Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2001
hehe
http://www.try2hack.nl

få se om det er noen som har litt peil da..
jeg kom lett til level4, men da gadd/klarte jeg ikke mer

Kom til level9, eggdrop ting.. menne, prøv heller hackerslab

Mye tøffere, er på level 13 der eller.no
Kom og til level 4 før jeg ikke gadd mer, kult som avkobling fra andre ting
Trådstarter
hehe eluks, samme her, da blir det liksom ikke morro mer
da blir det bare slitsomt
har kommet til level 6,
men sitter litt fast nå...
jeg prøvde try2hack for 1 år siden da den kom.
kom veldig langt, tror det var 8 eller 9 av 11.
Husker jeg stoppet fordi man måtte ha et encryptings program
for å finne koden, hadde ikke jeg så der stoppet jeg!
Opprinnelig postet av matrix


jeg prøvde try2hack for 1 år siden da den kom.


kom veldig langt, tror det var 8 eller 9 av 11.


Husker jeg stoppet fordi man måtte ha et encryptings program


for å finne koden, hadde ikke jeg så der stoppet jeg!
Vis hele sitatet...


For et halvt år siden var det bare 8 stk oppdrag i try2hack
Menne, det kan stemme med at det var det 8'ende oppdraget, hvis det var det med at man hentet ut passwd filen fra en server og decrypterte den..
Tips: john the ripper tingen, den tar DES
Opprinnelig postet av guezzwho




For et halvt år siden var det bare 8 stk oppdrag i try2hack
Menne, det kan stemme med at det var det 8'ende oppdraget, hvis det var det med at man hentet ut passwd filen fra en server og decrypterte den..
Tips: john the ripper tingen, den tar DES
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig. Jahh, man skulle decrypterte den for å hente ut passordet!
Jeg synes at den siden stinker. Grunnen til det er at jeg kjører Linux og jeg kan derfor ikke kjøre exe-filer eller vbs. Jeg kom til level 4, men der sa det stopp fordi jeg kjørte "feil" os og "feil" browser.

Nå må det bli slutt på dette monopolistiske tullet!
Internett bør og skal være plattform uavhengig.
Eg kom meg til level 2
ja, lekte meg med den der for en god stund siden, Har kommet ekstra level, level 9. IRC ting.

Annet game: http://www.hackerslab.org/
Better than thou.
Er det ikke deilig å vite at man ikke er hax0r Onkel Sjokolade? Kom til Level 2 jeg og.
Opprinnelig postet av Xtrax
Jeg synes at den siden stinker. Grunnen til det er at jeg kjører Linux og jeg kan derfor ikke kjøre exe-filer eller vbs. Jeg kom til level 4, men der sa det stopp fordi jeg kjørte "feil" os og "feil" browser.

Nå må det bli slutt på dette monopolistiske tullet!
Internett bør og skal være plattform uavhengig.
Vis hele sitatet...
Brukte da linux jeg og, og kom til level 9. Wine / winex er en fin ting, eventuelt vmware

*forbanna etter å ha hatt 5 timer NYNORSK tentamen idag.. må sikkert kjøpe meg ny ordbok, slitt den ut idag når man må slå opp hvert eneste ord*
kom til level 3, level 2 gikk jeg jo bare rett forbi siden jeg brukte opera, men level 3 volder meg på problemer... oh well, får ta den etter et jeg har hatt 5 timers NYNORSK EXAMEN! i morra...
har ikke try2hack threaden vært oppe før eller.no?
samme det...
hadde nynosrk tentamen for en uke siden eller.no, jeg.
Jeg fikk 5-! Den beste karakteren i hele klassen, btw , alle fikk
2 og 3 og slikt...
Jeg fikk 4/5 på nynorsken! Er ganske fornøyd, dog det kunne ha vært bedre.
/me har kommet til nivå 4...
(har ikke funnet den pokkers .java fila )
treng ikkje ei java fil for å komme deg forbi den. trur da va ei tekstfil eller noke som kom i temporary internet files, som inneheldt passordet.

forresten så er nynorsk best ja.
Husket jeg satt å knotet på den siden for en stund siden jeg også ja... Kom til en side med noe flash login stesj, klarte den og gadd ikke mer. hehe... Hvilken level det var btw?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Prazor
Husket jeg satt å knotet på den siden for en stund siden jeg også ja... Kom til en side med noe flash login stesj, klarte den og gadd ikke mer. hehe... Hvilken level det var btw?
Vis hele sitatet...
level 2
*hirrhirrhirr* *skammer seg* Får se litt på den laters

/me har skoleprosjekt: forbikjøringer (med bil), skikkelig phun.. /me lager grafer og dilldall i excel.
Kom til level 4!
Trenger et decrypt prog.

Man kan ikke bare hoppe over brett 2 med opera, for med opera klarer man ikke bret 1. Arrrg! Ble bare noen få bokstaver og noen svarte tegn!
Better than thou.
Da har ikke du nyeste opera, for jeg klarte fint å komme gjennom det brettet med opera 5.12. Brett to skjønner jeg ikke hvordan man skal hoppe over med opera da men.. Det er jo flash.. Klarte ikke å hoppe over det hvertfall..
Knightrider, trenger ikke decrypt for å klare 4'ern.

Anyway, kom til level 6, trengte vb6, installerte og ingenting ville fungere mer. Gikk lei, drepte windows og begynte med noe annet.

Tror jeg skal leke litt mer med det i dag da, så man får se... gir meg ikke før jeg tar level 9
Trådstarter
hehe necro
stili
er komt til level 6. må laste ned ei køyrbar fil (.exe). I dette programmet skal eg skrive inn login/passord og så koplar programmet seg til ein url. men kva er denne urlen, og kva er login/passordet. skal prøve på å sniffe litt seinare, e vel kanskje mulig og sniffe ka adresse programmet kopla seg til med.

- Grinder
Me is tha supreme haxx0r, kom til lvl 3 hehehe..
Hehe, jeg kom også til level 2!!!
psycho shit! hvem faen er det som gjør sånt? sykinger...
Jeg gjør det...
Og jeg er ikke syk av den grunn, syns det var ganske morro..

(hmm, er det fordi du ikke kom forbi level 1 du syns det er sykt?)

ps: er på level 8 nå !!!! leet..
▼ ... over en uke senere ... ▼
fulgte du faktisk LurveLeifs link?
det var den jeg sikta til!
hvis det allikavel var linken du sikta til har jeg ikke lyst til å høre mer...