Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 12732
rundt 2. juli 1947 lander kræsjer 3 flygende tallerkner i ørkenen i New Mexico.
Dette har vært en av de mest omtalte konspirasjonsteoriene i manns minne, og den er endelig blitt bekreftet til å være sann av FBI.
tv2.no har akkurat lagt ut rapporten fra 1950 som beskriver romvesnene de fant sammen med de 3 flygende tallerknene.

Først og fremst. Er rapporten sann eller er den forfalsket?

Hvorfor har ikke dette blitt tatt opp mer i media enda? Hvis dette faktisk er sant vil det jo skremme mange mrd mennesker og alle som tidligere har lukket øynene for utenomjordisk intelligens må nå innse hva så mange av oss har trodd tidligere.

Hvis vi er i besittelse av ufoer så er vi også i besittelse av en utrolig teknologi! En flygende tallerken på 15m i diameter må bruke en annen form for drivstoff enn olje. Noe slikt vil ødelegge verdensøkonomien totalt. Kanskje ikke så rart USA har holdt dette skjult i 60 år.

Hvorfor er den publisert nå? Var det et uhell? Var personene det gjald døde? Har USA plutselig funnet ut at de vil opplyse folk om at vi har blitt besøkt av utenomjordisk intelligens?

Hva tror du? Selv har jeg ventet i 10år på det endelige beviset. Er dette nok, eller må dere har mer til for å tro på UFO'er?
Jeg velger å ikke tro på romvesener og flyvende tallerkener. Det skal et meget kraftig bevis på dette før jeg tror det.

Det finnes nok mye hemmeligheter der ute som vi ikke vet om, men jeg tviler sterkt på at dette er en av dem.

På lik linje som Big Foot er det alltid en eller annen avdanka alkis eller noen som ønsker PR og oppmerksomhet som kommer frem med det.
Sitat av Source Vis innlegg
Jeg velger å ikke tro på romvesener og flyvende tallerkener. Det skal et meget kraftig bevis på dette før jeg tror det.

Det finnes nok mye hemmeligheter der ute som vi ikke vet om, men jeg tviler sterkt på at dette er en av dem.

På lik linje som Big Foot er det alltid en eller annen avdanka alkis eller noen som ønsker PR og oppmerksomhet som kommer frem med det.
Vis hele sitatet...
Synes det er en merkelig ting å nekte helt på, vil vel tro at det veldig sannsynlig at finnes noen form liv noe sted. Og at de har teknologi til å besøke oss nå, kontra om en million år. Vet vel ikke vi noe om?

Når det gjelder disse dokumentene vet ikke jeg nok om saken til å uttale meg.
Sitat av Source Vis innlegg
Jeg velger å ikke tro på romvesener og flyvende tallerkener. Det skal et meget kraftig bevis på dette før jeg tror det.

Det finnes nok mye hemmeligheter der ute som vi ikke vet om, men jeg tviler sterkt på at dette er en av dem.

På lik linje som Big Foot er det alltid en eller annen avdanka alkis eller noen som ønsker PR og oppmerksomhet som kommer frem med det.
Vis hele sitatet...
Dokumentet som "beviser"/bekrefter hendelsen er jo faktisk blitt lagt ut på fbi.gov
Hvor pålitlig kilde vil du egentlig ha? Skal presidenten komme å si det til deg personlig? Eller mener du bare dokumentet er forfalsket?
og i notatet kommer det frem at en annen spesialagent fikk informasjonen av en etterforsker fra luftforsvaret.
Vis hele sitatet...
Rapporten er nok ekte, men kilden er jo ikke 100% troverdig etter min mening.
Altså, FBI så aldri ufoene.

