Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  92 27524
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Kan noen anbefale noe anti-lukt spray? Prøvde å finne sånn X-it spray i dag, men fant den ikke noe sted...
hva med å lage pannekaker?
det lukter jo sjukt!
Sitat av lex123 Vis innlegg
Kan noen anbefale noe anti-lukt spray? Prøvde å finne sånn X-it spray i dag, men fant den ikke noe sted...
Vis hele sitatet...
Onetouch!
Jeg har ikke lest alt, så veit ikke om denne har blitt nevnt, men har en som sørger for at det blir så godt som null lukt når du røyker. En kamerat av meg har fylt en 1,5liters flaske med knust kull også har han hull i bånn som er så små at kullet ikke detter ut, men at luft kan komme igjen. Så puster han ut hasjrøyken inn i flaska. Jeg er ikke vant til hasjlukt (røyker ikke selv) og jeg merka ikke noe i det hele tatt!

Anbefales
Hva er vitsen, hvor mistenksom er Cannabis lukten egentlig?
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Hva er vitsen, hvor mistenksom er Cannabis lukten egentlig?
Vis hele sitatet...
Den er veldig mistenksom, tror alltid at noe er i gjære..

Spøk til alvor, cannabis har en ganske karakteristisk lukt som er lett å kjenne igjen for de som har luktet den før.
Sist endret av exocytose; 4. februar 2010 kl. 18:32.
Såpass gjennkjennelig at man kjenner den igjen selv om man ikke har vært borti den før. Det holder med forklaring. Det lukter som ingenting annet.
Første gang jeg var borti cannabis hadde jeg aldri vært i nærheten av røyken før, men med en gang jeg gikk inn i leiligheten til en vennine for første gang, luktet jeg noe som jeg visste måtte være marijuana.
Det jeg pleier å gjøre er å røyke på soverommet med vinduet igjen, døra igjen osv. Når jeg er ferdig lufter jeg ved å åpne vinduet, etter en time eller noe er all lukta vekk.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Kjøpte en sånn sprayboks jeg fant på meny... Husk å skaff en luktfjerner spray som ikke lukter, eller har svak duft. Det beste er spray som bare fjerner lukt, uten å lukte noe. + åpne vindu. Funket knall!
Har ikke støvsugere filter? Kan man ikke bare blåse røyken inn der? Har ikke prøvd dette selv. Bråker kanskje litt mye men om det funker kan man jo bare "støvsuge" rommet?
Eller blåse røyken direkte inn i støvsugeren? filteret er jo der selv om den ikke er på, eller ?
Mente egentlig at man skulle slå på støvsugeren og blåse inn ja!
Sist endret av 4frnt666; 10. februar 2010 kl. 00:40.
Duftlys fra ikea, billig og bra. Bare å fortelle foreldre/dame at du synes det er koselig med lys på rommet.
Det kamuflerer lukten helt, bruker det hele tiden
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mitt beste tips er å åpne vinduet, og lufte det, mens du røyker hasj. Eller kan du prompe så mye inne på rommet, at promp lukten dominerer, og da kommer ikke hasj lukten.
Vil selv anbefale Odor Kill.

Den er så effektiv, at du kan spraye den 2 gang i lufta når det bankes på døra. all lukt forsvinner øyeblikkelig.
Bor i en ghetto leilighet hvor det ikke er lov å røyke innendørs, så jeg snakker av erfaring.

+ at jeg syntes faktisk det er litt stress dette med dassrullen og strikker. får bare mer noia av det. (mitt syn)
NICE. Hvor får man tak i det?
Om du har lyst å fjerne lukt HELT fra cannabis, òg sigaretter,
sjekk ut det nye produktet "blunt Magic" til Never Get Busted:

http://nevergetbusted.com/2010/never...-with-no-smell


* *Adds a delicious flavor and stops unwanted smoking odors at the source.
* *Just spay it and roll it.
* *Thoroughly saturate for best results.
* *All natural ingredients. Completely safe.
* *Patent pending formula.
* *Keeps herb fresh in the open air for days.

