Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 623
Hei!

Jeg prøver å sette opp en Wamp-server med PHP versjon 4.4.8, og fant ut at Apache versjonen min ikke støtter dette. Jeg lastet ned en annen versjon, men når jeg prøver å endre vesjon så finner jeg ut at PHP 5.x.x ikke støtter den gamle versjonen av Apache.

Så nå sitter jeg jo litt fast, da jeg ikke kan bruke eldre versjoner. Det jeg lurer på er om noen her vet om en metode for å "rulle" tilbake til eldre versjoner av PHP og Apache, med Wamp-server?

Setter pris på all hjelp, og spør gjerne hvis jeg ikke har forklart godt nok!
Jeg vil tro problemet er mod_php, ikke Apache2 eller PHP i seg selv. Skal du bruke en så gammel og fullstendig ubrukelig versjon av PHP så må du nok belage deg på å enten bruke veldig gamle pakker eller FastCGI.

Kort fortalt, du vil ikke ha PHP4. Det er bare et stort sikkerhetshull. Hvis softwaren din trenger PHP4 for å kjøre så kan du like godt bare brenne ned hele huset med en gang.
Sist endret av Deezire; 7. oktober 2014 kl. 14:24.