Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 43467
det går mot jul og vi gleder oss storveis, men nok om det. hvordan lager man egentlig en ordentlig hengeløkke? finns sikkert på nettet, men jeg vet jo ikke hva det er på engelsk
søker man på suicide tips finner man jo bare hjelp og gnikk.
Noen som ikke liker julen eller er blitt dumpa?
Slipknot was it's namo
Eh... Seriøst? Selvmords tips??
er d egentlig ikke mye bedre å skyte seg selv da.....eller kanskje prøve alle de stoffene mammaen din dvarte deg mot og daue av det..??litt dyrt kanskje men du trenger jo ikke penger når du er dau
lek i trafikken!!!
(håper ikke du tar det seriøst da)
nå må vi ikke gå off-topic her, dette har blitt diskutert nok i radikal forumet..

Opprinnelig postet av TipeX
Slipknot was it's namo
Vis hele sitatet...
er ikke det bare en vanlig løkke? det jeg er på jakt etter er en tutorial på å lage en skikkelig ztrabaziöz hengeløkke.
uansett finner man jo bare info om bandet slipknot hvis man søker på det.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sjølvmord ja. Er ikkje så gøy å ha sjølvmordstanker, men en trenger jo ikkje ha det for å lage hengeløkke. Synst faktiskt den ser litt stilig ut. Uansett. Veit ikkje korleis en lager hengeløkka og sjølv om eg hadde visst så hadde det vær litt vansklig å vise med BARE tekst.
Hmm. Lurer på om det faktiskt finst sider med sjølvmords tips?
Alle som skrev på de sidene levde ikkje lenge nok til å gi en skikkelig rating på kor bra det forskjellige sjølvmordsmetodane fungerer.
Personlig fåretrekker eg sovepiller. Why?

1.Er vansklig å finne en bra plass å hengesegsjølv på.
2.Kniven gjer vondt.
3.Pistol er eg for liten til å eige.
4. Hoppe for stup funker ikkje heller. Har høydeskrekk.
5. Hoppe forann biler. Funker ikkje. Dei er for flinke til å bremse
men SOVE piller! ÅJA DU! DET er nok virkelig tingen.
Prøvd det og vis du overlever så kan eg kanskje komme med flere tips. Lykke til!

ps: Om du tar sjølvmord så kommer du til å brenne. Sjøvmord er en dødsynd eller.no
ps: Om du tar sjølvmord så kommer du til å brenne. Sjøvmord er en dødsynd eller.no
Vis hele sitatet...
Det kommer vel helt an på det... er du en kristen hykler så.. ja, men.. det gjør du jo uansett om du er kristen.
Opprinnelig postet av Yallis
nå må vi ikke gå off-topic her, dette har blitt diskutert nok i radikal forumet..


er ikke det bare en vanlig løkke? det jeg er på jakt etter er en tutorial på å lage en skikkelig ztrabaziöz hengeløkke.
uansett finner man jo bare info om bandet slipknot hvis man søker på det.
Vis hele sitatet...
Jo.. slipknot er hengeløkke.. men prøv med "+slipknot +suicide -band -music" i google
Yallis: Er dette et desperat rop om hjelp? Eller det en spøk? Eller er det bare et spørsmål basert på ren nysgjerrighet? (Får jeg et svar? )
Her har dere det...
Se på bildet.
Sist endret av Red-Bull; 2. desember 2001 kl. 23:26.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........



dette er ikke bra!


hvorfor vil du dø?

du skulle kanskje heller ringe røde kors eller noe!
oki... mener det var en lignende diskusjon på gamle radikal sine forumer (norsk-undergrunn.as for dere nye folk.. nedlagt nu) der var det en som ville vite om forskjellige måter å ta livet av seg... seff STOR oppstandelse, men han ville bare vite om HVORDAN, ikke det at han skulle gjøre noe.

anyway, spar meg for "blablabla ikke gjør det" og "blabla det er mye bedre å bruke...". nummer 1 funker ikke, har man bestemt seg så har man det, kjenner til ei som ble stoppa de første 20 gangene, men klarte det til slutt(barrikaderte døren og limte igjen låsene) og nummer 2, kansje man ikke liker å svelge piller?

