Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 610
Hei.
Har en H60 som har den vanlige pumpe feilen med bråk. Dette er noe Corsair har sagt man vanligvis får retur på og jeg må sende de en kvitering for kjøp. Dette gjelder den gamle typen (CWCH60). Problemet er bare at denne ble kjøpt brukt, og har formatert telefonen siden kjøpet så har ikke kontakt info til personen som solgte meg den, har derfor ingen mulighet til å anskaffe kvitering

Noen som vet hvordan de "validerer" kvitering? Er mulig det er noen som har kjøpt samme produkt man kan "få" kvitering av?
Om dette er mulig hadde det vært strålende om du har en kvitering du ikke har bruk for mer på en Corsair CWCH60 (kjøpt i 2012) som kan sendes meg/ta bilde og sende som melding eller noe slikt Er til super hjelp for en fattig student om dette går.
Nvm
Corsair sa det gikk bra uten kvitering siden jeg hadde serie-nr og kunne sende produktet
DET kaller jeg service! Kanskje jeg skal kontakte dem selv, begynner å bli temmelig lei av knitringen til pumpa nå...