Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  45 6358
Værste alkohol minne;
Hadde vært på en fest, var cirka 15-16 år gammel.
Er ingen stor eller høy person, på den tiden var jeg 1.67 og veide sikkert 60 kg.
Jeg hadde drøkket 2 tiktak 22% og en baileys flaske, sikkert 37.5%.
Jeg havnet i black-out, og plutselig våknet jeg på en parkerings plass i 7 tiden, om morgonen.
Tingen var bare at sist gang jeg var bevist var jeg over 1 bru (35kr) for å kjøre, 1 ferge (23kr) for en ferge, til sammen 2 mil til fergen.
Etter fergen hadde jeg våknet opp 2 mil ifra fergen på en parkerings plass, parkerings plassen var våt og kald, og jeg hadde våknet opp å lurt på hva faen jeg gjor der, drita full. (???)
Og gått til en kompis av meg som var 1 og en halv time ifra.
Mitt værste alkohol minne.
Hva er deres?

Kan si jeg var ganske full når jeg våkna igjen.
Mitt verste alkoholminne var på en bursdagsfest for noen måneder siden.
Drakk en helflaske 37,5% og gikk ut av lokalet sammen med en jente. Fant da ut at vi skulle bryte oss inn i en cabincruiser som sto ett par titalls meter unna. Vi klarte på en eller annen syk måte å komme oss inn i båten. Lang historie kort, våknet opp rundt 06:30 uten sokker, sko, tom for strøm på mobilen og lukten av spy. Trasket meg hjemover i min verste bakrus noen gang.

Ufint minne.
Drakk en gang masse sprit med en kompis. Altså hjemmebrent.
Etter den siste drammen jeg tok, husker jeg ingenting helt til jeg plutselig gikk ut av blackouten og fikk tilbake hukommelsen klokka to dagen etterpå, altså om dagen.
Da satt jeg på kontoret der jeg jobber med fullt av spy og et advarselsbrev fra arbeidsgiver
Sist endret av Rusmisbrukeren; 28. juni 2012 kl. 00:52.
Generisk fyllehistorie fra ifjor:

Drakk en hel flaske Bacardi Strawberry Daiquiri (Vettafaen hvordan jeg fikk til å downe en hel flaske med faenskapet) samt 18 shots med Vikingfjord Blueberry (Hvordan jeg klarte å i det hele tatt drikke noe av denne infernalske dritt-fjortisspriten forblir et mysterium) på en fest i vinter. Ble ganske godt dritings siden alt ble konsumert på veldig kort tid. Endte opp med å stavre rundt i bysentrumet i knedyp snø, røykte nesten en hel 10-pack sigaretter på rekordtid og kom meg opp igjen til leiligheta for så å spy utfor et rekkverk, tryne i snøen der jeg lagde snøengler i grisefylla, for så å sovne på trappa i 20 min til jeg ble funnet av vennene mine. Der lå jeg, forfrosset og schitings, og det hadde i tillegg begynt å snø, så jeg så ut som en snømann.
Det hele endte med at jeg trynte i døra på mitt eget soverom og var så fyllesjuk morgenen etterpå at eg satt og hadde intimstund med dassen i nesten to og en halv time i strekk.

