Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 8176
Tenker jeg skal kjøpe noe rivotril, og lurer litt på hva som er førstegangsdosen, om det røykes på j, og hvilken effekt man får av rivo sammenlignet med f.eks hasj eller valium!
Sitat av AzorinJ Vis innlegg
Tenker jeg skal kjøpe noe rivotril, og lurer litt på hva som er førstegangsdosen, om det røykes på j, og hvilken effekt man får av rivo sammenlignet med f.eks hasj eller valium!
Vis hele sitatet...
Jeg var med hjem til en kompis i sommer engang, hvor det havnet rivotril på bordet. Klokken var rundt 23, vi var 6stk som spiste mellom 3-6piller hver å delte en flaske jack daniels. Etter en times tid var alle på trynet, å hadde ikke snøring på hva de drev med. 2stk hadde sovnet, jeg og en til hadde bare røyka så vi var relativt klare, mens de to siste var helt på snørra. Han ene begynte å fekte med et ninjasverd å skulle kappe av meg hodet, mens han andre ryddet medisin skapet til farensin for alt av piller han kom over. Jeg og min kompis løp fra stedet i 05:30 tiden, med frykt for eget liv!

Tror du fikk oppsummert både hva det gjør med deg, og hvor mye du skal ta.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Jeg var med hjem til en kompis i sommer engang, hvor det havnet rivotril på bordet. Klokken var rundt 23, vi var 6stk som spiste mellom 3-6piller hver å delte en flaske jack daniels. Etter en times tid var alle på trynet, å hadde ikke snøring på hva de drev med. 2stk hadde sovnet, jeg og en til hadde bare røyka så vi var relativt klare, mens de to siste var helt på snørra. Han ene begynte å fekte med et ninjasverd å skulle kappe av meg hodet, mens han andre ryddet medisin skapet til farensin for alt av piller han kom over. Jeg og min kompis løp fra stedet i 05:30 tiden, med frykt for eget liv!

Tror du fikk oppsummert både hva det gjør med deg, og hvor mye du skal ta.
Vis hele sitatet...
Piller og alkohol forsterker hverandre veldig, og gir blackouts.

TS : Dette skal ikke puttes i noen j , Legg den under tungen for best mulig effekt, eller svelg den vanlig, ikke røyk, snort, dytt i rumpa eller noen annen snål inntaks måte

start med 1, vent en halvtime og hiv på en til om det ikke fenger nok. veldig lett å bli sittendes og hive på en etter en, Man kjenner ofte ikke hvor ofte rusa man blir. Skal ikke komme med noen moral preken da jeg er veldig glad i Rivo sjæl, Men de er ganske avhengighets skapende
Sist endret av (.)(.); 13. desember 2012 kl. 00:30.
Azorin!
Trådstarter
65 8
Sitat av (.)(.) Vis innlegg
Piller og alkohol forsterker hverandre veldig, og gir blackouts.

TS : Dette skal ikke puttes i noen j , Legg den under tungen for best mulig effekt, eller svelg den vanlig, ikke røyk, snort, dytt i rumpa eller noen annen snål inntaks måte

start med 1, vent en halvtime og hiv på en til om det ikke fenger nok. veldig lett å bli sittendes og hive på en etter en, Man kjenner ofte ikke hvor ofte rusa man blir. Skal ikke komme med noen moral preken da jeg er veldig glad i Rivo sjæl, Men de er ganske avhengighets skapende
Vis hele sitatet...
Hører om mange som røyker det på vanlig j, og har ikke tenkt å snorte, siden jeg ikke generelt er glad i å snorte

Planen er å prøve, bare for å prøve det egentlig, slik at jeg vet hvordan det er, ikke noe jeg tenker jeg skal la bli en vane, det har man planter til
Man skal ikke røyke Benzodiazepiner. På samme måte som valium, så svelger du den, venter 30-40 minutt. Dersom du aldri har vært borti dette før, så skal en Rivotril 2mg gi deg en god nok rus. Men for all del, hiv på 3 om du vil, du dør ikke. Hukommelsen din går riktignok til hælvette den kvelden.

