Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1501
Hey.

Har blitt helt hekta på denne appen med masse spill, men er et spill jeg ikke får til samme søren. Det er 45 towers som det heter, har noen spilt det som har en god taktikk?
Du kan jo beskrive hva det går ut på og hva slags spill det, sånn at de som ikke har hørt om det kanskje vet hva du snakker om.
Trådstarter
Nå er jeg dårlig til å forklare men, går ut på at du skal plassere kanontårn utover et brett for å skyte ned noen kryp som kommer løpende i grupper av ti og ti. For hver du skyter så får du penger til å kjøpe bedre kanontårn som lettere tar de som kommer senere i spillet.
Rekker du ikke å skyte all og de kommer til enden av løypa de følger mister du et liv per kryp som kommer til enden. Og du har bare 25 liv, høres kanskje mye ut men det er det ikke

Er det noen som kjenner det igjen?
Gratulerer, du har funnet et Tower Defense spill.
Trådstarter
Jo takk for det, men gir meg fortsatt ingen svar på det jeg har spurt om
Jeg kan love deg en ting, så snart noen forteller deg en god strategi vil du miste all interesse for spillet. Hele morroa med tower defence er å selv finne ut hvilke mikser av tår som funker. Dette gjelder uansett hvilket spill.
Trådstarter
Sitat av murloc Vis innlegg
Jeg kan love deg en ting, så snart noen forteller deg en god strategi vil du miste all interesse for spillet. Hele morroa med tower defence er å selv finne ut hvilke mikser av tår som funker. Dette gjelder uansett hvilket spill.
Vis hele sitatet...
Gir egentlig blanke i hele spillet, må bare klare det for å komme videre..
Strategien er jo å få "fienden" til å gå en lengst mulig vei
Trådstarter
Jeg får ikke påvirket lengden på veien til motstanderen, er en fast rute de tar som jeg må sette opp kanoner på..
Herre min hatt jeg plages med der dataspill!

Spillet er vanskelig, slik at når du til slutt forstår hvordan du skal vinne, så får du den varme, gode følelsen som blir brutalt revet vekk når du må spørre om hjelp til å slå et iphonespill.

Prøv å oppgradere tårn. Prøv andre tårnkombinasjoner. Prøv å tenke logisk, hva er det som tar knekken på deg? Prøv til slutt å gjøre på noe annet.