I ettertid av dette har jeg opprettet en "aldri drikk igjen"-liste etter andre erfaringer med drittsprit:
Vikingfjord Blueberry
Vikingfjord Raspberry
Bacardi Strawberry Daiquiri
Bacardi Mojito
Smirnoff North
Lunken Captain Morgan
Lunken Beefeater Gin
Sist endret av Deadlock Radium; 28. juni 2012 kl. 01:01.
Trådstarter
24 4
Haha ;D "no listen" min er hjemme brent!
Drikker det nå, tho.
Sist endret av Sn0rk; 28. juni 2012 kl. 01:24.
Var for et par måneder siden da jeg var på språkskole i Nice, Frankrike. Det var 14 februar og jeg dratt meg sørbe dritings, etter at jeg og noen venner forlater en bar for å gå hjemover har jeg fått komplett blackout og det eneste jeg husker da jeg våknet inne på rommet til en venn av meg er en dame som hjelper meg med å spy på et knøttlite toalett. Dette viste seg selvfølgelig å være vertsmoren til vennen min, haha.. På mobilen til vennen min var det bilder av meg løpe rundt med solbriller på klokken 4 om natten. Vertsmoren kan ikke ha vært så sur da, i og med at hun lagde sandwich til begge dagen etter
Sitat av Don Draper Vis innlegg
Mitt verste alkoholminne var på en bursdagsfest for noen måneder siden.
Drakk en helflaske 37,5% og gikk ut av lokalet sammen med en jente. Fant da ut at vi skulle bryte oss inn i en cabincruiser som sto ett par titalls meter unna. Vi klarte på en eller annen syk måte å komme oss inn i båten. Lang historie kort, våknet opp rundt 06:30 uten sokker, sko, tom for strøm på mobilen og lukten av spy. Trasket meg hjemover i min verste bakrus noen gang.

Ufint minne.
Vis hele sitatet...
Did you tap that?
Trådstarter
24 4
I'd tap memory.
Noe som jeg gjor.
nFF-bruker
20 5
15 år gammel og på fest før jul engang. Siste jeg husket før jeg fikk blackout var at jeg drakk noe jeg fikk fra en fremmed. Våknet min egen seng med en sterk lukt av alkohol og fikk senere vite at jeg hadde ødelagt to bord, rullet i øl og klarte ikke å stå oppreist engang, ikke den verste fyllehistorien men var helt forjævlig og våkne og ikke huske noen ting. Og siden den gangen har jeg holdt meg til øl.
Sist endret av haukaun; 28. juni 2012 kl. 01:52. Grunn: typo
Er vell ikke så mye å si om min værste for klarer ikke å huske på alt. Det var midt i uken å skulle på skolen dagen etterpå. Før jeg startet med å drikke tenke jeg at jeg ikke skulle drikke så mye... Dette klarte jeg strengt tatt ikke. Det jeg husker er at jeg kom til plassen vi skulle være, blandet en dram og begynte å drikke. Så begynte folk å spandere på meg mere og mere. Satt samme plassen fra 19.00 - 04.00. Så begynte turen hjem som varte alt for lenge(tilleg regn) Er 16 år og far viste ikke jeg drakk, kom hjem så faller jeg inn døra å der står han. Han sier "Jeg ser du har drukket litt" så svarer jeg "Kanskje litt ja"(mens jeg sjangler)

Blir vekt neste dag kl 07.30 står opp å kjenner meg fremdeles dårlig. går på do å skal drite, faller av doen(trenger ikke forklare dypere) Må spy like etterpå Gadd ikke skolen, å ble bare bråk hjemme...
Mitt verste alkoholrelaterte minne er den gangen jeg hadde drukket tett i 16 timer, egentlig skulle vært på jobb men endte opp med måtte rømme huset i bare t-skjorte, slippers og en 3-liter med vin, mens faren min var ute av huset for å hente ungen min i barnehagen.

Endte opp med at jeg ringte til en 61 år gammel mann jeg kjente fra jobben.
Han ringte til jobben og sa jeg var "dårlig" så kom han og møtte meg på veien og tok meg med hjem til seg.

Han kjørte meg hjem etter midnatt en gang, men ikke før jeg hadde sugd og svelga, og fingra meg selv til det gikk, med fingeren hans i ræva.

