Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1169
Sitter her rimelig frustrert da jeg idag fikk brev fra Statens sivilrettsforvaltning angående en erstatning jeg venter for urettmessig straffeforfølgning. Saken er over for lengst og statsadvokaten har fastsatt beløpet..Så får jeg brev om at saken kunne ta opp til 8 måneder( GRR) Synes det er jævlig når man har vært anklaget og er totalt uskyldig og må vente så lenge..Prøvde å ringe og da jeg omsider kom igjennom var det en utenlandsk dame som snakket veldig dårlig norsk og ikke kunne gjøre annet enn å lese opp det som allerede stod i brevet.. Så noen som har erfaringer? Tar det virkelig så lang tid?
Slikt tar tid. Sånn er det bare. Alt går jo tregt i dette landet.
Har du adovkat som kan purre?
Jada men siden det er snart 2 år siden dette skjedde hadde jeg håpet at ting skulle ordne seg nå :P men men er vel bare å smøre seg med tålmodighet..
Eneste jeg har av erfaring med etater er at hvis man maser og maser litt til, så vil det gå -litt- raskere etterhvert. Setter man seg til og venter, så kan det brått dukke opp flere grunner fra deres side til at man må vente enda lenger.
takk for tipset.. Skal ring og kjefte på mandag igjen! Rage and honor!!
Vel, å kjefte gjør deg til en pain for dem. Bare mas, men vær hyggelig. Ikke sett flere laster i huet på dem enn det de har fra før.

Forskjell på å mase og kjefte. Kjefter du så får de ikke lyst til å gjøre noe for deg, maser du på en grei måte så kan det hende de gidder. Det er bedre enn ingenting.
Sist endret av Taurean; 10. februar 2012 kl. 21:50.