Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1017
Hei! Jeg mista lappen tidligere ( 6 Månder) Pga prikkbelastning.

Polti dukket opp når jeg sto parkert på en Shell bensinstasjon og lyste øynene mine så jeg tilsto med engang at jeg ikke hadde Lappen og at jeg hadde røyka.


THC Nivåene i kroppen min ble gjort om til 0.5 i promille. Så blir forelegg+utsettelse. Men! Dette skjedde for 3 uker siden. Da jeg mista lappen midletidig for et år siden så fikk jeg bedskjed om at hvis ikke politiet hadde siktet meg etter 3 uker så fikk jeg den tilbake. Er det noe lignende med andre saker og? Hvis jeg ikke har fått Straff/ blitt sikta blir saken henlagt?


Takk for hjelp!
Når de har inndratt førekortet ditt i 3 uker uten å si noe mer har du rett til å bare stikke ned og hente det.
Trådstarter
13 0
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Når de har inndratt førekortet ditt i 3 uker uten å si noe mer har du rett til å bare stikke ned og hente det.
Vis hele sitatet...

Denne saken gjelder Kjøring i berusa uten førerkort. Mista førerkortet mitt tidligere Pga prikkbelastning