Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 19715
Sitat av Deci Vis innlegg
Hva mer enn å bli en sløv apatisk veggstirrer skjer med deg? Blir den metakognetive tankegangen stimulert slik som når man røyker hasj? Jeg liker å sitte å filosofere over småting eller bare det å dagdrømme med noe god musikk til, noe hasjen klarer.
Vis hele sitatet...
Definitivt. Det fungerer som nevnt tidligere veldig likt ekstremt god sativa, men jeg oppfattet det noe klarere i sin virkning da jeg prøvde det ut. Den dagen trippet jeg og var på rave (røykte før jeg kom opp), og jeg ble langt ifra like sløv og knocked out som jeg blir av å røyke hasj. Slik jeg har forstått det synergerer det også veldig bra med div. psykedelika, på lik linje med cannabis.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Stone1 Vis innlegg
Jeg må spørre, dere som har røyka jwh-018 og 073, blir dere varme på ballene? Jeg og alle vennene mine som har prøvd det blir det. Virkelig intens varme. Litt digg
Vis hele sitatet...
Hmm, skjer det noe tilsvarende for dem av hunkjønn?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Beklager om jeg drar opp en gammel tråd.

Men med tanke på dagens derivatlov ikke fører til påtale.. finnes det noen her med erfaring fra bestilling av JWH-molekyler?
Sitat av Reynolds Vis innlegg
Beklager om jeg drar opp en gammel tråd.

Men med tanke på dagens derivatlov ikke fører til påtale.. finnes det noen her med erfaring fra bestilling av JWH-molekyler?
Vis hele sitatet...
Visst jeg forstod det rett så kan man bestille Derivater av narkotika listede stoffer uten at det er ulovlig? Tankegangen er meget treg idag så sorry visst dette er ett dumt spørsmål.
Sitat av TunedHaZe Vis innlegg
Visst jeg forstod det rett så kan man bestille Derivater av narkotika listede stoffer uten at det er ulovlig? Tankegangen er meget treg idag så sorry visst dette er ett dumt spørsmål.
Vis hele sitatet...
Ja, det er det det står ja.

"På bakgrunn av to avgjørelser fra Høyesterett har riksadvokaten besluttet at det ikke skal tas ut tiltale eller utferdiges forelegg rettet mot befatning med stoff som utelukkende antas å være narkotika fordi de er derivater av stoff på narkotikalisten."
▼ ... over en uke senere ... ▼
"Øko-Terrorist"
De gangene jeg har bestilt JWH-018 har det alltid kommet frem (4 ganger) kan ha noe med å gjøre at det blir sendt som brevpost og ikke pakke? er vel mindre risiko i tollen da.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
Litt gammel tråd, men har et sp.mål:

har tidligere bestilt fra jwh-018.org. de spesifiserte med at det var et nyåpnet kontor i Oslo, og sendte derfor fra norge (via kina eller noe.)

sjekket dog ut siden dems nå, hvor de brått spesifiserer USA og Norge over land de ikke sender til.

har det vært endringer i lovverket de siste 3 mnd? jeg bestilte for 3-4 mnd siden, intet problem.

ser dårlig ut for sommer-"provianten" detta

(får ikke brukt søk-funksjonen her inne, står at jeg må logge inn, og jeg er alltid pålogget :S )
Hva er JWH-019? Er det (så godt som) det samme stoffet? Ser et sted som selger et halvt gram for ca 150kr.
Sist endret av Grix; 12. mai 2011 kl. 21:44.
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
sjekket dog ut siden dems nå, hvor de brått spesifiserer USA og Norge over land de ikke sender til.

har det vært endringer i lovverket de siste 3 mnd? jeg bestilte for 3-4 mnd siden, intet problem.
Vis hele sitatet...
Kripos har hatt raid og tatt beslag i varene deres, det pleier å ha en negativ effekt på forretningsdriften. Det har ikke vært noen endringer i lovverket som jeg har fått med meg ihvertfall, men legemiddelverket, tollere, politi og kripos lager av og til sine egne regler.

