Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  195 29075
Heisann

Jeg har som mange andre studenter en deltidsjobb. Er nysgjerrig på hvor mye folk tjener, og hvor jeg ligger i skalaen.
Er også klar for å få bedre betalt, og vil ha noe å slå i bordet med.

Ser potensiale til å bli en listetråd, MEN, jeg tror dette kan være en interessant listetråd som folk kan ha bruk for i jobbsammenheng.

JEG:
Er kundebehandler, dvs, tar telefoner, ringer ut, osv, sitter å gaper foran en datamaskin.
Får betalt 120 pr. time, og 140 fredager etter 16 og lørdager.
40% overtid etter 9 timer arbeid.

Hva TJENER du, og hva GJØR du?
Jobber som altmuligperson på et verksted som lager båt-kontrollere. Pusser, filer, sliper, glassblåser og alt annet som kan gjøres uten alt for mye kompetanse.

Tjener 105 kr timen uansett.
Jeg tjener usle 244 dagen Det blir 40,66667 kr timen...

Jobber via nav da, men klarer meg fint siden jeg bor hjemmen n'stuff enda.

Jeg gjør absolutt ingeting, jeg er den typen som sitter å surfer hele dagen lang på kontoret. Men om folk rundt i bygget trenger hjelp med noe så spør de meg, om det så er å flytte noen mapper til et skap..
Sist endret av Pagliacci; 5. april 2008 kl. 12:09.
Vasker er lokal badehall! Møter opp 2 stykker klokka 0700, vasker alt som er (altså plukker opp digge hår fra sluk, spyler med slangen og spiser is i kantina.
Hele prossesen tar 4 timer. En helt grei helgejobb. 150kr pr.time
Har deltidsjobb i Kiwi, jobber fra 15-23, har 112,48kr i timen, pluss tillegg etter 20.00, som øker enda mer etter 21.00, og etter 22.30? Vet dessverre ikke helt hvor mye UB er:P