Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 801
Kort og greit: Politiet sa pisseprøve i 3-6 måneder. Vill det vanligvis si 3 eller 6? Ikke et veldig alvorlig tilfelle. I tillegg lurer jeg på om de kan tvinge deg til å ta prøver etter de har sagt at man er ferdig?

Må legge til at det var en marihuanasak og at jeg var sammarbeidsvillig
Kommer vel helt an på hva prøvene dine viser. Er du rein under alle prøver, så kan det nok hende at du slipper litt før tiden. Ellers har jeg selv erfaring med at når man får oppgitt f. eks: 3 - 6 mnd. så må man ivei i 6 mnd.

Når du er ferdig så er du ferdig.
Sist endret av zorbatim; 30. mai 2012 kl. 19:05.
Trådstarter
22 1
kommer såklart til å være ren på alle prøvene?

Sitat av zorbatim Vis innlegg
Ellers har jeg selv erfaring
Vis hele sitatet...
i og med at du har erfaring, vet du om man kan bli kalt inn til pisseprøver etter de 6 månedene? Evt andre ting som rassia eller avhør/avlytting?
Politiet avlytter ikke folk bare fordi de har blitt tatt for bruk av cannabis. Og det er lite sannsynlig at politiet kommer på rassia fordi man blir tatt for røyking, selv om jeg kan tenke meg at det finns tilfeller hvor det har skjedd. Mye større sjanse for det dersom du er mistenkt for å selge, noe som fort kan skje dersom du blir tatt med hasj og en vekt på deg.
Sist endret av Dimergon; 30. mai 2012 kl. 19:43.
Regner med det er snakk om et enganstilfelle her. Dessuten er du nok ikke verstingen i distriktet så tviler på at purken gidder å bruke mye ressurser på oppfølging av deg, såfremt du ikke har et nettverk med noen de er veldig interesserte i. En razzia er nok også mer tvilsomt såfremt du ikke har rasta fest hver helg, og naboer legger merke til mye rart som skjer hos deg. Ting går som regel bra! Hold deg til røykingsen og unna verstingene i miljøet så slipper du nok mer pes med dette når du er ferdig!
Trådstarter
22 1
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Politiet avlytter ikke folk bare fordi de har blitt tatt for bruk av cannabis. Og det er lite sannsynlig at politiet kommer på rassia fordi man blir tatt for røyking, selv om jeg kan tenke meg at det finns tilfeller hvor det har skjedd. Mye større sjanse for det dersom du er mistenkt for å selge, noe som fort kan skje dersom du blir tatt med hasj og en vekt på deg.
Vis hele sitatet...
I dette tilfelle kom de på rassia til en "venn" kun fordi hun sendte en sms til en overvåket person og spurte hvor mye weed kosta. Noe som førte til avhør, og at jeg ble tatt. Virker nesten som om politiet har ubegrensa ressursjer
Jeg tviler på at du må dra dit flere ganger etter de sier du er ferdig me pissinga.. Det hjelper hvertfall når du har vært samarbeidsvillig. Jeg ble busta for hasj et par måneder tilbake og de sa også pisseprøver i 3-6mnd, men ettersom jeg har holdt meg rein har de sagt at de ikke ser noen grunn til at jeg skal ta flere prøver med mindre de blir på en eller annen måte mistenksomme.

Så nei, jeg tror de kommer til å la deg være så lenge du fortsetter å være rein og samarbeidsvillig ;-)