Sitat av Grix Vis innlegg
Hva er JWH-019? Er det (så godt som) det samme stoffet? Ser et sted som selger et halvt gram for ca 150kr.
Vis hele sitatet...
It's only one google away:
The 3-butyl (16, R=CH3, R′=C4H9) and 3-pentyl (16, R=CH3, R′=C5H11) analogues have CB2 receptor affinities in the 30–50nM range and very little (Ki2500nM) affinity for the CB1 receptor; however, the 3-hexyl compound (16, R=CH3, R′=C6H13) has very modest affinity for the CB2 receptor (Ki=273±63nM) and very little affinity for the CB1 receptor.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/arti...tool=pmcentrez

Kort sagt: Det har en mildere effekt.

Forresten så skiller alle jwh-stoffene seg fra hverandre på en eller annen måte, jeg tror også at de fleste av dem er dedikert med egen wiki-artikkel, så det er bare å søke etter dem. Effekten på 250 skal være nokså lik 018. Dette er basert på utsagn fra diverse brukere på nettet, samt det at fransk politi har tatt beslag av stoffet i diverse røkemiksturer nå etter at 018 har blitt ulovlig.

Du blir forresten flådd med den prisen der.
Super-Freak
Tommen_'s Avatar
scipio: det er ikke for å kritisere, jeg betviler deg ikke (på det at det er tatt beslag \ razzia etc) men vet du om det finnes noen artikler om dette?
eller har du kjennskap til saken "personlig" ?

kjipt at de gikk ned så fort iallefall blir vel litt som en del saker jeg har sett \ hørt om, hvor det stenges butikker \ beslaglegges bonger \ utstyr, trass i at det er lovlig (var?) og destrueres.
greit at utstyret _kan_ brukes til kriminelle handlinger, men hva kan snart ikke det i dette samfunnet?
Jeg lurer på om det finnes tilfeller der dette har blitt blandet i hasj eller marijuana for å øke potens? Eller ville man merket det altfor godt på smak/effekt?
Sitat av Tommen_ Vis innlegg
scipio: det er ikke for å kritisere, jeg betviler deg ikke (på det at det er tatt beslag \ razzia etc)
men vet du om det finnes noen artikler om dette?
eller har du kjennskap til saken "personlig" ?
Vis hele sitatet...
http://mobil.gd.no/nyheter/article5558251.ece

Nettstedet ble anmeldt allerede i februar for salg av reseptpliktige legemiddeler.
Etter det jeg har hørt aksjonerte kripos mot dem for noen uker siden å beslagla varene dems.

Sitat av compurhythm Vis innlegg
Jeg lurer på om det finnes tilfeller der dette har blitt blandet i hasj eller marijuana for å øke potens?
Eller ville man merket det altfor godt på smak/effekt?
Vis hele sitatet...
Smaksmessig så vil det være vanskelige å merke om det er blandet inn i weeden eller hasjen.
Syntetiske cannabioder smaker veldig lite og nesten ingenting i forhold til weed og hasj.

Når det gjelder rusen så vil nok noen kanskje reagere på at den er litt annerledes enn vanlig.
Men det fins mange typer marijuana strains som gir
forskjellig rus, så folk flest vil nok tro at de har fått en litt spesiell type weed eller så stusser dem ikke over det i det hele tatt.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av compurhythm Vis innlegg
Jeg lurer på om det finnes tilfeller der dette har blitt blandet i hasj eller marijuana for å øke potens?
Vis hele sitatet...
Tviler på at de har det i hasjen, siden hasjen som regelt blir "varmet" før den mekkes. At noen har det i marijuana, tviler jeg ikke på. Men hva er vitsen? Flere weed typer her i landet er såpass gode og dessuten merker man forskjell på JWH og naturlige cannabinoler.
Det er svært sannsynlig at noen har fått idèen å piffe opp hasjen de selger med syntetiske cannabinoider. Kjøper du JWH-018 i litt kvanta, får du rent produkt med lavere grampris enn hasj. Det som eventuelt går tapt i mekking er minimalt.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Stratops Vis innlegg
Det som eventuelt går tapt i mekking er minimalt.
Vis hele sitatet...
Har mange ganger oppbevart dårlig beis i samme beholder som har inneholdt JWH-018. Klumpen blir kvit, men er like rævva for det. Dessuten, har du prøvd å brenne dette pulveret? Det blir borte på under ett sekund.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fikk lyst på å bestille litt men da tror jeg 1. Jeg ikke gidder 10 gram.. høres alt for mye ut i forhold til dosering..