Directions:

1. Blunts–saturate the blunt wrapper and herb of your choice with BluntMagic. Dry overnight. Roll the treated herb in the treated blunt wrap and enjoy 100% odor free smoking.
2. Herb cigarettes–saturate the herb with BluntMagic. Dry overnight. Roll the treated herb in rolling paper and enjoy 99% odor free smoking. (Some have reported a faint odor of herb upon smoking but report the odor is completely gone within minutes.)
3. Tobacco cigarettes–same as herb cigarettes. Reduces tobacco odors 99%.

This product works better with blunt wraps.


http://nevergetbusted.com/2010/never...-with-no-smell
Sist endret av mahogn; 23. februar 2010 kl. 07:53.
Sitat av 4frnt666 Vis innlegg
Mente egentlig at man skulle slå på støvsugeren og blåse inn ja!
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=-VhuXes-Baw
sjekk rundt 07:09....
ifølge ice cube burde det funke.
tape ett lommetørkle med parfyme fast i enden for ekstra sikkerhet
sitter på rommet her å røyker shitt hele tiden, men røyker også vanlig røyk her hele tiden. men ingen har spurt etter noe lukt enda
kan med glede si at lukten fra hulen min er blitt borte etter en periode på over et halvår, alt som skulle til var en liten glassbolle med eddik, og ikke noe røykings på rommet iløpet av vinterferien (bortreist). Skal nå sies at jeg røyket daglig på rommet og nå på vinteren så er det jo også litt kos å la vinduet være lukket pga kulde, men poenget mitt er at det enkle er faktisk det beste! lot også vinduene stå på minimal gløtt de dagene jeg var bortreist.

Om noen kommer å sier at det kun funker på mindre rom så tar de nok feil, rommet "hula" er 3,5mx3,5m.

EDDIK EDDIK EDDIK! ikke bøy deg for de kapitalist svinene som vil ha deg til å kjøpe fruktlukt på flaske!
Ha jointen i en flaske, slik at røyken fra jointen kommer i flaska. Og en annen flaske til og uthalere røyken i. Krunglete men funker.
gå til inkjøp av en gassmaske, kobl gassfilteret på utblåsnings ventilen og bongen på insuget. funker son bare f#€%&'en
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei,

Flyttet for kort tid siden inn i et kollektiv der det bor 5 andre. Rommene har normal isolasjon som i et vanlig hus, altså vanlige "innedører". Jeg har tidvis røyket ut av vinduet, da bong - joint er nono!

Har nå anskaffet en gulvstående vifte. Ved å plassere denne forran døren min, vil dette hjelpe til å unngå lukt ut i gangen? Har selvfølgelig duftlys o.l stående.

Edit; Kan legge til at det ikke er lov å røyke inne.
Sist endret av Engangsgrill; 11. mai 2015 kl. 21:16.
Oppgitt Freak
Seaturtle5's Avatar
Sitat av Engangsgrill Vis innlegg
Hei,

Flyttet for kort tid siden inn i et kollektiv der det bor 5 andre. Rommene har normal isolasjon som i et vanlig hus, altså vanlige "innedører". Jeg har tidvis røyket ut av vinduet, da bong - joint er nono!

Har nå anskaffet en gulvstående vifte. Ved å plassere denne forran døren min, vil dette hjelpe til å unngå lukt ut i gangen? Har selvfølgelig duftlys o.l stående.

Edit; Kan legge til at det ikke er lov å røyke inne.
Vis hele sitatet...
Røyke i ventilatoren?
Ventilator, du tenker bad? Ellers er det fint lite ventilasjon her.
Hva er så dritt med å gå deg en tur? Er jo episk med litt musikk..

Vifta vil nok hjelpe ja, men hjelper også om du blander ut med tobakk i en nono joint..
Sitat av xae8koo Vis innlegg
Vaporizer?
Vis hele sitatet...
Ok, for å unngå slike svar så kan jeg si at jeg dessverre ikke har mulighet til å inngå kjøp av en Vaporizer. Vet ikke hvor godt det funker med hasj heller?

