Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1715
noen som kan si meg hva passordet til speedtouch 516 fra tele2 er? har prøvd... så lenge at fantasien ikke lengre strekker til. Har også ringt support men der fikk jeg bare 2 "standard" passord (som han duden sa) og ingen av dem virka. Så spurte han hva jeg skulle på instillingene, og jeg svarte at jeg skulle skifte så min speedtouch er dhcp (og ikke tele2 sin dhcp ett eller annet sted) fordi ellers blir det ikke lokalt nett her i huset. Osv.

Hovedsaken er at jeg trenger user / pass til modemet mitt

har blant annet prøvd:
tele2/tele2
tele2/2elet
tele2/1234
+ alle andre muligheter med tele2.
admin / password
admin / (blank)
administrator / password
administrator / (blank)
admin/1234
admin/1234
osv.
Reset dritten, ring tele2 på nytt å få riktig defaut passord.

Fikk du ikke noe det samme svaret ut av denne?
Nja var på vei med google og oppriktig vilje til å hjelpe deg, om jeg kunne, med info, men du har allerede fått svar på HW forumet altså? forøvrig er jeg enig med Aela sin fremgangsmåte
Trådstarter
Det er en stund siden jeg spurte der, og nei, fikk ingen svar på spm. mitt der heller. (sorry for tregt svar, gikk litt afk)
orker ikke skrive noe guide hvordan hack den det får du finne ut av selv.
her er 2 fremgangs måter UTEN og resete shitten.
måte nr 1. mekk en ttl kabel, login på routern og sett nytt password i nvram
eller
måte nr 2. sjekk om upnp står slått på, da får du versjons nr på software på box'en, login på routern med telnet, så kjør password recovery. på nette er det generator som du skriver inn software navn/verjsons nr + mac adresse + model nr. så får du reset password greier.

hvis du kjeder deg så sett opp en pc med brutus og test alle admin password.
Trådstarter
Tusen takk ranvik, da har jeg litt å jobbe med i morgen