Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2128
Jeg og noen kompiser hadde funnet ut at vi skulle på LAN sammen. Disse kompisene kaller vi for Ole og Jan, og meg selv kan vi kalle for Tore(som blir referert til i et sitat)
I dette sammenhenget ville vi få tak i hasj. Men når vi skulle kjøpe dette fikk vi noe helt annet. Vår selger kalte greia for "AK"(Vi kaller dette for Mystisk shit, eller M-S i dette tilfellet, fordi vi ikke har noen bekreftelse på hva det virkelig var), og sa at det var nytt i byen.
En grønn, blad-aktig urte-sak som i grunnen minnet meg om MAM-2201 var pakket inn som var ca. 1,5 gram.

Vanligvis er verken jeg eller vennene mine stor fan av syntetiske stoffer, men vi var på en måte desperat.

Vi startet kvelden vår klokken 20.00 med å rulle et par jointer med blandingsforhold på 20 deler tobakk og 1 del M-S.
Jeg mente dette var mye bedre å røyke fordi at jeg er vant til å mekke hasj sammen med tobakk, men nå trengte jeg bare å blande det sammen. siden stoffet var tørt og flakete.
Når vi røyket på dette kjente vi ingenting de første 2-3 minuttene. vi var rolige, men vi reagerte spesielt på ettersmaken. Noe som Ole bet seg meget merke i.
Som sagt, det gikk noen minutter og vi kjente ingenting, men plutselig når jointen var ferdigrøyket fant vi alle ut en ganske så overraskende ting. Vi var he(eeeeeee)lt på trynet. Vi gikk så inn til Jan og var lattermild, lett i hodet, disorientert, sløv og hadde munchies, liknende karakteristikker som hasj.

Vi satte oss så ned ved hver vår PC og hørte på musikk, spilte spill og slengte en Pizza i ovnen.
Vi var temmelig på trynet i ca 15-20 minutter, men så skjedde det merkelige.
Vi var plutselig ikke skev. Bare litt bakfjern. Effekten tok såpass kjapt av at det var helt merkelig.
Vi diskuterte dette lenge og fant ut (ca. 30 min etter den første jointen) at vi skulle ta en til. Og tok en joint som samsvarte med den første.

Og så var det morsomt igjen. mens vi tok jointen fikk Ole latterkrampe, fordi han mente at ansiktet til Jan var så merkelig.
Pizzaen var klar, men når Jan tok pizzaen til bordet vi satt ved, presterte den fjerne idioten å falle om og miste Pizzaen bak en seng, på tross av dette var vår munchies så kraftig at vi spiste pizzaen uansett.
Jeg må tilføye at pizzaen var av type Big One Take Away: meat lover. Som gjorde at den var så og si like attraktiv for meg å spise om den hadde vært på gulvet eller ikke.
Vi så på en film som jeg ikke forsto noe av fordi jeg funderte over konseptet av projektorer og hvordan det er mulig å projektere et bilde på en overflate.(Dette siden Jan hadde en projektor der vi satt
Vi fant så ut at igjen etter 15-20 minutter etter den siste jointen begynte rusen å ta av.
Den var hakket kraftigere denn gangen pga. at rusen var enda litt tilstedet når vi tok den andre jointen.

Vi fant så ut at vi skulle ty til sterkere midler. Denne gangen gikk vi til garasjen til Jan og laget en flaskebong, av type colaflaske.
Denne gangen tok vi 1 del M-S og 6 deler tobakk i "mekket" og fyrte det opp på bongen.
Når hadde M-S'en sinnsykt mye kraftigere effekt (som kan forklares ved bongen, blandingsforholdene og hvor fort vi trakk det ned)

Nå var rusen kraftigere, mere langvarig og mere interessant, fordi at den var enda egentlig ganske ukjent for oss alle.

Etter ca. 40 minutter (klokken va nå rundt ti) skulle vi ta en reparasjons-joint og det gjorde vi, men denne gangen var jointen litt mere konsentrert 1 del M-S og 8-10 deler tobakk)
Dette opplevde vi som reparasjon og vi ble ganske skev, men i toppform.