Men bare for å ha sagt det, jeg tror ikke vi er alene i dette universet.
Sist endret av Cybergasm; 10. april 2011 kl. 22:25.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det eneste dokumentet inneholder er en nedtegnelse av en historie en FBI-agent har blitt fortalt. Den inneholder ingen beviser på noe som helst med mindre du regner en enkeltpersons fortelling som bevis på utenomjordisk liv -- og i så tilfelle så finnes også julenissen, gud, allah, buddah og troll.
Sist endret av nso; 10. april 2011 kl. 22:25.
Dere finner flere "vitneobservasjoner" hos det britiske nasjonalarkivet.
gentleman #1
ViceR's Avatar
Jeg tror på utenomjordisk liv, men jeg føler at jeg ikke er 100% overbevist om denne saken.
Sitat av nso Vis innlegg
Det eneste dokumentet inneholder er en nedtegnelse av en historie en FBI-agent har blitt fortalt. Den inneholder ingen beviser på noe som helst med mindre du regner en enkeltpersons fortelling som bevis på utenomjordisk liv -- og i så tilfelle så finnes også julenissen, gud, allah, buddah og troll.
Vis hele sitatet...
Bra observert!
Rapporten er jo og skrevet i 1950, 3år etter hendelsen. Kanskje det er som Source foreslå; "en eller annen avdanka alkis eller noen som ønsker PR og oppmerksomhet som kommer frem med det."
Jeg syntes det er vrangforestillinger og selvhøytidlighet å tro at man er alene i det for oss relativt store kosmos. Om man nekter å akspeptere det får det være med det. Sjekk ut "the day after rosswell" boka. http://www.youtube.com/watch?v=PcXIX5ajrW0
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av psilonaut Vis innlegg
Jeg syntes det er vrangforestillinger og selvhøytidlighet å tro at man er alene i det for oss relativt store kosmos. Om man nekter å akspeptere det får det være med det. Sjekk ut "the day after rosswell" boka. http://www.youtube.com/watch?v=PcXIX5ajrW0
Vis hele sitatet...
Enhver rasjonell person kan vel være enig i at sannsynligheten for at det finnes liv utenfor jorden er stor (eller i alle fall tilstedeværende), men det vil ikke si at det er sannsynlig at de har kommet seg hit. Debatten er derfor noe mer nyansert enn å tro eller ikke tro på utenomjordisk liv.
Sist endret av bronze; 10. april 2011 kl. 22:54.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
ta nå ikke for gitt at de som er kritiske til dokumentet ikke tror på intelligent liv ute i universet.
å være kritisk til et vitneutsagn som kommer 3år etter selve hendelsen er ikke akkurat naivt.
Jeg synes det er vrangforestillinger å tro at vi har fått besøk av utenomjordisk, intelligent liv. Nettopp fordi veldig lite tyder på akkurat det. Det vil ikke si at jeg utelukker muligheten for liv andre steder i universet. Universet er helt sinnsvakt stort og jeg tror ikke de fleste helt klarer å sette pris på hvor stort det egentlig er. Sannsynligheten for at det finnes intelligent liv andre steder er absolutt tilstede, jeg tror bare ikke de har besøkt oss eller forsøkt å kommunisere med oss ennå.
Man vet jo aldri om menneskene er de første intelligente vesene i universet. Isåfall blir det en kjedelig oppdagelsesferd i fremtiden.
Selv så tror jeg ikke på det i det hele tatt. Tull etter min mening.

At det finnes liv i verdens rommet er jeg helt åpen for å tro på. Men denne saken og det de er kommet til jorden kjøper jeg ikke akkurat :P

Så var det dette bildet:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00875/wsd_875519n.jpg
som er en "romvesen-modell". Synes den ser lit for mye ut som en kopi av en rom-vesen film.
Sitat av Shudo Vis innlegg
Selv så tror jeg ikke på det i det hele tatt. Tull etter min mening.

At det finnes liv i verdens rommet er jeg helt åpen for å tro på. Men denne saken og det de er kommet til jorden kjøper jeg ikke akkurat :P

Så var det dette bildet:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00875/wsd_875519n.jpg
som er en "romvesen-modell". Synes den ser lit for mye ut som en kopi av en rom-vesen film.
Vis hele sitatet...
Ser nesten ut som en utstilling sånn som man ser på museumer.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Rapporten i seg selv ser ekte ut den, men om innholdet er sant er vel i beste fall tvilsomt.

Mine 2 cents..
Sitat av Shudo Vis innlegg
Selv så tror jeg ikke på det i det hele tatt. Tull etter min mening.