2. Skjønner ikke helt hørtes ut som om politiet vil beslaglegge det? Og vil det klare seg gjennom tollen

Ogtil slutt hva vil tallene til slutt si? Fant så høyt som 307 har dette noe med styrke på stoffet?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Tawwnder Vis innlegg
Fikk lyst på å bestille litt men da tror jeg 1. Jeg ikke gidder 10 gram.. høres alt for mye ut i forhold til dosering..

Ogtil slutt hva vil tallene til slutt si? Fant så høyt som 307 har dette noe med styrke på stoffet?
Vis hele sitatet...
1 gram holder i massevis med mindre du har tenkt å røyke 5 ganger for dag i et år.
ettersom dette er et RC, er det neppe noe spesielt lurt.

tallene har ingenting å si for styrken såvidt meg bekjent, det er bare forskjellige kjemiske forbindelser med lignende oppbygging. de har derfor små variasjoner i effekten de skaper og.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trodde dette stoffet kunne ende med delirium.
Det er også på narkotikalisten.
Åssn er det å bestille dette på nett nå da? Tenkte hvis tollerne åpner brevet og finner ut hva det er.. Får du da brev om å vise resept? Eller blir du straffet for innførsel av narkotiske stoffer?

Mulig dette blir et dumt spørsmål ettersom det står på narkotikalisten nå, men ey... Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar!
Du blir straffet med en fet bot.
Sitat av halfbaked Vis innlegg
Åssn er det å bestille dette på nett nå da? Tenkte hvis tollerne åpner brevet og finner ut hva det er.. Får du da brev om å vise resept? Eller blir du straffet for innførsel av narkotiske stoffer?

Mulig dette blir et dumt spørsmål ettersom det står på narkotikalisten nå, men ey... Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar!
Vis hele sitatet...
Som regel en kraftig bot. ellers hvis mengden er stor nok så blir det nok et politiavhør. Har ikke blitt tatt i tollen enda, mn skjer nok en dag. Har bestillt utallige ganger. som regel kun 10-50 gr. engang 2kg, men ikke verdt det. ble sykt noia da det tok en ekstra dag hos tollerne. slapp heldigvis igjennom.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anbefaler ikke å bruke øyemål hvis man skal ta dette. Anbefaler egentlig å ikke prøve dette i det hele tatt.

Jeg og en kjenning hadde et tilfelle av overdose. I mitt tilfelle var det kanskje ikke en overdose, men jeg "redoset" for tidlig og endte opp med å få ekstremt kraftig hjertebank (smertefullt), høyt blodtrykk og kanskje det hardeste headspacet jeg har opplevd.

Kunne som resultat av det ikke lenger røyke cannabis uten å få ubehagelig hjertebank. Jeg går utifra at THC trigger noe mentalt hos meg etter den opplevelsen. Det nøyaktig samme skjer med han jeg kjenner. Hvis dere leser litt rundt så vil dere se at det er flere med dette problemet.

