Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3137
Hei. har nylig blitt diagnosert med kyssesyken. Lurer bare om jeg fortsatt kan ta meg en blås i ny og ne.. tenkte siden jeg ikke får drikke alkohol liksom..
Du blir ikke dårligere "i milten eller leveren" av å røyke hasj eller sigaretter etter en kyssesyke. - Lommelegen.

Grunnen til at man anbefaler å avstå fra alkohol en periode ved kyssesyke, er at sykdommen påvirker leveren og kan føre til en leverbetennelse. Alkohol forbrennes i leveren - og det er ikke så bra å gi en allerede ovberbelastet lever mer å arbeide med enn nødvendig. Hasj forbrennes ikke i leveren på samme måte, så situasjonen er ikke parallell. - Ung.no
Sist endret av Daybreak; 28. februar 2012 kl. 18:12. Grunn: La til ung.no.
ArbeidsledigProletar
For all del, ikke røyk det, du har ikke lyst til å gjøre halsen din vondt og ende opp med å harke opp klumper av blod. Just sayin'

Lag mat eller få deg vaporizer (etter sykdom skal det vel gå bra, men jeg er IKKE utdannet helsepersonell og vil ikke fraråde eller tilråde det)
Sist endret av Batabusa; 28. februar 2012 kl. 18:11.
Sitat av nesekuk Vis innlegg
Hei. har nylig blitt diagnosert med kyssesyken. Lurer bare om jeg fortsatt kan ta meg en blås i ny og ne.. tenkte siden jeg ikke får drikke alkohol liksom..
Vis hele sitatet...
kjipt med kysse syken, hadde det selv en hel høstferie for noen år siden, jævlig kjipt, etter som jeg husker så ble jeg jævlig hovven i halsen og slet med og spise / drikke, og siden man vanligvis blir tørr i kjeften av weed så tror jeg ikke det er en god ide.

for meg ble dette med halsen såpass ille at jeg lå på soffaen 10 dager ++
og det eneste jeg jeg klarte og få ned var en saft is i ny og ned, vann var for tørt og jeg brektes nesten, klarte også og drikke Gatorade ( den syrlige smaken løste opp halsen min slik at jeg klarte og spise is)

fikk i meg lite mat de dagene der, og fra erfaring på freak så er tom mage + røyking = grønna (oppkast, dårlig etc)


uansett god bedring (y)
Det blir nok veldig ubehagelig, jeg røyket når jeg var syk og endte med å gjøre ting bare verre for meg selv. Bade hals og kondis o.s.v ble betydelig dårligere etter jeg røykte cannabis menst jeg var syk.
Lag deg cannabisholdig mat Selv lagde jeg hasjokolade når jeg lå med bihulebetennelse, skal si det hjalp på matlysten ja! For min del fjernet det også litt andre plager, som f. eks. hodepine og kvalme.
Sist endret av Membranplan; 1. mars 2012 kl. 03:26.
Om du er en daglig røyker så tror jeg det skulle gå lettere enn om du er helgerøyker.
[quote=Batabusa;2477206]For all del, ikke røyk det, du har ikke lyst til å gjøre halsen din vondt og ende opp med å harke opp klumper av blod. Just sayin'

Trenger ikke være helsepersonell for og vite det der..Gikk på samma smellen..Tenkte ikke på tobakk ellr morotobakk helt til jeg ble frisk..

Regn åsså med og få jevla hovne mandler,høy feber,svette tokter som glomma i vårsmeltinga,streptokokker,vonde ledd, lavt jerninnhold(noe som tilsier at du ikke eier en cm med energi)...Så fårru denna regla her så tror jeg ikke du er frista tel og røke deg opp og ned!
..men kyssesjuken i mine øyne er faen meg ikke noe og tulle med!
da jeg kom til legen etter flere uker med at jeg plustelig sovna uten og vite det selv..vokna opp gjennomvåt så samtlige trodde jeg dreiv med DOP...Men visste seg at innmaten i meg var på veg med og kvelle fullstendig...så hadde jeg gått 1-2 uker mere så hadde jeg dratt til de evige jaktmarker...Detta ble væl offtopic men... GO bedring,Chill og kos deg hvis du fårre tell..