Så kom vendepunktet for kvelden. Klokka var nå rundt elleve og vi var fri for tobakk og hadde ca 3/4 igjen av M-S'en.
Da tok vi tilbake flaskebongen vår og fyrte på ren M-S på bongen. Jeg tok først, Ole tok en oppfylt flaske etterpå og Jan etter Ole.

Dette gjentok vi en gang til, men denne gangen var ikke Ole med, fordi at han kjente at det trekket han tok, var sinnsykt.
(jeg skal dra frem et sitat av Ole's opplevelse, fra hans perspektiv snart).
Ole begynte å frike litt ut(han hadde forøvrig også inntatt 4 stk 10mg ritalin)
Han begynte å flire og vi flirte med, det var koselig, men så når jeg og Jan skulle gå ut, sto Ole der helt i ro. Han sto der og sa at han hadde ikke krefter til å flytte seg. Jeg filmet da situasjonen for senere dokumentasjon og fikk med at jeg og Jan lo konstant i 5 minutter. Om vi lo av Ole, med Ole, av oss selv eller hvor uvirkelig merkelig alt rundt oss hadde blitt vet jeg til nå, ikke.
Midt i filmen setter Jan seg ned på gulvet i garasjen vi røyket i og sier at han er kvalm. Ole har fått en bad trip.
Han blir sittende på gulvet i 5-7 minutter mens jeg og Jan tar oss sammen. Jeg prøver å prate han til å prøve å få seg opp og ta seg sammen. Og etter noen minutter samler han nok krefter til å sjangle seg tilbake til der PC'ene sto, han la seg da ned.
Ole opplevde dette mere intenst en meg og Jan gjorde, selv om Jan innrømte at han fikk en liten bad trip. Noe jeg ikke gjorde(som kan komme av at jeg er en del mere innrøyket enn dem begge) og dette er sitatet fra Ole's opplevelser(der han referer til meg som Tore):
Jeg tok ett veldig stort trekk fra flaskebongen som Tore hadde laget, jeg var helt normal i noen få sekunder så slo helvete løs.
Det begynte med at jeg følte meg tung, jeg glemte hva jeg gjøre konstant og hele verden begynte å gå rundt. Jeg ble ekstremt kald og nummen, jeg var ganske deppa så når rusen begynte, kjente jeg at jeg begynte å falle nedover. Jeg fikk da sammen med rusen fra M-S'en, en nedtur fra Ritalinaen jeg hadde tatt.
Hver gang jeg lukket øynene mine så falt jeg ned i et endeløst stort hull. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre overhodet. Jeg skjønte ingen verdens ting, det var en utrolig opplevelse.
Midt på gulvet, sto jeg og glanet på ingenting, det va så sterkt at jeg måtte sette meg ned på gulvet.
Jeg ville både leve og dø, gråte og ikke gråte, rope ut alle følelsene mine som om noe inni hjernen min hadde eksplodert. Jeg så alle slags mulige ting for meg, hver gang jeg lukket øynene mine. Og når jeg åpnet dem så skvatt jeg så mye at jeg jeg fikk et lite sjokk for hver gang. Dette var en utrolig opplevelse å jeg vil definitivt gjøre det igjen.
Etter det så fulgte de andre meg nedover og hjalp meg i senga så jeg kunne slappe av litt. Dette er det beste jeg har opplevd så langt
Vis hele sitatet...
Tore opplevde da dette som interessant, intenst, skummelt, morsomt og unikt på en og samme tid.

Jan sovnet av og meg og Ole tok oss nån duo bongtrekk,dette var etter over en og en halv time siden Ole fikk bad trip av pur M-S på bong.
Men jeg og Ole gikk og trakk og ble dritstein begge to.
Vi gikk så kjapt ned til LAN-rommet og så på trippy filmer og spacet helt ut mens bi pratet om å fly i et romskip og å dra til månen og annet space-piss.
slik holdt vi på alt for lenge, vi loket forøvrig til "the Veldt" av Deadma5.
Som er en sykt bra sang å chille til. Og båre jeg og Ole var i vår egen verden.

