Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3189
Hei! Etter at jeg var på sesjon del 1 til forsvaret har jeg blitt tatt for både besittelse og bruk av hasj to ganger. Det har aldri vært store mengder, men det er jo nulltoleranse for dette i forsvaret. Jeg har enda ikke mottatt noe brev fra forsvaret om at jeg ikke skal inn allikevel, men jeg har flere venner som har blitt tatt med narkotika og mottatt et slikt brev.

Er det noen her som har erfaring med dette fra tidligere? Har hørt at hvis du blir tatt av forsvaret så mister du både lappen og får en bot i tillegg til at du blir sendt hjem.

Hvis jeg først skal inn i forsvaret kommer jeg til å være clean når jeg møter opp, og jeg kommer til å ville fullføre et år der.

Håper virkelig at det er noen her inne som vet noe, kjenner noen eller har lignende erfaringer.
Vent å se.

Får du innkallelse, så drar du clean = 0 stress.. Iløpet av de første dagene sniffer de med hund og tar prøver av tingene dine, så pass på at du ikke kommer i samme klærne du ofte har på deg når du røyker.

Hvis du aldri blir kallt inn, så blir du ikke det, da.. Kanskje HV eller sivilforsvaret senere.

Vent å se..
Hvis det har havnet på rullebladet ditt, så vil det komme frem når du skal sikkerhetsklareres, og da risikerer du vell å bli kastet ut med en gang. Det er jo kjipt vis du egentlig skulle ha gått skole, eller annet, risikerer jo å miste et helt år.
Trådstarter
5 1
Ja, jeg har fått det på rullebladet så da vil jeg vel bli kastet ut. Skal inn i april, så må nok søke på skole også så får jeg se hva som skjer. Syns det er merkelig at de ikke har sendt et brev å skrevet at jeg ikke får komme inn slik som de gjorde til en kompis av meg. Vurderer å ringe de eller sende en mail for å høre hvordan dette fungerer, er det lurt?
Sitat av martinlu Vis innlegg
Ja, jeg har fått det på rullebladet så da vil jeg vel bli kastet ut. Skal inn i april, så må nok søke på skole også så får jeg se hva som skjer. Syns det er merkelig at de ikke har sendt et brev å skrevet at jeg ikke får komme inn slik som de gjorde til en kompis av meg. Vurderer å ringe de eller sende en mail for å høre hvordan dette fungerer, er det lurt?
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å bare drite i det. Du kan fortsatt bli kasta ut om de finner det ut i ettertid og da har du kasta bort et helt studieår/tiden din.
Sist endret av Nraw; 30. oktober 2016 kl. 23:36.
Du vil nok få et brev i posten om at du ikke kommer inn 1-2 måneder før. Var det som skjedde med meg. Ble anmeldt av politiet for å røyke hasj i Amsterdam. Saken ble henlagt, men de vil fortsatt ikke ha meg det. Latterlig.