Det verste var at ikke engang denne episoden fikk meg til å slutte å drikke...
Den undervurderte
mitt værste minne var da meg og tre kompiser skulle ha skikkelig russer-fylla.. fikk ikke fatt i mer enn 60% så det fikk holde..

han kompisen vi var hos, bor 300 meter unna meg, så det er ikke så langt..

kvelden sank inn og vi begynte å drike....

jeg inngikk et veddemål med han ene om at jeg ikke turde (nærmest) å styrte den 0,7'en med 60.. Challenge accepted.
Jeg drakk som jeg aldri har drukket før, rett og slett som en gud.. ti min senere var flasken tom.. hadde blackout fra 20.15, det siste jeg husker et at jeg så på klokken og gikk på do. Våknet dagen derpå, i sengen til pappa, ti min før vi skulle ha besøk for min yngste søster (1 år).

Jeg fikk høre at jeg hadde spydd over hele badet, bortsett fra toalettet; Dusjen, vasken, veggene og gulvet. Jeg fikk også vite at jeg hadde blitt kjørt 250 meter opp i veien, for de visste ikke hvor jeg bodde, så hadde jeg begynt å gå veien innover til meg, trynt an 10-15 meter til jeg var ute av synet deres. Deretter hadde pappa stått i garasjen å skrudd på bilen, hvor han skulle til å gå inn, klokken 1 om natten, og hørte noe lyder fra grøften. dette viste seg å være meg, så han dro fram iphonen sin å filmet meg, i mitt eget spy, der jeg febrilsk lå og rullet meg i grøften, i et skrik om hjelp. var ufint da pappa viste denne videoen til familien som et eksempel på en ''kjernekar'' av en sønn pappa hadde.

Det jævligste med alt var; Kaken dagen derpå.. åfyfaen...
*insert tittel her*
Sitat av Fluke Vis innlegg
Mitt verste alkoholrelaterte minne er den gangen jeg hadde drukket tett i 16 timer, egentlig skulle vært på jobb men endte opp med måtte rømme huset i bare t-skjorte, slippers og en 3-liter med vin, mens faren min var ute av huset for å hente ungen min i barnehagen.

Endte opp med at jeg ringte til en 61 år gammel mann jeg kjente fra jobben.
Han ringte til jobben og sa jeg var "dårlig" så kom han og møtte meg på veien og tok meg med hjem til seg.

Han kjørte meg hjem etter midnatt en gang, men ikke før jeg hadde sugd og svelga, og fingra meg selv til det gikk, med fingeren hans i ræva.

Det verste var at ikke engang denne episoden fikk meg til å slutte å drikke...
Vis hele sitatet...
Troll post?
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Troll post?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg er dønn seriøs. Jeg har hatt/har et alkoholproblem.

Har prøvd å bytte det ut med hasj, men tilgangen på det varierer.
Jeg har lyst til å slutte å drikke og kun bruke hasj, dette hadde aldri skjedd om jeg hadde sitti hjemme og røyka den dagen istedenfor....
*insert tittel her*
Sitat av Fluke Vis innlegg
Nei, jeg er dønn seriøs. Jeg har hatt/har et alkoholproblem.

Har prøvd å bytte det ut med hasj, men tilgangen på det varierer.
Jeg har lyst til å slutte å drikke og kun bruke hasj, dette hadde aldri skjedd om jeg hadde sitti hjemme og røyka den dagen istedenfor....
Vis hele sitatet...
Så en gammel dude fingra deg i rumpa i fylla?
Kan vel også legge til at jeg hadde tilgang på brunt fra ca april til nå for et par uker siden og sluttet helt å drikke i den perioden.

Siden jeg sluttet å drikke og kun røyket så gikk jeg ned over 7 1/2 kg (har lagt på meg over 30 kg pga alkohol) og følte meg så sprek som jeg ikke har gjort på mange år.

Så gikk jeg tom for brunt og har problemer med å få tak i, og begynte så smått og drikke igjen, men ikke daglig.
Vektnedgangen har stoppet opp igjen og jeg blir i tillegg fyllesyk, noe jeg aldri ble før.

Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke trengte å drikke og at rusmiddelet jeg foretrekker var lovlig.... Faen ta ruspolitikken..

