Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1147
da var vi 1000 medlemmer da. selvom 566 av dem ikke er aktive
gratulerer nFF
Wee
men hva vil det egentlig si å være aktiv, en post hver dag?
lurer bare..
Better than thou.
Er vel at du har logget på minst en uke i forveien av den tiden statsene blir åpnet.
Grattis... Hvor ser man hvem som er aktive???
Better than thou.
www.iblis.nu/stats.php har masse stats.
Opprinnelig postet av Carlo
www.iblis.nu/stats.php har masse stats.
Vis hele sitatet...
Masse å masse fru blom.

Uansett, kewlt at "vi" er oppe i 1000 (1001) medlemmer
hehe, kewlt

jeg rekruterte mister 1000
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Metz
hehe, kewlt

jeg rekruterte mister 1000
Vis hele sitatet...
sabotage? han husker jeg ;p
satt og så gjennom hacker's jargon filen og fant noe interessant (synes jeg da...) tror det passer inn her...

lurker n.
One of the `silent majority' in a electronic forum; one who posts occasionally or not at all but is known to read the group's postings regularly. This term is not pejorative and indeed is casually used reflexively: "Oh, I'm just lurking." Often used in `the lurkers', the hypothetical audience for the group's flamage-emitting regulars. When a lurker speaks up for the first time, this is called `delurking'.
Vis hele sitatet...
konklusjon:
det er mange *lurkere* her på forumet...
Hehe, Så sant så sant Scoody
hei hå, selveste member 1000 ja, hvor er premien og gavene metz? =D
Ekke noe morro når medlem 1000 har id=1017..

slett de inactive da vel?

f.eks knert alle med under 10 poster som ikke har logga inn på et par uker.. =)
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av mongob0ffel
slett de inactive da vel?

f.eks knert alle med under 10 poster som ikke har logga inn på et par uker.. =)
Vis hele sitatet...

vitsen er ?
Better than thou.
Jeg mener vi burde slette alle nullpostere som ikke har logget inn på 3 månder. Men det er vel egentlig en vif diskusjon.
Uhm, de blir vertfall frusterte hvis de kommer tilbake etter 5 måneder og finner ut at de har blitt sletta. "Hva er dette for noen idioter?" tenker dem bare, og surfer videre

*speaking of experience *
er vel mange som bare registrerer seg for å kunne lese postene her også. men innaktive er jeg enig i kan slettes når de ikke har logga seg inn på 3 månder
Hva er vitsen med å slette folk??????!!!!!!! Er det ikke bare gøy med mange medlemmer?????!!!!!!!!