fyren vil vite ossen man lager en hengeløkke. det vil jeg også. now, cut the crap.

meitemark
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av meitemark
oki... mener det var en lignende diskusjon på gamle radikal sine forumer (norsk-undergrunn.as for dere nye folk.. nedlagt nu) der var det en som ville vite om forskjellige måter å ta livet av seg... seff STOR oppstandelse, men han ville bare vite om HVORDAN, ikke det at han skulle gjøre noe.

anyway, spar meg for "blablabla ikke gjør det" og "blabla det er mye bedre å bruke...". nummer 1 funker ikke, har man bestemt seg så har man det, kjenner til ei som ble stoppa de første 20 gangene, men klarte det til slutt(barrikaderte døren og limte igjen låsene) og nummer 2, kansje man ikke liker å svelge piller?

fyren vil vite ossen man lager en hengeløkke. det vil jeg også. now, cut the crap.

meitemark
Vis hele sitatet...
Trur de fleste egneltig turdde at han ikkje hadde tenkt å ta sjøvmord, bare det at ingen turte å seie no anna en "Ikkje gjer det, det er mykje kulere å leve". Personlig så er eg enig med deg i det at vis en har bestemt seg så har en bestemt seg, men da suger det å henge seg. Folk har prøvd kniv uten å klare det, men sovepiller veit eg funker. Uansett så synst eg ikkje at du burde flame meg pga dette uansett da. Fyren kunne jo sagt sjølv at han ikkje sku ta sjølvmord sånn at masse folk ikkje skulle sitte igjen med skyldfølelse og "Oi shit! EG DREPTE HAN!"
Eg også klar over at vis en vil så klarer en det tilslutt, men det finst faktiskt folk som prøver uten å EGENTLIG ville det og! hmmm... no finner eg ikkje på meir å skrive.
May the force be with you.
Hvis jeg ville ta selvmord skulle det ikke vær noe problem, men jeg synes bare det er så forbanna trist med folk så har det så vondt at de vil henge seg selv.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er en litt feig løsning da? Etterlater problemene, og ikke minst venner og familie.
Red-Bull: bra forsøk på å forklare greiene, men tror ikke den er helt klar og tydelig hvis du ikke har noen anelse om hvordan man gjør dette.

Lagde en "galge-knute" på et tau på skolen for en stund siden.. så tok en kammerat og kastet den rundt hodet på en kar og akkurat da kom en lærer.. huff, ja det ble skikkelig leven av det greiene der.. hold dere borte fra denne knuten, den er ond!
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Om du tar sjølvmord så kommer du til å brenne. Sjøvmord er en dødsynd eller.no
Vis hele sitatet...
I japan er det en ærefull død og ta selvmord
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
selvmord i kamp ja.. ellers tror jeg ikek det er så veldig ærefullt
Uhm, red-bull, enten var det noe som manglet i howto`en din ellers så var det noe feil /me knows how to make it...
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av nso
selvmord i kamp ja.. ellers tror jeg ikek det er så veldig ærefullt
Vis hele sitatet...
selvmord i kamp ?? er det ikke heller å dø i kamp ??
Opprinnelig postet av Prazor
Uhm, red-bull, enten var det noe som manglet i howto`en din ellers så var det noe feil /me knows how to make it...
Vis hele sitatet...
Hmm, det er hvertfall slik jeg har lært det, lag et bilde du da slik at jeg kan lære din måte...
Aviser skriv ikkje om sjølvmord med få unntak. Grunnen til dette er at dei fryktar at ved å lese om det så får ein folk på lite lure idear. Trur det står nedskriven i "Vær varsom plakaten".

No er jo ikkje dette ei avis men det kan jo vere verd for dykk moderatorar å tenke gjennom kva ein har med å gjere her. Å stenge tråden samt varsle pårørande/vennar av trådstartaren ville vore ein fin ting å gjere viss dykk vil vere "politisk korrekt".

Men så er jo det dette med fri flyt av informasjon og ytringsfridom som ein må drøfte i forhald til dette.
æ e bære så inni hællvettes lei
bare steng av threaden
Sist endret av Yallis; 3. desember 2001 kl. 17:50.