Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 18668
Jeg har lyst å si så mye om oppførselen, og hva som har skjedd. Men dette forumet inneholder så mye annet at det er feil å starte her om jeg skal plutselig skal starte med en preken. Uansett, du skal ha ros for at du meldte dette for Politiet!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av hafnor Vis innlegg
Hei alle sammen. Hadde glemt denne tråden. I går var jeg nede på våpenkontoret på politihuset og forklarte greia. Jeg spurte vilken straff jeg kunne vente meg. Han sa det var opp til politijuristene. Men at jeg ville få en anmeldelse for brudd på Våpenloven.
Vis hele sitatet...
Tøft gjort å gå til politiet med dette, det var det eneste rette. Vil tro de ser litt mildere på det siden du har oppsøkt dem selv.
Noen oppdatering TS?

Hvilken straff fikk du? Har våpenet dukket opp igjen?
Heh. I alle dager, hvordan dukket denne tråden opp på "siste 50"-feeden min? Ser nå at jeg dro en trådnecro... Det var da ikke meningen.
Sitat av Jaso Vis innlegg
I tillegg ønsker politiet garantert å vite hvem som var tilstede på festen. TS får da et stort problem når de skal avhøre folk om den fiktive festen.
Vis hele sitatet...
eru gæærn..hakke ressurser til det

Sitat av drugster92 Vis innlegg
våpenskap trenger man vel bare hvis man har flere våpen? og hva hvis politiet leser denna tråden? hehe

måtte endre litt så ikke at du hadde vært hos politiet
Vis hele sitatet...
over 3 hvis det er gevær iallafall...nei det er ikke fra første våpen

Sitat av Jandre Vis innlegg
Jeg håper politiet beslaglegger den før den blir brukt til noe kriminelt.
Vis hele sitatet...
det tar bare en times tid å skaffe våpen for hvem som ehlst kriminell i oslos gater...for hvem som helst som møter opp på oslo s
påbudt med våpenskap fra 1 våpen..