OBS: For all del, ikke rør alkohol sammen med pillene. Da blir du ikke mye klok.
Sist endret av HappySmoothie; 13. desember 2012 kl. 01:56.
ville holdt meg til valium el, mye mer chill.
Som overnevnt, ikke bland alko og piller,spesielt ikke rivotril da vet man aldri hvor eller hvordan kvelden ender hehe.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor noen vil stappe i seg, rivo, valium, blå valium benzo osv. Utrolig ubehagelig og "sletter" hukommelse.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor noen vil stappe i seg, rivo, valium, blå valium benzo osv. Utrolig ubehagelig og "sletter" hukommelse.
Vis hele sitatet...
Ubehagelig? Sletter hukommelse? Det er ikke meningen å hive innpå 10-20 brukerdoser.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Ubehagelig? Sletter hukommelse? Det er ikke meningen å hive innpå 10-20 brukerdoser.
Vis hele sitatet...
er deg det som pleier å skje hver gang jeg (ihvertfall) har tilgang til en del benzo er dog glad jeg er ferdig med skiten, har ett hull i hukommelsen (enda ett) etter å ha knasket diazepam og alotrazepam en stund...

ta en og en halv, og røyk deg en fjodde. for alle del, ta deg en pils og, men jeg anbefaler det IKKE. forrige gang ende jeg med å blacke ut, bøffe all alkoholen (ALL) og ende med å røyke antibac.. resten av kvelden nevner jeg ikke engang

judge for yourself, men jeg ville ha kjøpt litt mer bom. benzo gir deg en kveld du sent BURDE huske, men som du ikke aner noesomhelst om
Sitat av drittsekken Vis innlegg
ta en og en halv, og røyk deg en fjodde. for alle del, ta deg en pils og, men jeg anbefaler det IKKE. forrige gang ende jeg med å blacke ut, bøffe all alkoholen (ALL) og ende med å røyke antibac.. resten av kvelden nevner jeg ikke engang
Vis hele sitatet...
En og halv rivotril? 3mg? Det er faktisk ganske mye hvis man ikke har toleranse. Tilsvarer ca. 60mg diazepam.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
En og halv rivotril? 3mg? Det er faktisk ganske mye hvis man ikke har toleranse. Tilsvarer ca. 60mg diazepam.
Vis hele sitatet...
wait, what? har du kilder? tok 2 mg første gangen, uten toleranse, på tunga, uten å merke så spesiellt mye, ble litt småstein, men kom meg på skolen? (nei, de var ikke fake)
Sitat av drittsekken Vis innlegg
wait, what? har du kilder? tok 2 mg første gangen, uten toleranse, på tunga, uten å merke så spesiellt mye, ble litt småstein, men kom meg på skolen? (nei, de var ikke fake)
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ent_dose_table

Det er en grunn til at leger ikke skriver ut xanor og rivotril ved de første anledningene.

Har selv litt toleranse og blir i fin form av 0,5-1mg.

Men så er det store variasjoner om hva folk definerer som "fin form".
Sitat av drittsekken Vis innlegg
wait, what? har du kilder? tok 2 mg første gangen, uten toleranse, på tunga, uten å merke så spesiellt mye, ble litt småstein, men kom meg på skolen? (nei, de var ikke fake)
Vis hele sitatet...
2 mg er faktisk NOK første gang om man ikke har toleranse. Selvom du kom deg på skolen, vil ikke det si at de "ikke funket". Du kan fortsette å opprette holde normale aktiviteter å gjøremål selvom du tar rivo. Du kan også føle deg normal og ikke rusa, men for andre kan du virke helt idiot. Godt eksempel, tok 8mg første gangen. Kom meg på skolen, dro på trening osv. Men hadde oppført meg helt totalt ape. Farlige med rivotril er at man ikke føler seg så veldig rusa og anderledes, med mindre man virkelig bøtter nedpå. Har 1 mnd som er helt blank, husker nada. Spiste da ikke mer enn 2-3 mg hver dag. Burde si sitt.
Sist endret av delfi03; 13. desember 2012 kl. 11:00.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
må bare beklage leifen. tenkte ikke over det, hvorfor vet jeg simpelthen ikke.
Når rivo først er temaet. Fikk høre i samme tidsperioden at rivo er epilepsi medisin? Å dersom man ikke har epilipsi å knasker på disse risikerer man å få epilepsi?
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Når rivo først er temaet. Fikk høre i samme tidsperioden at rivo er epilepsi medisin? Å dersom man ikke har epilipsi å knasker på disse risikerer man å få epilepsi?
Vis hele sitatet...
Man kan få det for epilepsi, ja, men tror neppe du kan utvikle det av rusmidler. Du kan få epilepsi av skader på hjernen (utviklingsforstyrrelse, kranietrauma, blodpropp og hjernesvulster.)

