Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3075
På høyre side på facebook- siden min når jeg er pålogget er det alltid noen jeg har som venner der.

Er dette venner som sist gang var pålogget, eller er dette bare helt random venner som er plukket ut fra facebook- vennelisten min?
Sist endret av GangM; 7. juni 2013 kl. 05:45.
Vel... dette er facebookchat, en måte å kommunisere med dine venner på.
Trådstarter
Sitat av Kramer Vis innlegg
Vel... dette er facebookchat, en måte å kommunisere med dine venner på.
Vis hele sitatet...
Dette vet jeg, men mange av de som ligger i listen der har jeg aldri kommunisert med via chatten på facebook.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
De som ligger på den øverste linjen snakker du mest med.

EDIT: Hvis du ikke snakker med nok venner til å fylle den ut siden du har stor resolution så vil den ta randoms i tilleg til de du snakker mest med.
Sist endret av ArtOfHacking; 7. juni 2013 kl. 06:38.
Jeg har hørt rykter (ikke spør om kilde, for det husker jeg dessverre ikke) om at det er disse vennene som viser profilen din oftest. Altså de som ligger øverst på chat-lista, men ikke nødvendigvis i prioritert rekkefølge.
De som dukker opp der, er de man har "mest til felles" med.

Dersom du liker dems statuser og bilder og omvendt. At dere liker samme statusen til felles venner og andre felles kommunikasjoner mellom dere.
Det er heller ikke en helt nøyaktig liste, da den har stort slingringspunkt, men er en pekepinn.

Du kan bokmerke lenken som er på denne siden og kjøre på facebook:
http://thekeesh.com/bookmarklet/

Den henter ut informasjon over hvem Facebook har rangert som de mener du har mest til felles med, basert på felles "likes" osvosv

Her kan du lese koden i klartekst:
https://github.com/jkeesh/fb-friends-bookmarklet