Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 633
Hvilke Nvidia Gtx 780ti er verdt ''penga'' ?. burde jeg heller kjøpe noe annet? jeg har 700w strømmforsyning. jeg har 6800 i budsjett for å oppgradere..
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ifølge tester, så er det stilleste, og det med best kjøler Asus kortet, selv om det ikke kommer med høyeste fabrikklokk, men dette kan du klokke opp selv om du ønsker. Det er heller ikke det dyreste eller billigste, midt i mellom i prisklassen.

Har sjekket ut resten av oppsettet ditt, om du får tak i en SSD også, så har du full pakke.
Fikk med god info fra hva du sa . Tusen takk for å svare på det jeg skrev. Tror nok jeg kjøper en 120gb ssd og Asus Gtx 780ti
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Fleff Vis innlegg
Ifølge tester, så er det stilleste, og det med best kjøler Asus kortet, selv om det ikke kommer med høyeste fabrikklokk, men dette kan du klokke opp selv om du ønsker. Det er heller ikke det dyreste eller billigste, midt i mellom i prisklassen.

Har sjekket ut resten av oppsettet ditt, om du får tak i en SSD også, så har du full pakke.
Vis hele sitatet...
Foruten Evga superclock kortene så har alle 780ti samme kjøler.

Jeg ville valgt det som du får billigst.