Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1602
Først og frem, beklager om jeg har postet i feil forum.

Men spørsmålet mitt er:

Igår ble jeg og 2 venner stoppet av politiet, der det endte med at kun en av mine venner ble tatt for besittelse av grønt. Dum som han var så innrømte han at han hadde 2gram i leiligheten.

Politiet gikk videre å hentet dette. Eneste straffen han har fått som jeg har forstått er en forelegg. Men kan dette skape problemer for boforholdene til kompisen min? Kan han bli kastet ut?

Politiet skrev også ned navnet til andre vennen min og meg. Men det er vell ikke mulig å kaste ut oss som ikke fikk forelegg/skrevet ned i systemet?

Beklager igjen om dette er på feil sted og takk for alle eventuelle svar.
Om du leier privat har ikke leietager noe med det å gjøre. Hvis du skulle bli tatt for fyllekjøring, så blir du ikke kastet ut av leiligheten din for det liksom
Sist endret av Bruntogblandet; 6. oktober 2017 kl. 00:00.
Vi er alle studenter og de 2grammene som ble funnet var på rommet hans i hybelen fra studentskipnaden. så spørsmålet er kan studentskipnaden kaste ut pga det?
jeg har sjekket kontrakten og det står ingenting om det. Men er fortsatt i tvil.
Sist endret av Noespennende123; 6. oktober 2017 kl. 00:02.
Sitat av Noespennende123 Vis innlegg
jeg har sjekket kontrakten og det står ingenting om det.
Vis hele sitatet...
Noe mer du lurer på?
Da er det vell ikke noe å bekymre seg over?
Anonym bruker
"Troende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. titegntil
Anonym bruker
"Enig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Noespennende123 Vis innlegg
Da er det vell ikke noe å bekymre seg over?
Vis hele sitatet...
Hei, nei så lenge du har sjekket kontrakten godt og det ikke sier noe om det kan dere ikke bli kastet ut over dette. Hvert fall ikke uten en advarsel (men jeg er usikker på om dere ville fått en advarsel over dette).

Har selv bodd i en slik hybel mens jeg ble tatt en gang og da hørte jeg ingenting om det.
Leietager = den som leier.