Kilde; http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...epsiaarsak.php
Sist endret av stuntaa; 13. desember 2012 kl. 23:09.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Alltid så mye spørsmål. Hiv innpå og se hva som skjer, dør du så dør du.

....Men du dør nok ikke, så skyll ned en håndfull rivvoer med litt konjakk.
Livet er sus og dus uten rus.... noen med.
Tenk om jeg var faren din?
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Alltid så mye spørsmål. Hiv innpå og se hva som skjer, dør du så dør du.

....Men du dør nok ikke, så skyll ned en håndfull rivvoer med litt konjakk.
Livet er sus og dus uten rus.... noen med.
Tenk om jeg var faren din?
Vis hele sitatet...
Har noen fortalt deg at du er teit?
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
1. Du er en liten fjortis.
2. Du har null erfaring.
3. Taper.

Har noen, noengang fortalt deg at du er søppel så kommer det nå. Prøv avrusning.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
1. Du er en liten fjortis.
2. Du har null erfaring.
3. Taper.

Har noen, noengang fortalt deg at du er søppel så kommer det nå. Prøv avrusning.
Vis hele sitatet...
Smil mer!
Hvordan gikk det? Gjorde du noe dumt på rivo?

Edit : Er glad i rivo sjæl så no offence
Sist endret av (.)(.); 14. desember 2012 kl. 01:36.
Azorin!
Trådstarter
65 8
Sitat av (.)(.) Vis innlegg
Hvordan gikk det? Gjorde du noe dumt på rivo?

Edit : Er glad i rivo sjæl så no offence
Vis hele sitatet...
Har ikke prøvd enda, drar vel en tur til byen i morgen tenker jeg
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor noen vil stappe i seg, rivo, valium, blå valium benzo osv. Utrolig ubehagelig og "sletter" hukommelse.
Vis hele sitatet...
nei det er bare imovane som gjør dette

valium er HELRÆVA forresten..forstår ikke at folk gidder å kaste bort penga på den dritten..aldri kjent noen ting til valium selv om man tar 50mg

mvh tidl benzohue
Sist endret av alanapoli; 14. desember 2012 kl. 19:10.
Sitat av alanapoli Vis innlegg
nei det er bare imovane som gjør dette

valium er HELRÆVA forresten..forstår ikke at folk gidder å kaste bort penga på den dritten..aldri kjent noen ting til valium selv om man tar 50mg

mvh tidl benzohue
Vis hele sitatet...
Benzodiazepiner reagerer forskjellig på folk. Jeg for eksempel kan ikke skjønne hvorfor man skriver ut mogadon/apodorm eller sobril for søvnvansker. Blir ikke trøtt av noen av de i det hele tatt. En valium eller to derimot får jeg sove godt av.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Benzodiazepiner reagerer forskjellig på folk. Jeg for eksempel kan ikke skjønne hvorfor man skriver ut mogadon/apodorm eller sobril for søvnvansker. Blir ikke trøtt av noen av de i det hele tatt. En valium eller to derimot får jeg sove godt av.
Vis hele sitatet...
ja det er sant...nei sobril er ikke for søvn...det lo legen min også av når jeg hadde prøvd dette mot søvn husker jeg..så det er åpenbart,jeg tror han hadde ledd av valium for søvn også men

men jeg syns sobril 25 slår bra....rivotril er for søvn...men INGENTING slår TOLVON cprepp...det er helt rått,det slår ALT..og det er det flere benzohuer enn meg som mener

