Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1180
Det neste må bli et krav om at kua har samisk avstamming. LOL

Samisk melk
Better than thou.
HAHA!! Det var kanskje noe av det dummeste jeg har sett på lenge!!
Hahhha.. ja, for all del!
Jeg tror han har røyka
Better than thou.
Qee: Ideen din er ikke like ille som samene sine
først skal samene ha sitt eget forbanna ting, så skal de begynne å klage på alt mulig. når skal dette ende? skal samene ta over helt eller? det er snakk om et par tusen stykker i finnmark som sitter på rævva si å klager. Resten av samene som bor i oslo o.l. driter nok langt i det. En melkekartong ass...

Qee- jeg er med!
Ærlig talt, prøv å vise litt respekt da folkens. Samisk på melkekartongene (og andre varer) syns jeg er et positivt forslag. Det at varene (vesentlig) dyrere kan jeg ikke se for meg når man tenker på hvor fin og flott teknologien er i dag.
Jeg spekulerer på hvorfor du trekker frem dette som noe negativt/dustete/fjollete meitemark? Glem ikke at det fins melkekartonger med nynorsk(les: vestlandsk) på vestlandet.
Så hvorfor skal ikke samene ha denne retten?

"KASTRER ALLE ØSTLENDINGER"
Og en ting til: de var her først!!!
Better than thou.
Opprinnelig postet av centric2001
...
Jeg spekulerer på hvorfor du trekker frem dette som noe negativt/dustete/fjollete meitemark
...
Vis hele sitatet...
Meite har ikke sagt et ord i denne tråden.
Dessuten så driter jeg i om de var her først. Så det så.
original reprint
xaff's Avatar
Siden de var her først, kan de få finnmark! De kan få den forfrossene jord biten med et par rein og et lykke til uten norsk statssøtte. Ha.
Skjønner ikke hvorfor dem klager så mye.... Hvis navnet på melkekartongen hadde stått på greskt, da hadde jeg lært meg det greske ordet får melk!

kruger
*uff* Er utrolig lei av sutringen til samene. Kan man ikke bare splitte av en liten del av norge, for eks. finmark til samene da? Også kan de lage sin egen skole, melk og hva de måtte ønske med sitt språk?
Jeg tror jeg aldri har lest på en melkekartong
dette blir faen bare FOR teit, greit nok, de får viljen sin, men ikke kom og spør oss etter noe etterpå!
Nei og nei, så blir man sure igjen.. som i nesten alle andre tråder, slapp nå av folkens, dere sutrer jo like mye som samene
Mye dårlig drittkasting. Lukter litt historie- og respektløst.
Husk, samene har ikke valgt at de skal styres fra løvebakken...
Vi (Norge) har nok tredd en solid del mer kultur over dem.
Opprinnelig postet av elukS
Og en ting til: de var her først!!!
Vis hele sitatet...
og indianerne var i usa først.
samene får være takknemmlige for at de ikke er nesten utryddet og/eller sitter i et reservat og drikker seg ihjæl.
ok det siste var det kanskje mer sant enn usant i men.