Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 6476
Hei,

jeg er helt fersk innenfor programmering, vil derfor lære meg C++, har boka "C++ A beginners guide", men forstår ikke så mye da alle uttrykkene er på engelsk.

Så til spørsmålet: hva kan jeg gjøre for og lære meg C++, er det en måte som er lettere enn en annen? Hvor burde jeg starte? Dere skjønner poenget.

Lær engelsk, det trenger du uansett.
skal du programmere eller jobbe med data må du kunne engelsk. finnes ingen vei rundt dette. lærebøker og klasser som bruker norsk oppnår *kun* én ting: å forvirre. programmering skal foregå på engelsk.

gjør som excubated sier: lær deg engelsk.

forøvrig kan det tenkes at det er enklere å begynne med Python. vil anbefale denne boka. den er helt utmerket, og faktisk myntet på ikke-programmerere. dermed er den en flott plass å begynne sitt programmeringsliv. den er ekstremt gjennomført mtp læremåter, og forklarer deg nøye hvorfor det er viktig at du lærer på den måten boka oppfordrer deg til å lære. den fokuserer like mye på hvordan du lærer best, som på hva du skal lære. en sjelden ting iprogrammeringsbøker.
Trådstarter
34 0
Jeg har ingen problemer med og skrive eller forstå "vanlig" engelsk, det er sammensetningen av teksten som jeg blir forvirret av.

alexanderb: skal sjekke ut linken.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av trodeh* Vis innlegg
Jeg har ingen problemer med og skrive eller forstå "vanlig" engelsk, det er sammensetningen av teksten som jeg blir forvirret av.

alexanderb: skal sjekke ut linken.
Vis hele sitatet...
Kanskje det er en dårlig bok? Har ikke lest den selv, men det ER en mulighet.
var ikke aprilspøk!