oppfordrer til å la være helt med dette. nå som det er ulovlig så er det jo ekstra meningsløst, da kan du like gjerne røyke cannabis
Sist endret av BetjentBjarne; 7. juli 2012 kl. 18:02.
ArbeidsledigProletar
økt puls har du nok alltid hatt på cannabis, kanskje du bare ikke har tenkt over det. Det er ikke farlig og du dauer ikke av deg. Regner med du uroer deg over det og da eskalerer hele greia og det blir ubehagelig.
Tror doktoren har hatt det gøy mens de lagde disse rusmiddlene ass, fy faen for en intens følelse å røyke JWH
Hobby Filosof
Har bare skumlest igjenom tråden, men ville meddele det at jeg har overdosert av dette her, fikk en 0.7 som vi trodde var pot, var hypa på og bli rimelig fjern så mekka opp i 1 sigg, tok 2 brønner vær på vannisen, den som trakk først (A) gikk i koma først, så begynte meg og (B) og steine skikkelig til og endte opp med at A begynte og spy på seg selv, ingen muligheter for og oppnå kontakt eller noe, kunne se rusen komme på A så meg, be freaka ut, på han komme seg vekk og bytte setting, komme seg en plass det ikke var folk og bare få spydd det han klarte og holde adrenalinet oppe.. Første gangen fyren røyka, har så dårlig samvittighet ovenfor det igrun .. Men i ettertid var det verdt det da, en opplevelse mer og endra mitt syn på ganske mye :P

EDIT: Var en mix kalt 'Wasted' kom på det no, så bare poster det jeg har skrevet anyway..
Kan jo skrive en small trip rapport:

Skaffa noe JWH fra en kamerat.

Først trekk, fikk noia i 10 min, hjerte føltes som det pumpet som faen (Hadde relativt høy puls). Etter dette var det digg moderat hasj rus.

Har bare røyket 4 trekk og er tom nå, har bestemt meg for å aldri røre JWH igjen.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
økt puls har du nok alltid hatt på cannabis, kanskje du bare ikke har tenkt over det. Det er ikke farlig og du dauer ikke av deg. Regner med du uroer deg over det og da eskalerer hele greia og det blir ubehagelig.
Vis hele sitatet...
definitivt, men ikke på det nivået jeg kunne oppleve etter JWH. Disse hjerte-"problemene" kommer når jeg aner fred og ingen fare, og til tross for at jeg ikke fokuserer på det så kan det eskalere av seg selv. Kan godt være hende at det har vært mentalt, men det er i så fall utenfor min bevissthet. Da hjelper det veldig lite å "roe seg ned". Merk at hjertebanken jeg opplevde var smertefull og ikke bare skummel/ubehagelig.

En annen grunn til at jeg tror det hadde et fysisk aspekt var at jeg kunne merke høyere puls og blodtrykk til vanlig når jeg ikke røyket. Dette kom også under situasjoner som ikke var stressende og der tankene var andre steder (f.eks. møter på jobb, når jeg så på film osv.). Dette gav seg etter et par måneder.

jeg kan forøvrig røyke cannabis nå uten å merke noe til det i det hele tatt, 1 år etter "overdosen" (fant ut av dette for en uke siden). Merket at problemene gav seg gradvis, og nå ser det ut som det har forsvunnet helt. Antar at jeg har fått en slags påkjenning på hjertet som tok en stund å roe/normalisere seg.
Sist endret av BetjentBjarne; 18. juli 2012 kl. 16:47.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Du skal ikke ta mer en et fyrstikkhode og strø det over rullingsen. 1 gram er hvertfall 30 jointer. nå er det sånn at jwh-018 ikke kommer over landegrensen lenger. kanskje hvis det er "renamed" det ligner ikke på hverken mel eller sukker.
det er viktig å ikke røyke tom pose etter pose en kjøper. fikk alvorlige forgifningssymptomer etter å ha røkt 10 gr am-2201 i løpet av 3 uker. trudde jeg skulle daue. hetetokter avløst av kaldsvette, kvalme, hodepine og oppkast. moderasjon er stikkordet ang disse legal highs. hilsen voksen mann på 45 år og kjennskap til div legal highs over 2 1/2 år.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg bestilte for en uke siden noe som er ganske likt spice gold 3g.

Jeg lurer på om hvilke konsekvenser jeg vil få om tollen skulle finne ut av det? Har ganske noian for å bli tatt. Setter veldig stor pris på svar.