Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 530
Har akkurat fått mitt nye hovedkort og CPU, så her sitter jeg og driver å skal koble til front panel ledningen til hovedkortet...

Men en ting jeg ikke skjønner; Power LED er plus og ground. Skal denne gå i 'power led', 'suspended led' og 'ground? Plus (strøm) + ground går jo ikke. Da tar det fyr, så vidt jeg vet...

Har for øvrig et MSI Z77A-G43 hovedkort, og Antec Six Hundred miditower kabinett.

Edit: Power LED ledningen er like stor som en tre-pins, men den har bare 2 lednigner.

EDIT: NEVERMIND. Fant det ut. Føler meg greit dum atm.
Sist endret av Tfan; 21. desember 2012 kl. 22:17.
Sitat av Tfan Vis innlegg
Har akkurat fått mitt nye hovedkort og CPU, så her sitter jeg og driver å skal koble til front panel ledningen til hovedkortet...

Men en ting jeg ikke skjønner; Power LED er plus og ground. Skal denne gå i 'power led', 'suspended led' og 'ground? Plus (strøm) + ground går jo ikke. Da tar det fyr, så vidt jeg vet...

Har for øvrig et MSI Z77A-G43 hovedkort, og Antec Six Hundred miditower kabinett.

Edit: Power LED ledningen er like stor som en tre-pins, men den har bare 2 lednigner.

EDIT: NEVERMIND. Fant det ut. Føler meg greit dum atm.
Vis hele sitatet...
pleier å fulge med en sånn identisk kontakt du setter disse inn i som du setter oppå den orginalen som gjør prossesen veldig enkel