Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1647
Vel, dette ble vel filmet i tiende klasse, går 2 klasse nå. Er ikke noe spessielt med det egentlig, hadde nettop begynnt på den tiden. Var mye bedre når jeg sluttet men har desverre ikke så mye film fra akuratt den tiden.
Ønsker ikke kritikk på stil eller springing, for som sagt var dette noe som kom med tiden


her er filmen på video google.

Alt er tatt fra ca en trening tror jeg, husker ikke helt.
Det var stilig. Prøv noen av triksene i urbane områder. Freerunning Hadde vært kult.
Trådstarter
Gjør jo det, men har ikke filmet så mye
Synes det var tøffe triks, men er generelt i mot "fanzy" "overskrifter eller hva du skal kalle det i begynnelsen.
stilige triks :P Men må si jeg hater når introen varer like lenge som selve filmen =|
Måtte bare få det ut.
veldig kult!!
har lyst til å lære sånt

hva heter den sangen??

edit: jeg skreiv leif!
Sist endret av torby34; 31. mai 2008 kl. 03:55.
Trådstarter
Husker ikke sangen, men ja fancy "nettop-åpnet-premiere/after effects" er jo alltid like digg ;p
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av tobbe654
veldig kult!!
har lyst til å lære sånt

hva heter den sangen??

edit: jeg skreiv leif!
Vis hele sitatet...

Vet jeg drar opp en gammel tråd, men tenkte jeg skulle svare uansett. Sangen i bakgrunnen heter Hysteria og er laget av Muse. En av de beste sangene deres etter min mening.
Sist endret av Lullius; 3. juli 2008 kl. 22:14.
Du er flink, vurdert å trene parkour? :P
Trampetthallen i Haugesund ?
Sitat av Lullius
Vet jeg drar opp en gammel tråd, men tenkte jeg skulle svare uansett. Sangen i bakgrunnen heter Hysteria og er laget av Muse. En av de beste sangene deres er Plug In Babyetter min mening.
Vis hele sitatet...
*fixed* tiiieteegn
Sitat av Toby08
Du er flink, vurdert å trene parkour? :P
Vis hele sitatet...
Du mener vel freerunning, da parkour ikke engang ligner på dette ;P
Hva er forskjellen? Jeg aner ikke, men når jeg kikker på noen sånne videoer på youtube så står det for eksempel freerunning/parkour, som om det er det samme. Og videoer som viser de samme tingene bruker begge begrepene.
Parkour er bare å komme seg fra punkt A til punkt B raskest, som innebærer å vaulte ting og ta wallclimbs osv. Freerunning er en miks av parkour og tricking, derfor er det ofte backflips osv i freerunning.

Parkour: http://www.youtube.com/watch?v=dj5AQLYHgF0
Freerunnig: http://youtube.com/watch?v=LIBaVojYCfo
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synes det er kult å se slike filmer her på nFF. Ikke mange av dem. Men var vel kansje en del gjentagelser av triksene. Men fortsett å triks! Det er fett!