Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 763
Hei! Har et spørsmål om toleranse. Vil toleransen gå tilbake til normalt etterhvert? Tok en pause fra piller (mest benzo) i 4 månder. Og toleransen min gikk bare bitte litt ned. Jeg må forsatt ta 10-15 rivotril for og kjenne noe. Og ja, det helt ekte varer. Må jeg vente lenger enn 4 månder eller hvordan fungerer det?

Har lest på nett at hvis du venter 3-5 uker så skal toleransen gå tilbake til null. Noen som har et svar på dette? Takk på forhånd!
Det høres merkelig ut. Hvis du har vært uten all form for benzodiazepiner i fire måneder, vil toleransen være på null. Sikker på at du ikke har tatt noe benzo lignende preparater i mellomtiden, f.eks. sovetabletter eller lignende?
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Det høres merkelig ut. Hvis du har vært uten all form for benzodiazepiner i fire måneder, vil toleransen være på null. Sikker på at du ikke har tatt noe benzo lignende preparater i mellomtiden, f.eks. sovetabletter eller lignende?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har ikke rørt noen tabletter siden da og har enda en sånn toleranse. Skjønner det virkelig ikke.
Anonym bruker
"Ulykkelig Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av GTAHQHD Vis innlegg
Ja, jeg har ikke rørt noen tabletter siden da og har enda en sånn toleranse. Skjønner det virkelig ikke.
Vis hele sitatet...
Vel, hvordan har du klart deg uten benzo i 4 måneder? Har du drukket alkohol istedet? Alkohol og benzo har krysstoleranse.
Hva annnet har du brukt i mellomtiden, ghb?? Alkohol? Begge går litt på samme toleranse som piller.

s
Trådstarter
Har drukket litt Alkohol men ikke så veldig mye, bare litt her og der. Synes fortsatt at det er veldig merkelig
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du testa pillene eller hentet de ut på apoteket selv? Hvis ikke hadde jeg ikke stolt på at dem var ekte i dette tilfellet..