Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 668
Her en Nordic Racer 850N. Noen som vet hvordan jeg fjerner speed limiten på 20 km ? Skulle hatt litt mere fart !
Eller noen andre endringer jeg kan gjøre ?
Om det jeg har googlet meg frem til er riktig så tror jeg dette blir vanskelig.

KCQ scooter speed limit removal tips: are there any?

Some of those who buy KCQ scooters think that they are a Xiaomi M365 or even a Ninebot Max clone.

Among the questions we see daily is if one can remove a KCQ scooter speed limit.

Yes, we know a little-known KCQ scooter speed hack.

To remove the speed limiter from a KCQ scooter, you will need to do a controller swap.

However, get a compatible controller to avoid overloading the battery.

If you need more speeds you can swap the controller along with the battery with higher-powered ones.

That way, you can hit a top speed of up to 46 miles per hour with your KCQ electric scooter.»
Vis hele sitatet...

Antar dette er en KCQ klone siden det var den appen som kom opp når jeg googlet Nordic racer

Ser altså ut som denne må oppgraderes med hardware, så da er det vell bedre å bare kjøpe deg en annen type som har innlagt sperre som kan fjernes.

Er sikkert veldig mange til salgs på Finn for en billig pris, nå som regelverket er strammet inn.