Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 438
Hei freaks. Har pusla med en pc satt sammen av litt random deler jeg har skaffa billig, men som egentlig skal passe sammen:

i5 2550k
corsair hx750
asus p8z68-v pro/gen3 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650757)
kingston ddr2 hyperx (8gb tror jeg)
Gainward gtx 580

Her kommer problemet

All maskinvaren (untatt skjermkortet) fikk jeg med på kjøpet når jeg kjøpte en obsidian 800d av en grei fyr. Når jeg kom hjem testa jeg hele maskina som den var, altså bare med cpu og ram. Gikk fint, kom inn i BIOS. Så satte jeg inn skjermkort og vannkjøling (på skjermkort og cpu). Når jeg kommer inn i BIOS denne gangen er jeg nysgjerrig på hva Windows Boot Manager er, så jeg trykker på det. Ting stopper opp og jeg ender opp med å benytte meg av svenskeknappen. Nå får jeg ikke dataen forbi VGA-led i bootsyklusen, dette lyset blir bare stående og lyse kontinuerlig. Heller ikke noe respons fra skjermen som er koblet inn i hk sitt grafikkuttak.

Freak, hjelp en stakkar til litt julegaming. Er det nytt HK som gjelder eller kan det fikses?