det skal du prøve før du tar kvelden...da søvner du samma faen innen en time
Sitat av alanapoli Vis innlegg
men INGENTING slår TOLVON cprepp...det er helt rått,det slår ALT..og det er det flere benzohuer enn meg som mener
Vis hele sitatet...
Slike preperater slår hardt på både serotonin, dopamin, noradrenalin, histamin, osv. Nesten hele CNS blir dopet ned. Ikke så rart at man sover godt på slikt
Sitat av Muradi Vis innlegg
Slike preperater slår hardt på både serotonin, dopamin, noradrenalin, histamin, osv. Nesten hele CNS blir dopet ned. Ikke så rart at man sover godt på slikt
Vis hele sitatet...
det er fremdeles ett c prepp man får kastet etter seg....uforståelig nok et gammelt "antidep"ja det virker vell ettersom vedkommende bare sovner........
Azorin!
Trådstarter
65 8
Dere begynner gå litt off-topic...
Azorin!
Trådstarter
65 8
Det gikk bra da! Tror jeg... husker ikke så mye
Sitat av AzorinJ Vis innlegg
Det gikk bra da! Tror jeg... husker ikke så mye
Vis hele sitatet...
mange spiste du? Drakk du Alkohol i tillegg?
Azorin!
Trådstarter
65 8
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
mange spiste du? Drakk du Alkohol i tillegg?
Vis hele sitatet...
Spiste vel 1 rivo, og 3-4 valium... Drakk ingenting, men røyka en del
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og en kompis bestemte oss for å skaffe noen piller en dag i sommer.
Vi var ute etter blå valium (Aldri prøvd piller før) Så vi gikk langs skippergata i Oslo og spurte etter blå, men INGEN hadde det, så kom det er narkoman bort og sa at det er sjeldent du får tak i blå valium på gata i oslo. Så han anbefalte rivotril, selvsagt hadde vi prata med broren til kompisen min og han hadde testa rivotril et par ganger. Så den første personen vi spurte om rivotril så selvsagt at han hadde det... Nå starter trippen !

1.
Vi bestemte oss for å kjøpe 2 hver, med 2mg i hver pille.
Vi dro deretter ned til der tbanen går, møtte noen gamlinger og kjøpte 4 gram hasj. Så tok vi 1 pille hver på 2 mg. Svelgte den uten noe å drikke.

Selvsagt merket vi ingenting på de 10 minuttene etter pilla.

2.
Vi satt og ned og rulla 2 jointer, og etter vi røyka dem så merket vi hvor jævlig dårlig hasj vi hadde fått tak i.

3.
Etter ca 20-30 min, så tok vi vår andre pille og svelgte den uten noe å drikke igjen.
Merket fortsatt INGEN verdens ting... jævlig kjedelig tenkte jeg..

Så vi stakk til bussen som skal kjøre oss hjem til Drøbak.



NÅ SKJER DET !!!

- Vi satt oss på bussen, helt bakerst, effekten slo inn, men ingen av oss forsto at vi merket noe. (Kanskje noe vi ikke tenkte no særlig over) Tok ikke lang tid før vi begynte å hoppe 1 rad forover, for hver 10ende sekund xD Hahaha!
Når vi kom oss nesten helt forand starta vi å rulle en feit joint med weed, ikke den dritt hasjen vi kjøpte. Kompisen min klarte selvsagt å miste den uferdige jointen på gulvet, og han begynte å lete etter all weeden han hadde mista som selvsagt var ALT ca 2 gram. Og han mente den bare forsvant :S
Så vi bytta seter, jeg begynte å kjenne på baggen men kjente ingenting, og så verken ikke noe weed på bakken.
Så sovna vi på bussen, når vi endelig var fremme i Drøbak, så vekker jeg han og sier vi skal av, han reiser seg, jeg går av og når jeg snur meg ser jeg at han fortsatt ligger å sover på bussen og bussen kjørte. Jeg ble helt alene på gata i drøbak.. Så gikk jeg over veien, der sto en annen kompis av meg (Herfra husker jeg INGENTING, bare det jeg har blitt fortalt) Jeg går bort til han, Og prater i ca 20-30 min med han. Husker ikke hvor jeg sov den natta, eller hvor jeg havna etter å ha pratet med han :P Men hvertfall han fortalte meg dagen etter at jeg spurte han ca 20 ganger om han har prøvd rivotril og at det var sykt fett osv, + han sa jeg ikke klarte å stå på beina nesten.