At det finnes liv i verdens rommet er jeg helt åpen for å tro på. Men denne saken og det de er kommet til jorden kjøper jeg ikke akkurat :P

Så var det dette bildet:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00875/wsd_875519n.jpg
som er en "romvesen-modell". Synes den ser lit for mye ut som en kopi av en rom-vesen film.
Vis hele sitatet...
Eller at filmene er basert på slike skapninger?
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Eller at filmene er basert på slike skapninger?
Vis hele sitatet...
Så du insinuerer at:
1) Filmskapere har fått et innblikk i hvordan utenomjordiske skapninger ser ut som ingen andre har.
+
2) Intelligent liv som har utviklet seg helt adskilt fra oss, kanskje i en fjern, fjern galakse, har fått så å si akkurat samme kroppsform som mennesker, bare med et større hode?
Sist endret av bronze; 10. april 2011 kl. 23:10.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Eller at filmene er basert på slike skapninger?
Vis hele sitatet...
Eller at modellen er laget av noen som ikke har sett romvesnene, som har lagd den etter hvordan disse som oftest blir fremstilt.


Tror at sjansen er der for at vi har fått besøk, og dette dokumentet styrker teorien, men beviser det ikke. Skulle ønske vi kunne få et bevis som helt åpenbart beviser at de eksisterer. Gi meg et hoverboard så skal jeg tro
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Diox Vis innlegg
..og dette dokumentet styrker teorien
Vis hele sitatet...
føler du virkelig at et random vitneutsagn flere år etter en hendelse, av en ukjent person, styrker teorien?
Sist endret av somnium; 10. april 2011 kl. 23:14.
Sitat av zevz Vis innlegg
Ser nesten ut som en utstilling sånn som man ser på museumer.
Vis hele sitatet...
Kanskje for det er det?

Under bildet:
Besøkende ved UFO-museet i Roswell kan se på denne romvesen-modellen. Foto: SUSAN STERNER/AP
Vis hele sitatet...
Når romvesener lander med skipet sitt foran meg i hagan min, da er det mitt endelige bevis. Og er vi ikke alle romvesner a? Tenker på panspermi teorien som nok helt sikkert ikke er endelig verifisert ennda men..
Hva skjer med at freak blir bombardert av konspirasjonsteorier i det siste da?

Sjansen er stor for at det finnes liv på andre planeter, og er de smarte nok til å reise så langt som de antakeligvis har gjort, er de faen meg smarte nok til å unngå at en hel flåte med UIDENTIFISERTE flyvende objekter styrter med en gang de kommer frem...
Den dagen det lander ett slik skip i hagen din er du mest sansynelig høyere en Bob Marley :P Nei da. Fra spøk til revolver. Det er utalige planeter og galakser der ute, og vist det da kun er èn planet det skulle vere liv på, så ville det vere litt rart. Dette spørsmålet er nok vankligere og finne ut av enn "hva er meningen med livet"

Sivilisert liv
Her er den virkelige "rapporten": http://vault.fbi.gov/hottel_guy/Guy%...%20of%201/view

Uansett så er rapporten bare om en uttalelse av en person. Altså ikke noe FBI går ut å påstår.
De gjør bare gjør en "vitneforklaring" åpen for allmennheten, og det betyr heller ikke at personen har rett.

Kort sagt så er det en rapport om en rapport, og FBI lagrer alle rapporter de får inn, uansett hvor absurde.

Edit: Trådstarter: Dette er langt fra et bevis nok til at det fins aliens. Dette er et like stort bevis som om hvilken som helst annen person skulle sagt det til deg, bare at det er skrivd ned på et papir, sendt til FBI, og tilgjengeliggjort etter 60 år.
Sist endret av Grimdoc; 11. april 2011 kl. 00:26. Grunn: Glemte et ord.
Det er i dag blitt skrevet et aldri så lite blogginnlegg på Skepsisbloggen som tar for seg noen av misrepresentasjonene som mediene står for i forbindelse med denne saken. Sjekk det ut.
En kjapp Googling på "FBI Roswell" gir mange treff på denne saken, men utenom FBIs egne sider (og TV2-saken) er det omtrent utelukkende fra sider som realufos.net, roswellproof.com, ufoblogger.com, nowtheendbegins.com, thegentleawakening.com, et cetera ad nauseam. Ikke steder hvor jeg pleier å hente pålitelige, kildekritiske nyhetsoppdateringer for å si det slik.

Arthur C. Clarke sa engang noe i retning av at han noen ganger var overbevist om at det fantes "extraterrestrial intelligence", andre ganger var det umulig å tro. Men han fant begge mulighetene var like skremmende...

