Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  258 72009
Noen som vet om sjansen for å feile stiger mye om man bruker dårligere fluktbil enn lambo med 0% skade når man skal drepe? f.eks lambo med 50% skade eller merce med 0% skade?
Vet ikke om det er nevnt, men er jo en ganske grei Terningspill strategi som garanterer profit pretty much (hvis du har "uenderlig med kapital da"

la oss si du har 10 millioner.

da bør du satse rund 100.000 / 50.000 og vinne dette sakte oppover.

Sats 100.000 taper du satser du 200.000, taper du igjenn, satser du 400.000, tap igjenn, huff da, kanskje vi bør gi oss? NEI sats 800.000 :P osv osv. en gang må du jo vinne, og da er du 100.000 i profit. :P


gjenta med 100.000 når du vinner til slutt.

så har du 100 mil, kan du jo gjøre dette med 1 mil som start.
Noen som har tips å komme med for å tjene litt penger? sitter med bare 3 mill ca, og føler meg ganske stuck her. men så er det jo flere folk som har godt over 300 mill. Hvordan har de fått så mye ?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Gambling. Døde med 2mrd, så tar en lengere pause :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Er det noen som fortsatt spiller nordicmakten her inne? Hadde vært fett å finne noen freaks å spille med
Begynte i dag, lagde helt ny bruker også Legg til hunter.
Men går det ann å lage en Freak gjeng?
Fox, hva heter du på Nordicmakten?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg begynte for en uke siden! Flexnes her
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Herregud, jeg hadde helt glemt nordicmafia. Spilte det vel for cirka 8 år siden. Husker at det fantes en koselig glitch hvor man kunne bruke opera sin nettleser til å gjøre crimes hvert x tid. F.eks. mens jeg var på skolen!