Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 837
Heisann!

Er på leting etter gode cannabis dokumentarer som tittelen sier.

Har selvfølgelig sett den uungåelige ''The Union'', alle utgaver av Strain Hunters (anbefales på det aller sterkeste, utrolig lærerikt!), og følger fast med på Weed Wars. Should i smoke pot og Cannabis: What's the harm? Har jeg også sett.

Ellers virker det som om det er mange dokumentarer, men mange er dårlige og glorifiserer ofte cannabis alt for mye. Som om det ikke finnes noen negative sider.

Håper jeg får noen gode forslag, ble helt forelsket i strain hunters så noe lignende hadde vært helt nydelig.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Drugs Inc serien til National Geographic er ganske bra, vet ikke hvor du finner den da
Sist endret av GeirGeirGeir; 5. juni 2012 kl. 20:10.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Drugs Inc serien til National Geographic er ganske bra, vet ikke hvor du finner den da
Vis hele sitatet...
Har sett litt på det og ja, men liker det egentlig ikke så veldig. Fortsatt interessant, men ikke noe for meg
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Drugs Inc serien til National Geographic er ganske bra, vet ikke hvor du finner den da
Vis hele sitatet...
Er selv fan av denne, men der tar de jo opp alt mulig slags stoffer.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av tgod Vis innlegg
Er selv fan av denne, men der tar de jo opp alt mulig slags stoffer.
Vis hele sitatet...
Ja akkurat, er egentlig veldig lite interessert i alt annet utenom cannabis og psykedelia.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Ja akkurat, er egentlig veldig lite interessert i alt annet utenom cannabis og psykedelia.
Vis hele sitatet...
Er ikke interessert i absolutt alt de prater om der jeg heller, er derfor jeg syns det er så fint at de holder seg til ett stoff i hver episode slik at man kan velge og vrake