Som en annen sa; det finnes garantert ting vi ikke vet om, som bevisst blir holdt skjult av personer med mye makt og innflytelse. Men dette er nok ikke en av dem.
Sitat av Source Vis innlegg
Jeg velger å ikke tro på romvesener og flyvende tallerkener. Det skal et meget kraftig bevis på dette før jeg tror det.

Det finnes nok mye hemmeligheter der ute som vi ikke vet om, men jeg tviler sterkt på at dette er en av dem.

På lik linje som Big Foot er det alltid en eller annen avdanka alkis eller noen som ønsker PR og oppmerksomhet som kommer frem med det.
Vis hele sitatet...
Enig i det du sier. Blir litt OT, men posten din interesserte meg. Men tenk deg; hva skal til for at vi blir "overbevist" til å tro noe vi var skeptiske til med det første? Dette har jeg tenkt på flere ganger. "Jeg tror ikke bigfoot/UFO/etc finnes". Hva hvis det ENDELIG kom opp en HD video av big foot, hadde vi trodd mer på det da?
Sitat av bronze Vis innlegg
Så du insinuerer at:
1) Filmskapere har fått et innblikk i hvordan utenomjordiske skapninger ser ut som ingen andre har.
+
2) Intelligent liv som har utviklet seg helt adskilt fra oss, kanskje i en fjern, fjern galakse, har fått så å si akkurat samme kroppsform som mennesker, bare med et større hode?
Vis hele sitatet...
NRK hadde en gang et internvju med noen "eksperter". husker ikke helt hva de egentlig jobbet med, tror det var noe å se på muligheten for utenomjordisk livpå andre planter.
De sa ihverfall at det er stor sannsynlighet for at utenomjordiske ser i noen grad lik ut som mennesker, da vi har blitt foredlet over et par mrd år. Tenk så kjedelig det hadde vært for romvesnene om de gikk på seks bein og måtte reise seg på de to bakerste hver gang de skulle sture pcen sin.
Høy gravitasjon vil føre til lavere personer. Lav gravitasjon til høye personer. Faktorer som det er med i foredlingsprossessen.

Sitat av KingJay Vis innlegg
Enig i det du sier. Blir litt OT, men posten din interesserte meg. Men tenk deg; hva skal til for at vi blir "overbevist" til å tro noe vi var skeptiske til med det første? Dette har jeg tenkt på flere ganger. "Jeg tror ikke bigfoot/UFO/etc finnes". Hva hvis det ENDELIG kom opp en HD video av big foot, hadde vi trodd mer på det da?
Vis hele sitatet...
Overhode ikke. Finnes allerede slike filmer, men ingen tror på dem. Var en i posten som sa han skulle tro på det når den landet en i hagen hans, men problemet er jo at da begynner han og tro, og ikke resten av verden. Det er jo mange som sier de har opplevd akkurat det, men alle andre nekter jo fremdeles for det, helt til de opplever det selv.

Jeg håper ihverfall en presseuttalelse fra Obama ville overbevist de fleste.
la meg kaste inn en interessant link til dere som tviler på utenomjordisk kontakt. Den hjelper ingenting; bortsett fra å skape en større tankerekke av filosofi
Sitat av Shansavãri Vis innlegg
Det er i dag blitt skrevet et aldri så lite blogginnlegg på Skepsisbloggen som tar for seg noen av misrepresentasjonene som mediene står for i forbindelse med denne saken. Sjekk det ut.
Vis hele sitatet...
DENNE MÅ FOLK LESE
Den avslører hele dokumentet til å være linket til en scam/fraud på 50-tallet.
Sitat av zevz Vis innlegg
Ser nesten ut som en utstilling sånn som man ser på museumer.
Vis hele sitatet...
De bildene der er nok fake, er blitt dokumentert men finner ikke kilder. Kan prøve å komme med noen senere når jeg har bedre tid
Sitat av Fanfare Vis innlegg
De bildene der er nok fake, er blitt dokumentert men finner ikke kilder. Kan prøve å komme med noen senere når jeg har bedre tid
Vis hele sitatet...
Det bildet er jo fra Rosswell museet.
Rart at ingen har hacket FBI sine server og funnet ut av dette. Så kunne dette vært oppklart en gang for alle !
Sitat av eikemaster Vis innlegg
Rart at ingen har hacket FBI sine server og funnet ut av dette. Så kunne dette vært oppklart en gang for alle !
Vis hele sitatet...
Haha, ja.

