Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 748
Har akkurat fått meg BenQ XL2420T, men jeg skjønner ikke helt innstillingene, har hørt man kan laste ned ferdig innstillinger fra BenQ sine nett sider, men det eneste jeg finner der er en manual jeg fikk med skjermen. Er det noen som har erfaring med denne skjermen som har noen gode innstillinger til kun spilling?
Det skal være en rekke forhåndslagrede innstillinger. gaming, fps, photo, video osv. Gå inn på menyen og bla deg videre til 'picture advanced'
Har testet alle de ferdig innstillingene, men var ikke helt fornøyd med noen av dem.

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Disse tror jeg brukes av en god del på Freak.
http://www.avforums.com/forums/monit...-settings.html
Vis hele sitatet...
Har hatt disse innstillingene en stund, de fungerer perfekt til spill, men med en gang man går ut av full screen blir fargene veldig rare. Jeg får vel legge inn forskjellige innstillinger på den lille padden som følger med, så kan jeg endre frem og tilbake.