Anyways;

Jeg smoker maiser med flaske. Er ikke mye røyk som flyter rundt når jeg blåser ut av vinduet. Men for en ikke-røyker vil jeg tro lukten fort kan luktes. Så vil det hjelpe med denne viften? Erfaringer, eller teorier?

Sitat av agsel Vis innlegg
Hva er så dritt med å gå deg en tur? Er jo episk med litt musikk..

Vifta vil nok hjelpe ja, men hjelper også om du blander ut med tobakk i en nono joint..
Vis hele sitatet...
Vet ikke, noen som har nevnt det? Jeg liker veldig godt å ta meg et par faste rett før jeg hiver meg ned på puten. Litt vanskelig å kombinere det med en gåtur.
Sist endret av Engangsgrill; 11. mai 2015 kl. 21:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei! Anbefaler deg å røyke det rent i små biter, i pipe/bong, så får du hele biten ned på ett trekk. Så blåser du ut i håndkle (brettet)
Takk for det!

Det er et alternativ. Er forsåvidt glad i å mekke det i tobakk for å få det lille nikotin boostet! Røyker ikke sigaretter til vanlig.
Det er ikke noe problem å røyke ut av vinduet hvis du gjør det riktig. Den varme luften trekkes ut gjennom den øverste delen av vinduet, mens kald luft trekkes inn gjennom den nederste. Om du blåser røyken ut gjennom den øverste delen av vinduet vil den ikke sive inn igjen, men du må også huske å holde bongen såpass høyt at røyken fra den trekkes ut.
Vær forsiktig når noen bruker kjøkken- eller baderomsvifta. Hvis du har vinduet åpent da, kan det trekke fra rommet ditt. Ser du har fått gode tips her. Jeg ville droppet tobakken, vart litt uklar for meg om du bruker tobakk, men det lukter sterkere enn de fleste typer hasj og det er en lukt folk kjenner lettere igjen.

Om du virkelig har noia kan du ta et fuktig håndkle og lekke foran på gulvet foran døren, og teipe over nøkkelhullet.
Siden det er snakk om brunt så er det jo rimelig lett å lage hasjyoghurt. Alt du trenger er en spiseskje, matolje og en yoghurt. Først smuldrer du opp hasjen og legger den i skjeen. Deretter heller du litt matolje i skjea og varmer det med en lighter (man føler seg som en ekte heroinist på dette punktet). Etter hvert vil hasjen løse seg opp og det vil begynne å boble. Når det skjer så kjører du skjeen ned i yoghurten og rører godt om. La den stå i et par min før du spiser den og husk å sleike med deg det som sitter fast på skjeen. Kicker vanligvis mellom 20 min og noen timer alt ettersom hvor mye du har i magen. Lukter mindre enn bong i alle fall.

Hvis det ikke er så interessant å spise hasjen kan du alltids sette fyr på en bit, sette et glass over og vente til det slukker. Når glasset er fullt av røyk og biten har slukket er det bare å innhalere røyken med et sugerør og sette fyr på biten igjen. Min erfaring er i alle fall at dette lukter mindre enn bongen.

Frister det ikke med glass og sugerør heller? Lag deg en sploof eller kjøp deg en smokebuddy. Nå har jeg aldri klart å lage en som fungerer ordentlig selv men det florerer av historier på nettet om folk som har fått det til. Har også lest at det fungerer best hvis man bruker filteret på en gassmaske siden det inneholder såkalt aktivt kull som skal fange opp røyken/røyklukten/whatever. En sploof med gassmaskefilter er ghettoversjonen av en smokebuddy.
Sist endret av DfenZ; 11. mai 2015 kl. 22:29.
Her er det noen tips til hvordan du kan unngå mest mulig lukt.
Står at det er ''for å røyke med foreldre'' men vil tro det blir noe av det samme til den situasjonen du er i.
Ser det florer av mange forskjellige måter å inhalere godsakene på uten å trekke til seg oppmerksomhet -Tusen takk for det! Kommer til å prøve de forskjellige variantene.