"JUZ GOIN TO HAX FBI BRB 2SEC"

Blir som å si "skal bare innom fort knox og hente litt gull, brb 2sek."
Sist endret av RosaElefant; 11. april 2011 kl. 17:28.
Sitat av eikemaster Vis innlegg
Rart at ingen har hacket FBI sine server og funnet ut av dette. Så kunne dette vært oppklart en gang for alle !
Vis hele sitatet...
Someone have. gary mckinnon sitter i fengsel og måtte betale 4000$ for hver maskin han hadde vært innom siden han "ødela" pcene. (litt klønete og ikke ta prnt scrn)
Problemet er at jo at ingen kommer til å tro på dette uansett hva noen gjør, med mindre det er en sittende president.

Folk har hacket militæret og hevder å funnet bevis.
Noen har analysert jordsmånn og lignende i områder der det vistnok har kræsjet en UFO, og funnet indikerende spor.
Folk som hevder å ha jobbet med romskipene på area51 har kommet ut.

Det hjelper ikke
Dette brevet har vært ute for offentligheten lenge, og skal være et dokument signert av Harry S Truman, ang Majestic Twelve (Skal ha vært en hemmelig komite bestående av ledende forskere, ledende militære skikkelser, etc). Komiteen skulle forske på UFO aktivitet i etterkant av "The Roswell incident)

Dokumentene som har "dukket opp" ang Majestic Twelve har blitt dømt nedenom og hjem av FBI tidligere.

Her er et dokument som sikkert mange har sett før. Utifra de signaturene jeg har sett og håndtert ifra Truman fra denne tidsperioden så ser den på dette dokumentet meget bra ut. Men har og sett en mengde nesten perfekte forfalskninger av autografer, samt perfekte.

Name:  majestic-12-letter_064.jpg
Views: 383
Size:  76,4 KB
Sitat av Katalysator Vis innlegg
Artig hvordan alle uforer kun er en dott med lys eller en ensfarget flekk.
Vis hele sitatet...
de har vel ikke invitert inn på heldags intervju å portrettfoto ennå da
Sitat av eikemaster Vis innlegg
Rart at ingen har hacket FBI sine server og funnet ut av dette. Så kunne dette vært oppklart en gang for alle !
Vis hele sitatet...

http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_McKinnon, Les litt!
Nå har ikke jeg lest hva som faktiske står i dokumentene, men det sies at det er funnet UFO'er, altså Unidentified flying object. Med andre ord trenger det ikke å ha noe med utenomjordiske vesener å gjøre..

Selv tviler jeg på at det bare er denne lille planeten, som vi bor på, som har noe form for intelligent liv ute i det store univers.

Jeg håper dokumentet stemmer, men har mine tvil
Noe av det første som står i dokumentet, er jo at disken har hexagonal form, og henger under en ballong på ca 20 fot i diameter. Høres absolutt ut som en værballong for min del, eller er det noen som tror aliens kom flygende i ballong hit?
Så vidt jeg har skjønt, så finnes det ingen harde bevis for at vi har blitt besøkt fra rommet. Jeg velger å ikke tro på noe før jeg har blitt presentert harde bevis for dets eksistens, så jeg tror altså ikke heller at vi har blitt besøkt.

I sommer møtte jeg en australsk hippie i Berlin. Vi satt og snakka sammen en kveld, og vi kom inn på alien-temaet. Hun var en overbevist troende, og ba meg sjekke ut "project disclosure" så snart jeg fikk muligheten. Da jeg kom hjem til Norge fulgte jeg rådet hennes. Det er ganske fucka.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Det bildet er jo fra Rosswell museet.
Vis hele sitatet...
Så det er ekte romvesen på det musemuet?
Sitat av zevz Vis innlegg
Så det er ekte romvesen på det musemuet?
Vis hele sitatet...
nei, bare en modell.
Her ser jeg mange som spekulerer i spekulasjonene.
Hvorfor svare på ting man overhode ikke har peiling på?

Sannheten om ufo?