Jeg fikk pratet med kompisen min som også hadde vært med på rivo trip. Han hadde blitt vekket av busssjåføren på siste stopp, og da tok han bussen til ås for så og ta toget hjem til vestby, men selvsagt sovnet han på toget og havnet i Halden. Måtte betalte over 2000 kr for å bli kjørt hjem med taxi.
Han hadde også mistet sin Iphone 4s på trippen vi hadde sammen.

Det var første gang jeg prøvde rivo, og helt ærlig, jeg skal ikke nekte for at jeg syns det var litt morra, Jeg syns det var drit fett!


2.
Andre gang jeg skulle prøve, så røyka jeg en feit joint, og tok 2 piller på nytt.
Ente med at jeg og de 2 andre så på film i 10 min, og gikk å la oss. Så kan ikke akkurat si jeg trippa no særlig, for jeg sovna bare :P

3.
Tredje gangen så tok jeg 1 pille første natt, sovna som en bjørn og var helt fin til å dra på skolen dagen etter og akkurat det samme gjorde jeg natta etter

.... Etter det så fikk jeg stjelt til meg ca 80 piller av Vival, pleide å ta mellom 6-10 hver dag, noen ganger 6 på en gang osv.. Må si jeg ble avhengig og fikk abstinenser når jeg fikk tom og jeg kaldsvetta, fikk ikke sove osv..

Men alt og alt, jeg syns det var verdt det!! Jeg er stor fan av piller og elsker effekten jeg får av dem.. Eneste som var kjipt var at jeg, en kompis og dama hans ranet en person for ca 100.000 kr i verdi. Selvsagt ble vi tatt, og boten var til å dø av. Heldigvis slapp vi fengsel... Så ja, piller får deg til å stjele som bare FAEN!! Det er det eneste jeg ser på som negativt med å poppe piller..

Idag har jeg holdt meg ca 3 mnd uten piller og 2 mnd uten weed..

Men har planer om å skaffe et glass med 1000 rivotril ^^ haha, selvsagt starter jeg på urinkontrakt til uka, men tror ikke de vil sjekke for benzo, fordi jeg har bare sagt jeg drev på med weed og kokain Så 1000 rivotril tror jeg skal funke!!! i tillegg har jeg planer om å plukke MASSE fleinsopp når den tiden er inne og prøve å skaffe syre "LSD" altså.. selvom jeg ikke kjenner noen med det, så gjør jeg alt jeg kan for å skaffe det siden røykings blir det ikke noe av på 1 år fremover pågrunn av dritt urinkontrakt... og ja, er 19 år, og har lyst til å få foreldrene mine, og andre til å stole på meg, derfor meldte jeg meg på kontrakt :P hahaha..
Vist du er vant med benzoider da merker du nesten ingenting av de, jeg får det av legen har prøvd å få en behaglig kveld med euphoria men klarer det ikke på de medikamentene.

Men får det til med stilnoct eller imovane selv om de ikke er benzo i den forstand, jeg ville heller råde deg til sobril 25mg og ta et par stykker av de, da er det en gøy chill kveld. Det samme kan man få av valium men det må være 10mg også må man ta mer en 4stykk te de funker riktig.Men igjen jeg er vandt med de medikamentene som kan være en grunn til at jeg ikke får en gøy chill kveld av rivo. også note that jeg har ikke brukt sobril eller valium på flere månder, så kan bare være en avhengighets sak fra mitt perspektiv.
Sitat av BodyBag Vis innlegg
.... Etter det så fikk jeg stjelt til meg ca 80 piller av Vival, pleide å ta mellom 6-10 hver dag, noen ganger 6 på en gang osv.. Må si jeg ble avhengig og fikk abstinenser når jeg fikk tom og jeg kaldsvetta, fikk ikke sove osv..

Men alt og alt, jeg syns det var verdt det!! Jeg er stor fan av piller og elsker effekten jeg får av dem.. Eneste som var kjipt var at jeg, en kompis og dama hans ranet en person for ca 100.000 kr i verdi. Selvsagt ble vi tatt, og boten var til å dø av. Heldigvis slapp vi fengsel... Så ja, piller får deg til å stjele som bare FAEN!! Det er det eneste jeg ser på som negativt med å poppe piller..

