Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2578
Hei!

Jeg bruker for tiden TickTick som to do - app på androidtelefonen min.

Den mangler flere funksjoner som jeg har behov for.

Så derfor ønsker jeg en ny app. Har ikke noe i mot å betale for den.

Funksjonene jeg ønsker er:
- Muligheten for månedlig review med stats(f.eks. fullført 80% av daily recurring task X i løpet av en mnd, eller Task A 20/30 completed)

- Muligheten, men dette er ikke nødvendig, å lage en recurring daily task også legge til et notat på mandag på tasken, og ha det notatet forbli på mandag - og ikke følge med på recurring tasks på de andre dagene.

Et eksempel på dette vil være(i TickTick) at jeg har lagt opp en weekly task som heter Trening hver mandag. Dersom jeg legger til notat på denne, som f.eks. hva jeg har gjort på mandsg sist uke, vil denne følge med på mandag nåværende eller neste uke.
Jeg ønsker notatene skal forbli i den individuelle tasken selv om den er recurring.


Noen forslag?

"Tody"er jeg veldig fornøyd med. Selvfølgelig flere muligheter til å legge inn ting selv om du betaler
Sist endret av Molli07; 4. juni 2020 kl. 02:14.