Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2525
Hei.
Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en gassmaske. Jeg har sett at det er andre tråder her på forumet om emnet, men jeg er på utkikk etter en spessiell. Og helst fra en norsk nettbutikk.

Den masken jeg er ute etter er en S10 red lens. Den ser sånn ut.

Noen som kan hjelpe meg?

Mvh
Jorhys

http://images.cosplay.com/photos/23/2318205.jpg
Ebay er nok det beste stedet å skaffe seg dette på. Det er mye enklere å skaffe seg noe slikt fra utlandet enn fra Norge.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=s10+gas+mask
Den gassmaska er veldig lik, om ikke den samme vi bruker i forsvaret. Om du kjenner noen i Forsvaret så spørr om ikke de kan være så snille å skrive en TS/OB på sin, og gi den andre til deg.

TS/OB er utstyr som er mistet. Mange som skriver det på utstyr de vil ha med hjem etter endte tjenesteår.
Trådstarter
Tenker jeg får finne meg en på ebay da. Fant meg denne . Men skal ikke bruke den til airsoft :P . Jeg kjenner ingen i militæret for øyeblikket så blir ikke så lett å få tak i på den måten.

Takk for svare
Sitat av EmpireOfTheCats Vis innlegg
Den gassmaska er veldig lik, om ikke den samme vi bruker i forsvaret. Om du kjenner noen i Forsvaret så spørr om ikke de kan være så snille å skrive en TS/OB på sin, og gi den andre til deg.

TS/OB er utstyr som er mistet. Mange som skriver det på utstyr de vil ha med hjem etter endte tjenesteår.
Vis hele sitatet...
Ikke for å moralisere, men for å informere: Dette er tyveri. Å skrive TS på en gjenstand gjør ikke at du eier den. Hvis du finner igjen en gjenstand du har skrevet TS på, er du pliktig til å levere den inn til forsvaret. Jeg vet at det er mange som gjør det, og at det er et litt merkelig system, men sånn er det nå.
Husk å bytt/kjøp nytt filter hvis du har tenkt å bruke den.
Ikke pust i et filter utgått på dato eller som du ikke setter på maska selv.