Sitat av kodi4k Vis innlegg
Så en gammel dude fingra deg i rumpa i fylla?
Vis hele sitatet...
Helt korrekt.
Sist endret av Fluke; 28. juni 2012 kl. 02:16.
*insert tittel her*
Tror ikke min topper den, men her er den da.

Det hele begynte med at jeg hadde tatt etpar tramadol på morgenen, fordi jeg hadde utrolige smerter, men nokk om det.
Skulle til en kompis å drekke med 2 andre venner, da det led mot kveld hadde jeg styrta en halv liter med 40% Absolutt mandarin. Blacka helt ut, så dette har jeg blitt fortalt. Så, jeg skulle ut å pisse (dette var på vintern) så hadde jeg tryna, åikke klarte å komme meg opp. Lå å kava i nøen i en halvtimes tid, så kom jeg endelig inn. Måtte plutselig pisse noe jævlig, viste seg at jeg hadde pissa på meg mens en kompis pulte en veninne av meg rett ved siden av meg.... Worst fyllekule of my life. ALDRI IGJEN.. Ikke bland Tramadol og alkohol.... ALDRI. Takk for meg.

Sitat av Fluke Vis innlegg
Kan vel også legge til at jeg hadde tilgang på brunt fra ca april til nå for et par uker siden og sluttet helt å drikke i den perioden.

Siden jeg sluttet å drikke og kun røyket så gikk jeg ned over 7 1/2 kg (har lagt på meg over 30 kg pga alkohol) og følte meg så sprek som jeg ikke har gjort på mange år.

Så gikk jeg tom for brunt og har problemer med å få tak i, og begynte så smått og drikke igjen, men ikke daglig.
Vektnedgangen har stoppet opp igjen og jeg blir i tillegg fyllesyk, noe jeg aldri ble før.

Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke trengte å drikke og at rusmiddelet jeg foretrekker var lovlig.... Faen ta ruspolitikken..



Helt korrekt.
Vis hele sitatet...
Om jeg tør spørre, hvordan så du på han på jobben? Blei ikke litt kleint da? Im sorry to hear 'bout your ass man.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Tror ikke min topper den, men her er den da.

Det hele begynte med at jeg hadde tatt etpar tramadol på morgenen, fordi jeg hadde utrolige smerter, men nokk om det.
Skulle til en kompis å drekke med 2 andre venner, da det led mot kveld hadde jeg styrta en halv liter med 40% Absolutt mandarin. Blacka helt ut, så dette har jeg blitt fortalt. Så, jeg skulle ut å pisse (dette var på vintern) så hadde jeg tryna, åikke klarte å komme meg opp. Lå å kava i nøen i en halvtimes tid, så kom jeg endelig inn. Måtte plutselig pisse noe jævlig, viste seg at jeg hadde pissa på meg mens en kompis pulte en veninne av meg rett ved siden av meg.... Worst fyllekule of my life. ALDRI IGJEN.. Ikke bland Tramadol og alkohol.... ALDRI. Takk for meg.


Om jeg tør spørre, hvordan så du på han på jobben? Blei ikke litt kleint da? Im sorry to hear 'bout your ass man.
Vis hele sitatet...
Jeg jobber på samme sted ennå og ser han omtrent daglig.
Jeg har prøvd å fortrenge den episoden, for å si det mildt.

Har såvidt snakket med han om det og mens han gliser og syns det var jævla morro å få napp hos ei dame som var over 30 år yngre så vet han at det var kun pga fylla.
Alle på jobben vet at han har en "soft spot" for meg, men heldigvis vet ingen noe mer enn det.
*insert tittel her*
Sitat av Fluke Vis innlegg
Jeg jobber på samme sted ennå og ser han omtrent daglig.
Jeg har prøvd å fortrenge den episoden, for å si det mildt.