Idag har jeg holdt meg ca 3 mnd uten piller og 2 mnd uten weed..

Men har planer om å skaffe et glass med 1000 rivotril ^^ haha, selvsagt starter jeg på urinkontrakt til uka, men tror ikke de vil sjekke for benzo, fordi jeg har bare sagt jeg drev på med weed og kokain Så 1000 rivotril tror jeg skal funke!!! i tillegg har jeg planer om å plukke MASSE fleinsopp når den tiden er inne og prøve å skaffe syre "LSD" altså.. selvom jeg ikke kjenner noen med det, så gjør jeg alt jeg kan for å skaffe det siden røykings blir det ikke noe av på 1 år fremover pågrunn av dritt urinkontrakt... og ja, er 19 år, og har lyst til å få foreldrene mine, og andre til å stole på meg, derfor meldte jeg meg på kontrakt :P hahaha..
Vis hele sitatet...
Standard pisseprøver tester for benzo. Du høres ut som en idiot uten kontroll på hva du gjør, piller er ikke et leketøy og spesielt ikke når du holder på slik. Respekter rusmiddler for hva de er.
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Standard pisseprøver tester for benzo. Du høres ut som en idiot uten kontroll på hva du gjør, piller er ikke et leketøy og spesielt ikke når du holder på slik. Respekter rusmiddler for hva de er.
Vis hele sitatet...

Da tviler jeg på at det blit no glass med rivo på meg hvertfall.. :/
Kontroll? Når ble du faren min? jeg ville bare dele opplevelsen jeg hadde, og jeg er fult klar over at piller ikke er no leketøy. Grunnen til at jeg tok så mange Vival er fordi jeg ikke fikk noe effekt av dem. Hverken i store eller små doser.. Rivo var det eneste som fikk meg til å trippe heftig, den første gangen

Sitat av kombaten Vis innlegg
Vist du er vant med benzoider da merker du nesten ingenting av de, jeg får det av legen har prøvd å få en behaglig kveld med euphoria men klarer det ikke på de medikamentene.

Men får det til med stilnoct eller imovane selv om de ikke er benzo i den forstand, jeg ville heller råde deg til sobril 25mg og ta et par stykker av de, da er det en gøy chill kveld. Det samme kan man få av valium men det må være 10mg også må man ta mer en 4stykk te de funker riktig.Men igjen jeg er vandt med de medikamentene som kan være en grunn til at jeg ikke får en gøy chill kveld av rivo. også note that jeg har ikke brukt sobril eller valium på flere månder, så kan bare være en avhengighets sak fra mitt perspektiv.
Vis hele sitatet...
Utrolig kjipt om de tester benzo og forskjellige typer på pisseprøvene jeg skal starte på til uka.. Da blir det ikke noe pille knasking på meg på 1 årstid.. Men fleinsopp og lsd har jeg hørt er heftig utrolig kjipt at det er jævlig vanskelig å få tak i lsd.. har alltid hatt lyst til å prøve. Hvertfall ikke hørt om noen i østfold som har det..
Sitat av BodyBag Vis innlegg
Utrolig kjipt om de tester benzo og forskjellige typer på pisseprøvene jeg skal starte på til uka.. Da blir det ikke noe pille knasking på meg på 1 årstid.. Men fleinsopp og lsd har jeg hørt er heftig utrolig kjipt at det er jævlig vanskelig å få tak i lsd.. har alltid hatt lyst til å prøve. Hvertfall ikke hørt om noen i østfold som har det..
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke pisseprøve på grunn at jeg har vært så-kalt clean i mer en 3år. Plus at jeg har krav på de medikamentene, rivo'n var en mulighet bare fordi at den er mindre avhengighets skapene en de jeg tokk før,sovemedisinene får jeg pågrunn at jeg har en så-kalt høy grad for insiomnia.

Vill helst ikke si hva slags diagnose jeg har for å få de medikamentene for da må jeg fortelle en kjedelig og lang historie.
Men kan si at jeg var en opiatjunky før, ikke på heroin.

