Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1287
Jeg leter etter freaks i Trondheim som driver med litt kule interesser, som feks grafitti, urban exploring eller noe annet fett!
Lurer på om det er noen villige sjeler som har lyst å drasse med meg på tur når de/du skal ut på ferd? Dette er til en dokumentar-oppgave jeg jobber med i forbindelse med en opptaksprøve.

Greia er at jeg skal dokumentere en sub-kultur.

Om noen har forslag til andre spennede sub-kulturer mottas det med glede. Kan også foregå i Oslo, da jeg er der over helgen.

Send PM eller noe.

wii
Sist endret av kn^tte; 29. februar 2012 kl. 15:25. Grunn: admin må gjerne flytte denne til det sosiale hjørne om det passer bedre..
har holdt på med litt slikt i nærheten av oslo, men skal på ferie nå til helga, så kan ikke hjelpe deg, men kommer du til å legge ut filmen her når den er ferdig? for jeg vil se
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
har holdt på med litt slikt i nærheten av oslo, men skal på ferie nå til helga, så kan ikke hjelpe deg, men kommer du til å legge ut filmen her når den er ferdig? for jeg vil se
Vis hele sitatet...
Jeg hadde i hovedsak tenkt å ta ta bilder, og skrive en slags reportasje eller noe. Mulig jeg filmer noe også, men da blir det maks 10 minutter i følge oppgaven.

Trenger ikke ta bilder av ansikter. evnt. kan sensure.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Holder til i Oslo og driver med mye Urban Exploration, men dessverre opptatt førstkommende helg.
Men gå igjennom UE-forumet her på forumet og send en PM til de som holder til i Trondheim, vet det finnes noen derifra som holder på (GreenRay osv...)

AD på Westerdals? kanskje vi sees til våren, for jobber med opptaksprøvene dit selv nå.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Sitat av Thoryllo Vis innlegg

AD på Westerdals? kanskje vi sees til våren, for jobber med opptaksprøvene dit selv nå.
Vis hele sitatet...
AD ja. Skal også søke E.E.
Utrolig kule og inspirerende oppgaver. Sliter dog litt med oppgave 2 på AD, og er rett og slett tanketom når det kommer til oppgave 5. Lykke til med oppgavene!
Sist endret av kn^tte; 29. februar 2012 kl. 18:08.