Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2010
Hei! ny her, og her i Norge var det vist litt vanskelig å finne ut om saker og ting om oxycodone. har 2stk 20mg i(kapsler) pulverform er det bare å blande det i vann bomull trekke opp og rett i åra så er man fin? eller er det vanskeligere en det? Har god toleranse men har aldri skutt det så er det kanskje ikke så lurt å skyte 40mg med en smell :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Du må koke det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kapsler med oxycodone skal ikke ha noe form for varme i det hele tatt! De mister nesten all effekt av kokingen..... jeg har gått på 20mg kapsler og 80mg tabletter i 7 år å har alltid dyttet begge deler,tablettene må kokes pga at det er depottabletter som ikke slipper virkestoffet til vannet før varmen får det greiene som binder virkestoffet og frigir det sakte smelter. Derfor er tabletten nå meget myk å lett å mekke ut. Mens pulveret inni kapslene er reint og løser seg opp i kaldt vann med en gang. Det ligger igjen en del pulver som ikke løser seg men det er ikke noe virkestoffer igjen der,vet ikke hva det som ligger igjen er men det virker hverfall ikke. Jeg ødela utrolig mange før jeg fant ut at det ikke var noe galt med meg eller kapslene,men med måten jeg mekka på som var gal.