Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 377
jeg skal installere sp2 for en, men saa kom det at han hadde windows cd-key is invalid.. dvs han bruker fake cdkey right? men er det ikke noe andre muligheter for a installere SP pa pcn? med tanke pa at du kan gj;re noe i RUN elnz? eller laste ned et sann cd.key p0rogram
en sann icon som har svart og en sann X symbol tror jeg.. hvor du trykker pa den ogsa kommer det opp mange forksjellige cd/keyer? og hva ma jeg gj0re etter det?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nei, det trenger nødvendigvis ikke bety at han har en fake cd-key, den kan også være utdatert.
veldig gammel post, men anngående dette, hvis du har fake cd-key, er det UMULIG å få innstalert sp2 på den maskinen da?
Løsningen vil være å skifte produktnøkkel med en som fungerer. For å skifte den er det mulig at dette verktøyet vil fungere (egentlig beregnet på SP1, men det kan fungere) http://lan.meitemark.net/xpsp1.zip