Astronaut Edgard Mitchell sa det
Astronaut Gordon cooper sa det
Den tidligere Britiske forsvarsministeren Nick Pope sa det.
Den tidligere Kanadiske forsvarsministeren Paul Hellyer sa det
Samtlige høyt rangerte millitæroffiserer kom frem og sa det.
Ansatte i myndighetetene som hadde jobbet med ufoer kom og sa det.
Viktige personer med tommelfingeren på "atomvåpenknappen" i usa kom og sa det.
Denne listen er bare en brøkdel.

Alle de vitnene som jeg forholder meg til er ikke bare hvem som helst, men viktige personer som har og har hatt ansvaret for planeten vår.

Når dem kommer frem og "Legger kortene på bordet" og forteller oss sannheten, hvorfor da stille spørsmål tilbake?

Ja hva så om dem lyver? Hva så om dem skrøner. Hva taper DU på det? Stoltheten din?


Gjør din research før du prater.
Vi er voksne mennesker, som er over det stadiet der vi snakker om ting uten kunnskap til det.
Sitat av kakelykke Vis innlegg
Astronaut Edgard Mitchell sa det
Vis hele sitatet...
Edgard Mitchell påstår at han har møtt noen som sa at UFOer finnes. Ikke noe mer troverdig enn hvem som helst andre.

Sitat av kakelykke Vis innlegg
Astronaut Gordon cooper sa det
Vis hele sitatet...
Gordon Cooper sier han kjente noen som hadde tatt bilde av det de trodde var en UFO, og at han selv så negativene og at de var av bra kvalitet. Heller ikke noe mer troverdig enn hvem som helst andre.

Sitat av kakelykke Vis innlegg
Den tidligere Britiske forsvarsministeren Nick Pope sa det.
Vis hele sitatet...
Nick Pope har aldri vært forsvarsminister. Han har derimot jobbet med å undersøke saker som involverer uidentifiserte flyvende objekter, og han sier at han ikke har klart å komme opp med noen naturlig forklaring for ca 5% av sakene. Det betyr selvsagt ikke at det ikke finnes en naturlig forklaring. Ingen personlig befatning med romvesener her heller.

Sitat av kakelykke Vis innlegg
Den tidligere Kanadiske forsvarsministeren Paul Hellyer sa det
Vis hele sitatet...
Paul Hellyer påberoper seg heller ikke noen personlig befatning med UFOer, annet enn at han så et uidentifisert flyvende objekt på nattehimmelen sammen med kona si en gang, og at han tror dette var romvesener. Like troverdig som hvem som helst andre som har sett uforklarte lysflekker på himmelen og konkludert med små grå menn.

Sitat av kakelykke Vis innlegg
Samtlige høyt rangerte millitæroffiserer kom frem og sa det.
Vis hele sitatet...
Jasså? Samtlige??

Sitat av kakelykke Vis innlegg
Ansatte i myndighetetene som hadde jobbet med ufoer kom og sa det.
Vis hele sitatet...
At man har jobbet i myndighetene fjerner ikke enhver sjanse for at man er en skrulling eller ekstremt oppmerksomhetssyk. I tillegg er det nok slik at de fleste baserer sine utsagn på hva de har hørt andre si, hvis du bare går litt i dybden, slik som med de andre du har nevnt.

Sitat av kakelykke Vis innlegg
Viktige personer med tommelfingeren på "atomvåpenknappen" i usa kom og sa det.
Vis hele sitatet...
Javel? Hvem er det som har tommelfingeren på atomvåpenknappen og som påstår å ha befatning med romvesener?

Sitat av kakelykke
Ja hva så om dem lyver? Hva så om dem skrøner. Hva taper DU på det? Stoltheten din?
Vis hele sitatet...
Mener du det er likegyldig om det man tror på er sant? Det spiller ingen rolle om du tar avgjørelser og lever livet ditt basert på løgner og tullball? Julenissen, påskeharen, Jesus, Mohammed, små grå menn, flygende spagettimonstere, karma, gjenfødelse, en frisk og rask Elvis og turtles all the way down? Like greit å bare sluke rått alt du blir fortalt?

Sitat av kakelykke
Gjør din research før du prater.
Vis hele sitatet...
Research er verdiløst uten kildekritikk.
Sist endret av Provo; 12. april 2011 kl. 19:01.