Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1141
I dag har britney bursdag, tenkte at spug, prdator(tror han har skifta nick nå), dark osv. er intresert, men de vet det vel allerede.

Hva er egentlig allt dette maset om britney? Jeg syns ikke hun er så utrolig digg, har diggere damer i klassen!

"Musikken"(hvis man kan kalle det det) suger dessuten så langt inni ræva at det ikke kan beskrives(man trenger i hvertfall en 50cm lang dildo)!
Sangene på det nyeste albumet hennes er IKKE MUSIKK! De er jo helt skeve!

Synes ihvertfall jeg.

- bøss
Hvem faen bryr seg egentlig om britney? hu er jo bare et fake ludder...
Hun kan ikke rett og slett ikke synge, har du hørt henne uten playback, det er helt jævelig. Hun bruker stort sett bare synthesizer i stedet for ordentlige instrumenter, som Pink Floyd.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
When it comes to music, this girls got great tits!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
britney spears is a fucking h0, i dont know really why.
she sucks so mutch cock, shes really bad, shes only good when she is nude in bed.
SHE's only good when her legs are spred, head down ready to give some head...
duuuuuuuuu.. duuuduuduuuuuuududududuuu

det er det jeg har å si om vår alles britney.
/me hater britney spears
hehehe.. gud for noen lamere....
dere hater britney? ossen i vide verden kan dere hate noen dere ikke kjenner? greit nok, mislike musikken, ja det tror jeg på, men folk som tror de hater noen fordi de misliker den musikken som lages er patetiske...

og min smak i saken er at etter en kasse øl høres alt likt ut....

meitemark
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Vell talt. La oss begrense tåpelig drittkasting.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Du flamer mye idag, meite.
Du har nok rett i at det er teit å påstå at en hater britney spears, men du må også huske at Britney Spears er "artist"-navnet hennes og. Derimot det som faktiskt kanskje var litt teit med denne threaden var vel at det istedenfor å handle om det at ho hadde bursdag idag så ble det meir snakk om å snakke dritt om ho.

Vil også påstå at all musikk IKKJE høres lik ut etter en kasse øl. Det høres bare bedre ut. Og da er det vel kulast å høre på no som er bra i utgangspunktet? Sånn at det blir.. uhm... KJEMPEBRA!
Opprinnelig postet av Xylotion
Hun bruker stort sett bare synthesizer i stedet for ordentlige instrumenter, som Pink Floyd.
Vis hele sitatet...
Hm... Det var store ord fra en som ikke en gang var født når musikken han dis'er ble laget