Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 533
Hei, er det noen som vet om det å "gjenopprette pcen til fabrikkinnstillinger" som man kan i windows 8 er like bra som å formatere og reinstallere hele windows med en cd? Hadde nemlig virus før gjenoppreting og hadde etterpå også når jeg scanna pcen. Det fulgte ikke med noen cd med win 8 på når jeg kjøpte pcen på elkjøp, er det da mulig å trykke f8 eller f10 for reinstallere på den måten isteden? Det er en acer aspire om noen har peiling?
Sitat av Mister### Vis innlegg
Hei, er det noen som vet om det å "gjenopprette pcen til fabrikkinnstillinger" som man kan i windows 8 er like bra som å formatere og reinstallere hele windows med en cd? Hadde nemlig virus før gjenoppreting og hadde etterpå også når jeg scanna pcen. Det fulgte ikke med noen cd med win 8 på når jeg kjøpte pcen på elkjøp, er det da mulig å trykke f8 eller f10 for reinstallere på den måten isteden? Det er en acer aspire om noen har peiling?
Vis hele sitatet...
Du kan forsøke med alt + F10 på acer splashscreen.

http://www.ehow.com/how_5033176_rein...er-aspire.html
jeg hadde samme problem, hvis du tar kontakt med kundeservice burde de kunne fikse deg en ny cd