Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 532
Ok så her er min "story" : jeg bruker hovedsaklig pc'en min til gaming. Burde jeg få nyere prosessor? Blir den bottlenecka av to gtx 780ti? Vennligst svar på alle spørsmål :-3
ESM
Lazy Generation
Om du har et 3770k er du jo bare å prøve med de to 780ti og se om det funker greit, hvis ikke kjøper du en bedre prossesor.
3770k er en veldig god prosessor. Tror ikke akkurat at den er for dårleg for speling.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Svaret er nei.
Men iløpet av året skal endelig Intel komme med en ny Cpu-serie som faktisk er endel bedre en de eldre generasjonene. De tre siste generasjonene har nesten hatt den samme ytelsen, så det blir spennende og se hvor mye bedre den nye serien blir.
Sitat av Lima Vis innlegg
Svaret er nei.
Men iløpet av året skal endelig Intel komme med en ny Cpu-serie som faktisk er endel bedre en de eldre generasjonene. De tre siste generasjonene har nesten hatt den samme ytelsen, så det blir spennende og se hvor mye bedre den nye serien blir.
Vis hele sitatet...
Så vil i7en holde gtx 780ti sli på en gang?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av blAckstar1x Vis innlegg
Så vil i7en holde gtx 780ti sli på en gang?
Vis hele sitatet...
Ja Cpu-en din er absolutt ingen bottleneck. Om du så hadde kjørt med lillebror i5.

Anbefaler deg å lese denne for mer info http://www.twcenter.net/forums/showt...cts-your-games