Kan bare si at jeg ville ikke tatt sjangsen på LSD med en gang fordi at det er veldig lett å få de skremmende hallisene eller få noya syner, som vi kaller det sør. Man må teste ut først på sopp og vist du får noya syner på de. Da er LSD eller de sterkere ikke noe for deg. Stol på meg på denne.

Kan bare si at du er i en vanskelig situasjon fordi at cold-turkey på benzo er skremmende.
Så kan ikke gi noen gode råd utenom å prøve å gå nesten helt cold-turkey, det vill si at du tar det 1-3 ganger i månden eller tar noe annet som kan chille deg ned når du har lysta. For den kommer og kommer.
Sitat av BodyBag Vis innlegg
Da tviler jeg på at det blit no glass med rivo på meg hvertfall.. :/

Kontroll? Når ble du faren min? jeg ville bare dele opplevelsen jeg hadde, og jeg er fult klar over at piller ikke er no leketøy. Grunnen til at jeg tok så mange Vival er fordi jeg ikke fikk noe effekt av dem. Hverken i store eller små doser.. Rivo var det eneste som fikk meg til å trippe heftig, den første gangen
Vis hele sitatet...
Er nok ikke fardin, men når du sier at du stjeler vival, "tripper" på piller man ikke tripper på, robber folk for verdisaker til 100k og vurderer å kjøpe et glass med 1k rivo høres du ikke ut som du vet hva du holder på med. Benzo er ufattelig avhengighetsskapende, man får hull i hukommelsen og trør gjerne i seg flere og flere uten at man husker det dagen etterpå. I tillegg er abstinensene helt forferdelige, og du kan faktisk i worst case senario ende opp med å ta livet av deg selv (nedtur=depresjon) eller dø pga sjokk eller anfall.

Er ikke et anti-dop-menneske, for all del, men research og litt omtanke er alltid viktig i min bok. Mener ikke noe vondt med innlegget mitt, men tror kanskje det er like greit at du går på pisseprøver. Sier meg også enig med kombaten, hvis du skal utforske den psykedeliske verdenen, gå for sopp noen ganger med litt mellomrom før du hiver deg på syre. Håper du nyter din tid som nykter ihvertfall! Å ta en (lang) pause fra alt narko er både sunt for kroppen og sjæla.
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Er nok ikke fardin, men når du sier at du stjeler vival, "tripper" på piller man ikke tripper på, robber folk for verdisaker til 100k og vurderer å kjøpe et glass med 1k rivo høres du ikke ut som du vet hva du holder på med. Benzo er ufattelig avhengighetsskapende, man får hull i hukommelsen og trør gjerne i seg flere og flere uten at man husker det dagen etterpå. I tillegg er abstinensene helt forferdelige, og du kan faktisk i worst case senario ende opp med å ta livet av deg selv (nedtur=depresjon) eller dø pga sjokk eller anfall.

Er ikke et anti-dop-menneske, for all del, men research og litt omtanke er alltid viktig i min bok. Mener ikke noe vondt med innlegget mitt, men tror kanskje det er like greit at du går på pisseprøver. Sier meg også enig med kombaten, hvis du skal utforske den psykedeliske verdenen, gå for sopp noen ganger med litt mellomrom før du hiver deg på syre. Håper du nyter din tid som nykter ihvertfall! Å ta en (lang) pause fra alt narko er både sunt for kroppen og sjæla.
Vis hele sitatet...
Det er noen man får blackout av som sobril som er ganske populær.
Sitat av stuntaa Vis innlegg
Er nok ikke fardin, men når du sier at du stjeler vival, "tripper" på piller man ikke tripper på, robber folk for verdisaker til 100k og vurderer å kjøpe et glass med 1k rivo høres du ikke ut som du vet hva du holder på med. Benzo er ufattelig avhengighetsskapende, man får hull i hukommelsen og trør gjerne i seg flere og flere uten at man husker det dagen etterpå. I tillegg er abstinensene helt forferdelige, og du kan faktisk i worst case senario ende opp med å ta livet av deg selv (nedtur=depresjon) eller dø pga sjokk eller anfall.