Har såvidt snakket med han om det og mens han gliser og syns det var jævla morro å få napp hos ei dame som var over 30 år yngre så vet han at det var kun pga fylla.
Alle på jobben vet at han har en "soft spot" for meg, men heldigvis vet ingen noe mer enn det.
Vis hele sitatet...
Du er DAME ja, jo da må det jo nesten være værre :P Men hvorfor i HELVETE fingra han rasshølet ditt? Du har da fitte? xD
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Du er DAME ja, jo da må det jo nesten være værre :P Men hvorfor i HELVETE fingra han rasshølet ditt? Du har da fitte? xD
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ba han om å gjøre det.. :P

Jeg bare sier det: Kids, begynn å røyke rev før alkoholen tar dere..!!
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Generisk fyllehistorie fra ifjor:

Drakk en hel flaske Bacardi Strawberry Daiquiri (Vettafaen hvordan jeg fikk til å downe en hel flaske med faenskapet) samt 18 shots med Vikingfjord Blueberry (Hvordan jeg klarte å i det hele tatt drikke noe av denne infernalske dritt-fjortisspriten forblir et mysterium) på en fest i vinter. Ble ganske godt dritings siden alt ble konsumert på veldig kort tid. Endte opp med å stavre rundt i bysentrumet i knedyp snø, røykte nesten en hel 10-pack sigaretter på rekordtid og kom meg opp igjen til leiligheta for så å spy utfor et rekkverk, tryne i snøen der jeg lagde snøengler i grisefylla, for så å sovne på trappa i 20 min til jeg ble funnet av vennene mine. Der lå jeg, forfrosset og schitings, og det hadde i tillegg begynt å snø, så jeg så ut som en snømann.
Det hele endte med at jeg trynte i døra på mitt eget soverom og var så fyllesjuk morgenen etterpå at eg satt og hadde intimstund med dassen i nesten to og en halv time i strekk.

I ettertid av dette har jeg opprettet en "aldri drikk igjen"-liste etter andre erfaringer med drittsprit:
Vikingfjord Blueberry
Vikingfjord Raspberry
Bacardi Strawberry Daiquiri
Bacardi Mojito
Smirnoff North
Lunken Captain Morgan
Lunken Beefeater Gin
Vis hele sitatet...
Godt du hadde venner som ikke var like drita, da hadde du mest sannsynlig hvert dæv :P
Sitat av orbeck Vis innlegg
Godt du hadde venner som ikke var like drita, da hadde du mest sannsynlig hvert dæv :P
Vis hele sitatet...
Jepp! Jeg er ekstremt heldig som har venner som faktisk er mer ansvarlige enn jeg har tendenser til å være. Da det er sagt, så er det den eneste gangen jeg har blitt totalt dritings, og jeg holder meg gjerne til mer kontrollerbare mengder alkohol, som en sekspakning øl osv. fra og med nå, og det er noe jeg er ganske fornøyd med.
Ikke den værste, men en jeg kom på i farta.
Men husker jeg våkna opp på en heelt ukjent veranda med kun Boxer og t-skjorte på.
Jeg skjønte ikke i det hele tatt hvor jeg var når jeg våknet (heldigvis tidlig en Søndags morgen). Begynte samle tankene å lurte fælt på hvor klær, mob å resten av tingene jeg hadde med meg var, fikk mer å mer noia når jeg skjønte at jeg faktisk IKKE hadde peiling på hvor jeg var.

Gikk ned fra verandan å mot veien, der ser jeg plutselig buksa mi, så bortover veien, å der lå alt jeg hadde på/med meg i en fin linje bortover veien til det plutselig stoppet hos en kompis jeg ikke hadde vært med kvelden før.

Fikk tilslutt kledd på meg å kommet meg hjemover, tenkte for meg selv at det var siste gangen jeg skulle drikke, noe som ikke skjedde :P
Var vel 16-17 på den tia.

