Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2596
Hvor og hvordan kan man finne en lege sitt id nummer
Hva skal du med det da?
Jeg har på følelsen av at du kommer til å prøve å forfalske resepter.

Bare glem det, du blir tatt. Alt er elektronisk idag, og papirresepter vil nok bli gjennomgått nøyere enn det ble gjort for ti år siden. Spesielt hvis det er B-preparater.
R.i.p 23.04.2021
Savner gamle dager da man fikk en hvit håndskrevet resept av legen man kunne endre antall og mg på
Sitat av Stingray Vis innlegg
Jeg har på følelsen av at du kommer til å prøve å forfalske resepter.

Bare glem det, du blir tatt. Alt er elektronisk idag, og papirresepter vil nok bli gjennomgått nøyere enn det ble gjort for ti år siden. Spesielt hvis det er B-preparater.
Vis hele sitatet...
Ja prøvde idag , funka ikke Så da har jeg lært det da
Din egen tråd
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Nei Blir jo ikke avhengig av å spise 220mg på noen dager , og så pause
Vis hele sitatet...
Ærlig talt, nå begynner dette å gå dårlig for deg. Stopp med dette, nå!
Sitat av Stingray Vis innlegg
Din egen tråd

Ærlig talt, nå begynner dette å gå dårlig for deg. Stopp med dette, nå!
Vis hele sitatet...
Har jo pause nå Har ikke mer uansett Skal snakke med lege angående angsten min isteden for å selvmedisinere
Sitat av Tarm Vis innlegg
Savner gamle dager da man fikk en hvit håndskrevet resept av legen man kunne endre antall og mg på
Vis hele sitatet...
...og det er vel et av hoved-argumentene for elektronisk resept.
Sitat av Sassawes Vis innlegg
Har jo pause nå Har ikke mer uansett Skal snakke med lege angående angsten min isteden for å selvmedisinere
Vis hele sitatet...
Problemet er ikke at du forsetter å ta nå eller ikke, problemet er innstillingen du har rundt (mis)bruket ditt. Du nekter å innse at bruken din er problematisk og du er i en nedgående spiral, for faen, du prøvde nettopp å forfalske en resept mann.