Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 582
Okei, pc`n min begynner og fjuske litt nå så er vel på tide med en oppgradering.

Det eneste jeg trenger er hardware som gjør at cs 1.6 går smooth iogmed det er det eneste spillet jeg spiller.


Jeg vil også benytte meg av de gamle harddiskene mine som er koblet opp med gode gamle IDE kabler om det har noe og si.

Pluss at jeg vil benytte meg av skjermkortet som er et gf 7600 GT. Går bare utifra at dette er et agp kort.

I tillegg har jeg en psu på 350watt.


Så om noen kan komme med forslag på rimelige hovedkort, cpu og ram blir jeg glad. Jeg klinker og ny psu om det skulle blitt nødvendig.
Null problem. To sek..

Vet du hva? Det fins ikke så mange hovedkort som har AGP-spor idag, faktisk..

enda 2 sek til.

Jeg anbefaler deg å kjøpe nytt grafikkkort, siden AGP har gått ut.
NovaDecker har rett..
AVG har gått ut.

sånn som jeg gjorde.. jeg bruklte heller mer tid på venner og sånn, så lot jeg penger strømme inn til jeg kunne kjøpe en helt ny pc bare
enda greiere
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Uhm? CS1.6? Alt drar CS1.6. Om du har et 7600GT, som ikkje drar CS1.6 så vil eg anta du ikkje har drivere til kortet e.l.
Trådstarter
Cs går veldig greit nå. Men iblant får jeg svart skjerm, etterfulgt av 3 korte pip. Jeg bare går utfra at det da er rammen, så når jeg dytter på den, funker det fjell igjen til neste gang. regner med at rammen min driver og tar kvelden og tenkte da at jeg kunne klinke et nytt hovedkort og cpu iogmed jeg ser på de 2 hardwarene som flaske halsen i pc`n min.
Jeg mente AGP hehehe
http://www.pixmania.com/no/no/636852...&CodePromo=oui

Så tar du med 2GB RAM og prosessor etter budsjett.
Trådstarter
For å spørre samtidig. Sikkert et klønete spørsmål men jeg har ikke vært inni en pc siden AGP kom ut første gangen.

Jeg bruker IDE til mine harddisker, kan jeg fortsette å bruke de harddiskene da, eller må jeg ha nye kabler eller hva? Bare lest noe rundt ATA og S-ATA og har ikke satt meg inn i det.
Så godt som alle hovedkort har ihvertfall én IDE-port, så du kan bruke to IDE-enheter.
Trådstarter
Gooood. Kjapt og godt svar Goophy. KP for you