Er ikke et anti-dop-menneske, for all del, men research og litt omtanke er alltid viktig i min bok. Mener ikke noe vondt med innlegget mitt, men tror kanskje det er like greit at du går på pisseprøver. Sier meg også enig med kombaten, hvis du skal utforske den psykedeliske verdenen, gå for sopp noen ganger med litt mellomrom før du hiver deg på syre. Håper du nyter din tid som nykter ihvertfall! Å ta en (lang) pause fra alt narko er både sunt for kroppen og sjæla.
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener Sa aldri jeg trippa på Vival? jeg trippa bare på rivo, men det var første gang.. Og ja, mista kanskje litt kontroll når jeg fikk tak i en verdi til 100k.. men som sagt, feil venner, feil miljø osv.. Jeg vet at man blir ganske fort avhengig av benzo osv, men ærlig syns jeg man får en digg følelse i kroppen av litt forskjellig ting. Har hørt om mange som ikke syns sopp var no særlig med at syre var topp. Vel, jeg kan jo kanskje glemme syre da, for det virker sykt vanskelig å få tak i det her i Norge... Men sopp skal jeg prøve ut og jevne mellomrom er viktig har jeg også hørt men ja, merker på kroppen at den er utslitt etter speed, cola og piller Så kan hende det blir bra med 1 års pause. Og weed, vel virker som jeg har mista helt interesse for det :S før så var jeg en sykt stoner, og bare røyka osv, men så fort jeg testa speed og piller, så mista jeg lysten på weed.. :/
Sitat av BodyBag Vis innlegg
Skjønner hva du mener Sa aldri jeg trippa på Vival? jeg trippa bare på rivo, men det var første gang.. Og ja, mista kanskje litt kontroll når jeg fikk tak i en verdi til 100k.. men som sagt, feil venner, feil miljø osv.. Jeg vet at man blir ganske fort avhengig av benzo osv, men ærlig syns jeg man får en digg følelse i kroppen av litt forskjellig ting. Har hørt om mange som ikke syns sopp var no særlig med at syre var topp. Vel, jeg kan jo kanskje glemme syre da, for det virker sykt vanskelig å få tak i det her i Norge... Men sopp skal jeg prøve ut og jevne mellomrom er viktig har jeg også hørt men ja, merker på kroppen at den er utslitt etter speed, cola og piller Så kan hende det blir bra med 1 års pause. Og weed, vel virker som jeg har mista helt interesse for det :S før så var jeg en sykt stoner, og bare røyka osv, men så fort jeg testa speed og piller, så mista jeg lysten på weed.. :/
Vis hele sitatet...
Det er en skummel utvikling, du har nok godt av en periode uten noe som helst rus. Husk rus er fest og morro, og det skal man ikke ha hver dag!
Sitat av Yayoisking Vis innlegg
Det er en skummel utvikling, du har nok godt av en periode uten noe som helst rus. Husk rus er fest og morro, og det skal man ikke ha hver dag!
Vis hele sitatet...
Sier meg enig i det Blir hvertfall litt godt med en lang pause, litt kjipt.. men overlever nok Så lenge de ikke sjekker for sopp på testene så går det bra da sopper jeg meg helt ut.. hehe nei da med jevne mellomrom selvsagt!
Vært der, gjort det.
http://www.felleskatalogen.no/medisi...l-roche-563568

Jeg ELSKER rivotril, men tar det veldig sjeldent for rus, og kun ved nød mot angst.
Personlig får jeg valium 5mg av legen for og slappe enda mer av. Men et godt tips; hold deg unna det, og om du skal bruke det en eller annen gang i ny og ne, ikke for ofte, for det er UTROLIG avhengighetsskapende.

Rivotril går under legemiddelkategorien Benzodiazepiner, har vedlagt en link til det.

Og blander du rivotril med alkohol så kan pustesystemet stoppe, det samme gjelder alle typer benzodiazepiner(så vidt jeg vet riktig her ang. dette nå). http://no.wikipedia.org/wiki/Rivotril
Anbefaler og lese alle 3 linkene, og les den siste linja på den siste linken(som jeg nevnte ovenfor, kan stoppe pustesystemet).
http://no.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepin

Egentlig er piller noe dritt, men here we go:
Kos deg, men vær veldig forsiktig