Skal vurdere legge ut mer, men er mye drøyt som har skjedd opp igjennom drikketiden min.
gentleman #1
ViceR's Avatar
fylla er noe av det verste jeg vet om

derfor er mitt verste minne at jeg rett og slett drakk for mye øl, kastet opp og våknet i bakrus
Sitat av ferskvann Vis innlegg
Did you tap that?
Vis hele sitatet...
Kvelden var ikke helt bortkastet og på trynet, for å si det sånn
Trådstarter
24 4
Oij, har jeg skrevet den tråden her??
Kan si jeg våkna opp full for 1 time sida.
Mitt verste fylleminne var første gangen jeg drakk. Jeg var 14år og hadde skaffa meg ei helflaske kalinka. Jeg drakk fort og effektivt, og det neste jeg husker er at jeg ligger i oppkjørselen til kompisen min, naken, mens foreldrene hans spylte meg med hageslangen det var foressten 4timer og 8km etter jeg begynte å drikke.
Har senere fått høre både det ene og andre, og vet ikke hva som er sant og ikke. heh.

Får aldri fylleangst lenger, da jeg har tilgode å drite meg så jævlig ut enda en gang
Alkohol ja, må si at det er det verste rusmiddelet jeg har prøvd, sier jo litt.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Absolutt verste minnet må være da jeg våknet opp på et hotell, kameraten min var borte, og det var en tiger på badet.
Var i Elva med andre fiskere og drakk meg borte vekk, fikk høre dagen etterpå at jeg hadde kastet ut laksen til en fisker, også ble det krig i Elva
Enda ikke turt og bevege meg der nede :P
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Absolutt verste minnet må være da jeg våknet opp på et hotell, kameraten min var borte, og det var en tiger på badet.
Vis hele sitatet...
I call bullshit.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
Alkohol ja, må si at det er det verste rusmiddelet jeg har prøvd, sier jo litt.
Vis hele sitatet...
Verste? forstår faen ikke hvorfor folk drikk det, koster mye penger du blir ustabil, du våkner opp jævlig dagen derpå, og så klart fylleangst som faen.
Alkohol i bare spesielle omstendigheter fungere

Sitat av ranman22 Vis innlegg
Absolutt verste minnet må være da jeg våknet opp på et hotell, kameraten min var borte, og det var en tiger på badet.
Vis hele sitatet...
Hangover jepp
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
I call bullshit.
Vis hele sitatet...
I call Hangover 1
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Sitat av Fluke Vis innlegg
Mitt verste alkoholrelaterte minne er den gangen jeg hadde drukket tett i 16 timer, egentlig skulle vært på jobb men endte opp med måtte rømme huset i bare t-skjorte, slippers og en 3-liter med vin, mens faren min var ute av huset for å hente ungen min i barnehagen.

Endte opp med at jeg ringte til en 61 år gammel mann jeg kjente fra jobben.
Han ringte til jobben og sa jeg var "dårlig" så kom han og møtte meg på veien og tok meg med hjem til seg.

Han kjørte meg hjem etter midnatt en gang, men ikke før jeg hadde sugd og svelga, og fingra meg selv til det gikk, med fingeren hans i ræva.

Det verste var at ikke engang denne episoden fikk meg til å slutte å drikke...
Vis hele sitatet...

du er en sjuk sjuk person... eller ja ikke ta det vondt
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Igår kveld...
Mitt værste alkohol minne må være når jeg var 15, sommeren til niende. Jeg hadde et par glass hjemmebrent, og et par glass bailyes, som var utgått på dato. Endte opp med blackout, og ble sendt hjem i taxi fordi jeg ikke fikk til å slutte å spy.
Da jeg kom hjem møtte min mor meg i døren, og jeg spydde over hele henne.
Får fremdeles frysninger bare jeg tenker på å drikke bailyes enda..
Vært på båtur med alkohol og ketamin. Så våkner jeg i båten på kvelden og må drite. Så jeg løper ut av båten og driter i byen bak en pølsebod. Så tørker jeg meg med bokseren og kaster den. Så bodde jeg i et telt med utsikt utover havet og byen. Møter en dame på veien opp som blir med. så knuller vi og jeg hadde fult av dritt bak. Og resten av kvelden sitter vi foran bålet og ho klager over at: Du vet du har krav på leilighet.... etc... Men ho var ganske fin da...
Sitat av KaiN Vis innlegg
Verste? forstår faen ikke hvorfor folk drikk det, koster mye penger du blir ustabil, du våkner opp jævlig dagen derpå, og så klart fylleangst som faen.
Alkohol i bare spesielle omstendigheter fungere