Q:Noen som har noen liknende opplevelser ?
Q:Noen som har vært borti noe de er ukjent med?
Q:Noen som vet hva jeg muligens prater om?
Q:Noen med samme erfaring?
Q:Noen som stusser ved mine opplevelser?
Q:Noe som mangler i rapporten?(utenom sluttrapport fordi at vi har så mye at vi er ikke ferdig før om et par dager
Fin rapport muligens AKB-148?
Trådstarter
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Fin rapport muligens AKB-148?
Vis hele sitatet...
Som sagt, er meget uerfaren i syntetisk-feltet. Kan du muligens finne en link til stoffet på wikipedia e.l?
Alt jeg fant på det på google var noe asiatisk Idol opplegg(wtf?)
Sist endret av nymokarr; 21. januar 2013 kl. 12:20.
AKB48 kanskje? Det er ganske ubehagelig og stressende om man tar for mye, og med tanke på at dere kjøpte det uten å vite konsentrasjonen, så høres dette ut som en rc-overdose... hvorfor ikke bare lage røykemix selv?
Dette kan være hva som helst, men jeg kjenner meg absolutt igjen i det Ole skriver. Jeg har opplevd en UR-144 overdose og det var virkelig noe av det rareste jeg har opplevd.

Closed Eyes Visuals som er så detaljerte og oppslukende at man glemmer omtrent sin egen eksistens. Bildene jeg så var hva som helst. Minner fra barndommen, bilder jeg assosierte ord med. Bilder jeg ikke har sett på lenge, minner jeg ikke har tenkt på, på lenge. Alt kom samtidig. Det var helt ekstremt.

Det mest ekstreme var at jeg var på en Mario Kart bane av alle ting, kjørte dritfort og klarte ikke å stoppe. Selv om jeg åpnet øynene klarte jeg ikke kontrollere situasjonen. Hver gang jeg stirret for lenge på en ting så ble jeg dratt tilbake i denne surrealistiske verden av CEVs. Forferdelig selvgenerert teknomusikk spilte inni hodet mitt. Vanvittig puls.

Prøvde å nyte deler av trippen, men til slutt ble det for mye. Sovnet relativt kjapt, våknet 4 timer senere og var helt edru igjen.
Trådstarter
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Dette kan være hva som helst, men jeg kjenner meg absolutt igjen i det Ole skriver. Jeg har opplevd en UR-144 overdose og det var virkelig noe av det rareste jeg har opplevd.

Closed Eyes Visuals som er så detaljerte og oppslukende at man glemmer omtrent sin egen eksistens. Bildene jeg så var hva som helst. Minner fra barndommen, bilder jeg assosierte ord med. Bilder jeg ikke har sett på lenge, minner jeg ikke har tenkt på, på lenge. Alt kom samtidig. Det var helt ekstremt.

Det mest ekstreme var at jeg var på en Mario Kart bane av alle ting, kjørte dritfort og klarte ikke å stoppe. Selv om jeg åpnet øynene klarte jeg ikke kontrollere situasjonen. Hver gang jeg stirret for lenge på en ting så ble jeg dratt tilbake i denne surrealistiske verden av CEVs. Forferdelig selvgenerert teknomusikk spilte inni hodet mitt. Vanvittig puls.

Prøvde å nyte deler av trippen, men til slutt ble det for mye. Sovnet relativt kjapt, våknet 4 timer senere og var helt edru igjen.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg skulle få Ole på freak?
Som sagt, jeg opplevde ike noe dårlig rus av dette, bare meget kort og intens rus.
Så jeg tror han kan svare bedre på dette enn jeg kan. Men visuals fikk jeg og Ole når vi så på trippy filmer. Men bare sånn helt.. "lene seg tilbake, slappe av og nyte turen"-følelse.
Sist endret av nymokarr; 24. januar 2013 kl. 12:16.