Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3619
Hei, jeg skal snart ta teoriprøven til bil.

Jeg tenkte jeg skulle snorte meg en liner med speed, for og øke konsentrasjoen min til det maximale.. Tar dem noe slags tester eller noe før man tar teori prøven? Eller merker dem ingenting, så lenge man bare oppfører seg helt normalt?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Dette er det sykeste jeg har hørt...

Få deg en god natts søvn, en god frokost og muligens en kopp kaffe før testen.
Glem heller ikke å faktisk lese og pugge som faen til teorien, ellers består du ikke uansett.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Dette er det sykeste jeg har hørt...

Få deg en god natts søvn, en god frokost og muligens en kopp kaffe før testen.
Glem heller ikke å faktisk lese og pugge som faen til teorien, ellers består du ikke uansett.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, har allerede lest og pugget som faen. Og skal fortsette med det en liten stund til fremover, men tar dem noe slags rustester på biltilsynet?
Eneste testen de tok når jeg var og tok sertifikatet (teori & oppkjøring) var en synstest.
Nei, de tar ingen tester før du går inn. De forventer vel ikke at folk kommer rusa for å ta teorien vel. Kjenner en kompis som til og med tok seg en mornings før han tok oppkjøring og besto med glans.

Lykke til!
høres veldig idiotisk ut, skal du absolutt ta noe så svelg noe ritalin-piller som øker konsentrasjonen og ikke kjemisk søppel som ødelegger deg (sorry)
Sist endret av pyth0n; 3. august 2011 kl. 00:49.
Når jeg tok teorien og oppkjøring i fjor, gjorde de ingen tester, heller ikke synstest. MEN husk at vises det nok på øynene til at noen blir mistenksomme kan det fort gå veldig dårlig med å få lappen..
Jeg selv skal ikke si at om noen ser det, så gjør de noe med det. Ettersom at min kjørelærer viste at jeg røykte hasj, til og med sa det til meg uten å gjøre noe som helst med det.
Jeg bare unngår blikkkontakt med folk så går det sikkert helt fint. Men tusen takk alle sammen Foresten er det noen som kan fortelle meg sånn ca hva som venter meg? Er det sånn helt extremt vanskelig med 100 spm eller? Hvordan er det?
Hadde du lest og pugget så hadde du fort funnet ut hva som kommer på prøven . WTF MAN er ikke 100 spørsmål og er ikke sykt vanskelig. Er 45 spørsmål og du kan ha 7 feil max. Det er 4 svar på hver spørsmål og kun 1 er riktig. Du har 90 minutter på deg og kan se på svarene hundre ganger før tiden går ut. Jeg annbefaler deg å ikke endre svar hvis du er i tvil da man fort fucker opp hele greia :P

Det blir foretatt synstest nå og du skal lese bokstavene som står der. Du skal også ta bilde så husk å ha med ekstra penger for det.
Vanlig for bil er 45 spørsmål, kun lov med maks 7 feil. Er ikke noe vanskelige spørsmål, er muligens noen som må tenkes litt mer på å følge med slik at svare blir rett. Noen av mine spørsmål hadde flere så å si like svar alternativer, så jeg måtte få hue til å fungere, dog trengte ikke mye til intelligens ^^

Edit: Litt for sen på den =)
Sist endret av Basetrap; 3. august 2011 kl. 01:54.
Er vel en 45 spørsmål, og du kan ha 7 eller 8 feil, husker ikke helt. Vær obs på lurespørsmål. Pass på, på enkelte spørsmål ser svaralternativene veldig lik ut, les godt igjennom og bruk logikken.
Sist endret av Dimergon; 3. august 2011 kl. 01:56.
Møt opp, trekk kølapp, snakk med damen og si at du skal ta teorien, bli sendt inn på et rom med datamaskiner, skriv inn personnummeret ditt, svar på 40-ish flervalgsspørsmål, trykk ferdig, få resultat, snakk med damen, gå din vei.
Hadde alle snorta speed under skolegangen hadde vi sikkert levd på en annen planet nå. Og løst alle verdens problemer. At jeg ikke tenkte på dette tidligere......
Sitat av DarthVidar Vis innlegg
Hadde alle snorta speed under skolegangen hadde vi sikkert levd på en annen planet nå. Og løst alle verdens problemer. At jeg ikke tenkte på dette tidligere......
Vis hele sitatet...
Heheheh ja det var synd det
Tok selv teorien for ca. 3 uker siden.
Synes det er utrolig mange patetiske spørsmål man får.
Ene spørsmålet jeg fikk var " hva passer best til ordet vogntog?"
alternativene var, a) lastebil b) personbil med henger c) trikk.
Hvor mange er det som faktisk forbinder vogntog med personbil med henger?