Hangover jepp
Vis hele sitatet...
Ja, det verste jeg har prøvd, var det så rart?
Sitat av ganesh Vis innlegg
Vært på båtur med alkohol og ketamin. Så våkner jeg i båten på kvelden og må drite. Så jeg løper ut av båten og driter i byen bak en pølsebod. Så tørker jeg meg med bokseren og kaster den. Så bodde jeg i et telt med utsikt utover havet og byen. Møter en dame på veien opp som blir med. så knuller vi og jeg hadde fult av dritt bak. Og resten av kvelden sitter vi foran bålet og ho klager over at: Du vet du har krav på leilighet.... etc... Men ho var ganske fin da...
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som et dårlig minne?
Sitat av Entourage Vis innlegg
Høres ikke ut som et dårlig minne?
Vis hele sitatet...
Nei var jo litt kult....
alkohol fikk meg til å ta kola i mengder og røyke en hel kartong med en venn en natt
Sist endret av Spirituell; 28. juni 2012 kl. 18:14.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Sitat av ganesh Vis innlegg
Du vet du har krav på leilighet.... etc... Men ho var ganske fin da...
Vis hele sitatet...
wtf wtf wtf and wtf?
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Sitat av Fluke Vis innlegg
Fordi jeg ba han om å gjøre det.. :P

Jeg bare sier det: Kids, begynn å røyke rev før alkoholen tar dere..!!
Vis hele sitatet...
Slapp av, er godt igang..
Drakk 7dl bacardi razz på 30min, neste jeg husker er foran speilet på et sykehus uten framtenner.
Jeg skal visst ha flørtet med sykesøsterene, men dere kan jo tenke dere suksessen uten tenner.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Drakk 7dl bacardi razz på 30min, neste jeg husker er foran speilet på et sykehus uten framtenner.
Jeg skal visst ha flørtet med sykesøsterene, men dere kan jo tenke dere suksessen uten tenner.
Vis hele sitatet...
Haha! For det var mangelen på fortenner som var hovedproblemet? :P
Tja, var vel rundt 18-19 år gammel. Det var på en relativt liten fest med vennene til min daværende kjæreste. Jeg hadde allerede drukket et par nokså sterke drinker. Det utviklet seg til at jeg drakk og drakk rett fra spritflasken uten noe blandevann. Great. I det ene øyeblikket pratet jeg med de andre på festen, og i det neste lå jeg og brakk meg i sofaen. Det neste jeg husker er at jeg ble båret opp i andreetasje der jeg ble ufrivillig dusjet og skiftet på. Jeg var så full at jeg ikke klarte å se ordentlig, engang. Har vage minner om at jeg brukte tannbørsten til nevnte ekskjæreste til å stappe ned i halsen for å spy. Heldigvis falt den ned i do, og han kastet den. Ifølge han kom jeg med gråtkvalte klager på at det ikke ble noe sex den kvelden mens jeg hang over søppelbøtten til blodsirkulasjonen nærmest ble død. Ved enkelte anledninger prøvde jeg å gå selv også. Noe som absolutt ikke fungerte. Falt rett på trynet og spydde utover alt som var. Våknet opp med en fremmed t-skjorte og boxer neste dag. Samt at jeg var dårlig i tre dager, og måtte ligge i samme stilling hele tiden for å ikke vrenge magen.

Har ikke drukket meg brisen engang siden den gang.