DfenZ: Takk for gode tips! Skal prøves

Men tilbake til det med viften; sett at jeg røyker vanlig hasjmekk i bong ut av vinduet. Vil denne viften hjelpe om den står forran døren? Om den står noe annet sted, eller er det ingen vits?
Sist endret av Engangsgrill; 11. mai 2015 kl. 22:46.
Den vil jo blåse røyken mot vinduet, men den vil nok også blåse litt røyk rundt i rommet.
Det vil nok også hjelpe mer enn om du ikke bruker den
Av hva erfaring tilsier vil en vifte i rommet hjelpe betydelig på lukten ut mot gangen. Har dessverre ikke noen teorier å komme med her, men man kan ta hva man kan få.
Av erfaring vil jeg si det ikke er lurt å ha på vifte, hvertfall ikke høyere enn første trinn - da vil røyken bare svirle rundt i rommet og lukta sitter lenger (tro det eller ei).
Jeg så for meg at vifta ville dytte ut røyken fortere og gjøre at det lukta mindre, men det gjorde bare at røyken spredde seg ut i større omfang.
Samtidig hadde jeg gjennomtrekk ved å åpne vinduene på hver side, men det var alltid best å ha vifta avslått.

I teorien skal det hvertfall funke for å holde røyken ifra å sige ut i fellesgangen (som er prioritet nr 1 i dette tilfellet?), selv om rommet ditt kanskje lukter lenger - men dette er vel ikke noe problem om du uansett har privat rom og ikke slipper inn roommates rett etter du har røyka.

Jeg anbefaler også at du ikke bruker tobakk - både for helsa og lukta sin skyld.
Weed har jo en ganske gjenkjennelig lukt, men om du røyker brunt vil jeg si det er tryggere å bare fyre det opp reint - ikke så mange som assosierer lukten av bønne like godt som de assosierer lukten av marijuana.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Her er det noen tips til hvordan du kan unngå mest mulig lukt.
Står at det er ''for å røyke med foreldre'' men vil tro det blir noe av det samme til den situasjonen du er i.
Vis hele sitatet...
Masse gode tips på den linken!
Igjen, takk for gode svar!

Er snakk om en lite vite, som dette:http://www.elkjop.no/product/hjem-og...tsui-bordvifte (bare litt større). Den har 3 forskjellige nivåer, og kan roteres. Har den på nivå 1. Har bare et vindu, rommet er avlangt på 15 kvadrat, som et rektangel. Vinduet er på andre siden av døren.

Om viften dytter lukten raskere ut eller ei, nei det er det samme (Alzo88). Prioritet nr.1 er at det skal holde fellesgangen luktfritt for slike urter ja !

Sitat av Loffenius Vis innlegg
Masse gode tips på den linken!
Vis hele sitatet...
Leser igjennom den tråden nå, takk!
Sist endret av Engangsgrill; 12. mai 2015 kl. 00:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når situasjonen er som den er ts, så ville jeg heller røykt ute.
Bare stress å gå rundt med konstant noia for å bli busted av naboene.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Når situasjonen er som den er ts, så ville jeg heller røykt ute.
Bare stress å gå rundt med konstant noia for å bli busted av naboene.
Vis hele sitatet...
Takk for omtanken Gjør å, somregel det. Men hender jeg er litt uforsiktig i helgeomfang, da gjerne med en dråpe alkohol - eller rett og slett litt lat

Men hva tenker du om viften som jeg lurte på?
røyker cannabis uten tobakk i pipe ut av vinduet som regel. Pleier samtidig og tenne en røkelse inne på rommet. Om noen kommer inn og undrer seg over lukten, skylder jeg som regel på røkelsen. Godt at ingen i huset faktisk har så mye erfaring av hva cannabis faktisk lukter