Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2188
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La oss si att jeg skal spille inn til ett tv program og jeg er skikkelig nervøs, hadde det vært lurt å ta noe slags rus/medikamenter for angsten? Hadde dette vært en god/dårlig ide?
Noen anbefalinger

tar imot alle råd og tips
Sobril vil nok gjøre jobben. Ville ikke gått for noe tyngre enn det.
Hør med legen, finn ut hvordan det fungerer før du skal på lufta og se an.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Sobril vil nok gjøre jobben. Ville ikke gått for noe tyngre enn det.
Hør med legen, finn ut hvordan det fungerer før du skal på lufta og se an.
Vis hele sitatet...
hvor mange mg anbefaler du?
Om du ikke har brukt før bør du klare deg med 10-15mg.
Jeg ville anbefalt sobril eller imovane.

20 mg sobril har god angstdempende effekt for meg. Dessverre blir jeg veldig sløv og trøtt i øynene - så tar det ikke ute blant folk.

5 mg imovane er sikkert grei hvis det er førstegang. Imovane tar knekken på alle nervene hos meg.
Sitat av Math Vis innlegg
Jeg ville anbefalt sobril eller imovane.

20 mg sobril har god angstdempende effekt for meg. Dessverre blir jeg veldig sløv og trøtt i øynene - så tar det ikke ute blant folk.

5 mg imovane er sikkert grei hvis det er førstegang. Imovane tar knekken på alle nervene hos meg.
Vis hele sitatet...
Imovane på TV-innspilling? Nei...
Du kommer ikke til å klare å følge manus, og kommer nok til å bli rimelig hemningsløs.
Dette er en medisin tiltenkt innsovning.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Imovane på TV-innspilling? Nei...
Du kommer ikke til å klare å følge manus, og kommer nok til å bli rimelig hemningsløs.
Dette er en medisin tiltenkt innsovning.
Vis hele sitatet...
Vet om mange som har god effekt av imovane mot angst.

Jeg har aldri sovnet på imovane, men på sobril har jeg sovnet og sett veldig fjern ut i små doser. Det er nok ganske individuelt.
Sitat av Math Vis innlegg
Vet om mange som har god effekt av imovane mot angst.

Jeg har aldri sovnet på imovane, men på sobril har jeg sovnet og sett veldig fjern ut i små doser. Det er nok ganske individuelt.
Vis hele sitatet...
Da reagerer vi ulikt.
Jeg blir fjern og sovner av imovane, men blir kun bomullschill av sobril.

På imovane kan jeg fort også finne på å tekste folk jeg ikke har snakket med på årevis om rare ting.
Får en sterk trang til å uttrykke hva jeg tenker/føler.
Har vel hatt et par rare innlegg her på freak også, grunnet dette.
Sist endret av SkammeligNykter; 12. april 2018 kl. 18:32.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
utifra det jeg har lest her ville jeg ha prøvd meg fem med begge FØR innspillingen for å finne ut hvordan jeg reagerer på de to forskjellige, istedenfor å nesten sovne på innspilling og evt. miste jobben
Så lenge det ikke er live så går det helt fint å spille inn TV uten drugs altså, bare så det er sagt. Man blir fort vant til kamera og sånt, prøv bare å hils på folka som jobber på set og slapp av så skal du se at det løsner fort(før det i hele tatt er tid for action).

Om du allikevel vil ruse deg i form så kan valium også funke.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Den unge vikaren virket noe omtåket gjennom hele innspillingen. Det hele kulminerte halvveis da han løp ut på scenen, ga Tande P en springskalle og skrek: "DET VAR FOR PEARL HARBOR DIN JØDE!". Politiet mistenker at rus var inne i bildet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Den unge vikaren virket noe omtåket gjennom hele innspillingen. Det hele kulminerte halvveis da han løp ut på scenen, ga Tande P en springskalle og skrek: "DET VAR FOR PEARL HARBOR DIN JØDE!". Politiet mistenker at rus var inne i bildet.
Vis hele sitatet...
HAHA ,, nei?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av fesk_ Vis innlegg
HAHA ,, nei?
Vis hele sitatet...
Hysj, la meg leve i illusjonen.