En ting jeg lurer på er, hva i all verden har dette spørsmålet med bil å gjøre ?
husker ikke spørsmålet helt, men sånn ca.
"Hvilke av alternativene om forbrenning av alkohol er sanne?"
a) når du er i fysisk aktivitet så forbrenner du mere alkohol. b) når du er i en badstue forbrenner du mere alkohol.
siste alternativene husker jeg ikke.

Hvofor stiller de slike spørsmål? Dette er unødvendige spørsmål, gjør meg på ingen måte flinkere i trafikken eller flinkere til å kjøre på noen som helst måte. Greit nok å vite hvor lenge du må vente før du kan kjøre bil etter siste inntak av alkohol, men i hvilke omstendigheter du forbrenner alkohol? Neitakk.

Skal nevnes at jeg skjønner første spørsmålet men det siste skjønner jeg ikke, jeg synes det er fult av patetiske spørsmål man får på teorien. Ble provosert under prøven av alle de dumme spørsmålene.
Sitat av Svartepetter Vis innlegg
Tok selv teorien for ca. 3 uker siden.
Synes det er utrolig mange patetiske spørsmål man får.
Ene spørsmålet jeg fikk var " hva passer best til ordet vogntog?"
alternativene var, a) lastebil b) personbil med henger c) trikk.
Hvor mange er det som faktisk forbinder vogntog med personbil med henger?

En ting jeg lurer på er, hva i all verden har dette spørsmålet med bil å gjøre ?
husker ikke spørsmålet helt, men sånn ca.
"Hvilke av alternativene om forbrenning av alkohol er sanne?"
a) når du er i fysisk aktivitet så forbrenner du mere alkohol. b) når du er i en badstue forbrenner du mere alkohol.
siste alternativene husker jeg ikke.

Hvofor stiller de slike spørsmål? Dette er unødvendige spørsmål, gjør meg på ingen måte flinkere i trafikken eller flinkere til å kjøre på noen som helst måte. Greit nok å vite hvor lenge du må vente før du kan kjøre bil etter siste inntak av alkohol, men i hvilke omstendigheter du forbrenner alkohol? Neitakk.

Skal nevnes at jeg skjønner første spørsmålet men det siste skjønner jeg ikke, jeg synes det er fult av patetiske spørsmål man får på teorien. Ble provosert under prøven av alle de dumme spørsmålene.
Vis hele sitatet...
Hehe ja jeg har hørt at det vistnok skulle være mye unødvendig tulle SPM og sånt, men jeg bare lurer nå har jeg bestått prøven 5-6 ganger på teoritentamen.no, tror dere heg da har en god sjanse til og ikke feile på første gangen på den ekte teorien?
Hvis du har bestått såpass mange ganger, så trenger du ikke ta speed for å bestå. Er så unødvendig og dumt som det kan bli...
Hvis du skal ta speed før du tar teoriprøven tør jeg ikke tenke på hva du putter i deg før du setter deg i bilen. Håper du stryker med glans og blir busta når du møter opp.
Blokka tankegang.
Sitat av Marlos Vis innlegg
Hvis du skal ta speed før du tar teoriprøven tør jeg ikke tenke på hva du putter i deg før du setter deg i bilen. Håper du stryker med glans og blir busta når du møter opp.
Vis hele sitatet...
En ting kan du bare være helt klar over, jeg er ufattelig sterkt imot folk som fyllekjører/kjører i dop-rus. Det synes jeg er helt totalt talentløst og ufattelig egoistisk, med tanke på at man kan lett drepe, en hel familie på veien under rus.

Så det har jeg aldrig kommet til og gjort. Det er noe helt annet og stille opp på biltilsynet med amf i blodet, da setter du absolutt ingen andre i fare!
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Jeg bare unngår blikkkontakt med folk så går det sikkert helt fint. Men tusen takk alle sammen Foresten er det noen som kan fortelle meg sånn ca hva som venter meg? Er det sånn helt extremt vanskelig med 100 spm eller? Hvordan er det?
Vis hele sitatet...
Gadd ikke lese gjennom alt så kan ha blitt svart på allerede.. Det er 45 spørsmål og du kan ikke ha mer enn 7 feil. Ta internett-tester! Hjalp meg mye.. feks: teoritentamen.no, prove.no

Edit: Og så vidt jeg vet: Speed svekker evnen til å tenke lengre tankebaner, så det er nok en dårlig idé..
Sist endret av tobbe654; 6. august 2011 kl. 21:55.