Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 10038
Folie à deux
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hvis du kun skal ha det for søvn og ikke misbruke så ville jeg ikke valgt valium pga den lange halveringstiden. Vurderer selv og spørre om sobril neste gang får det er litt slitsomt å være sløv dagen derpå. Sobril er svakere men går an å bare ta flere tenker jeg. Tror ikke du får prøve valium før sobril heller egentlig. Ikke så vanlig å hoppe rett på valium har jeg inntrykk av selv om jeg fikk det.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke valium? Man går jo Sobril med på kjøpet uansett da det er en metabolitt av diazepam. Jeg tror de fleste leger ville slå valium og Sobril ganske likt, nedsiden av Sobril er at det tar 2 timer før den i det hele tatt går i effekt, og så varer den svært kort. Jeg måtte selv opp i ca 200mg før det var noen vits i hele tatt å ta det
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hvorfor ikke valium? Man går jo Sobril med på kjøpet uansett da det er en metabolitt av diazepam. Jeg tror de fleste leger ville slå valium og Sobril ganske likt, nedsiden av Sobril er at det tar 2 timer før den i det hele tatt går i effekt, og så varer den svært kort. Jeg måtte selv opp i ca 200mg før det var noen vits i hele tatt å ta det
Vis hele sitatet...
Valium har halveringstid på ca 20 timer og sobril på ca 8. om man bare vill sove trenger man ikke en medisin som henger i veldig lengre enn f eks sobril. Virker som om det er endel lettere å få sobril enn valium også.

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Kan det være noe for meg som sliter med søvn pga adhd og medisiner? Er i kalori underskudd pga mangel på sultfølelse og fordi det er kjedelig å lage mat

Våkner man uthvilt?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg sover gjerne 14 timer står opp og sovner igjen. Av og til nesten 20t i strekk.
Sist endret av NokErNok; 16. mai 2023 kl. 11:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hvis du kun skal ha det for søvn og ikke misbruke så ville jeg ikke valgt valium pga den lange halveringstiden. Vurderer selv og spørre om sobril neste gang får det er litt slitsomt å være sløv dagen derpå. Sobril er svakere men går an å bare ta flere tenker jeg. Tror ikke du får prøve valium før sobril heller egentlig. Ikke så vanlig å hoppe rett på valium har jeg inntrykk av selv om jeg fikk det.
Vis hele sitatet...
Altså jeg vil bruke valium for en liten periode så jeg kan kutte ut røykinga, hvis jeg ikke røyker får jeg vondt i kroppen osv. så går egentlig ikke ut på søvn, mer på spenninger i kroppen. Hvis han tilbyr meg sobril sier jeg bare nei ass.. sånn bestemor greier gidder jeg ikke. Men får vel håpe på det beste
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Altså jeg vil bruke valium for en liten periode så jeg kan kutte ut røykinga, hvis jeg ikke røyker får jeg vondt i kroppen osv. så går egentlig ikke ut på søvn, mer på spenninger i kroppen. Hvis han tilbyr meg sobril sier jeg bare nei ass.. sånn bestemor greier gidder jeg ikke. Men får vel håpe på det beste
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellig men om du takker nei til sobril for at du vil ha valium kan legen tolke det som at du "fisker" etter piller. Det kan hende du får valium om du går med på å prøve sobril først. Det mest vanlige er jo å begynne med svakeste og "jobbe" seg opp i styrke.
Og bruke valium for spenninger i kroppen/vondt i kroppen pga røyking høres ikke fornuftig ut i heletatt, men det er nå min mening. Er du sikker på at det er pga røyking og at det ikke er ett annet problem som gjør at røykinga heller hjelper mot det?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Folk er forskjellig men om du takker nei til sobril for at du vil ha valium kan legen tolke det som at du "fisker" etter piller. Det kan hende du får valium om du går med på å prøve sobril først. Det mest vanlige er jo å begynne med svakeste og "jobbe" seg opp i styrke.
Og bruke valium for spenninger i kroppen/vondt i kroppen pga røyking høres ikke fornuftig ut i heletatt, men det er nå min mening. Er du sikker på at det er pga røyking og at det ikke er ett annet problem som gjør at røykinga heller hjelper mot det?
Vis hele sitatet...
Mente mer sånn at hvis det bare er sobril jeg kan få, så takker heller nei og røyker isteden uansett om jeg er lei hasjen også. Føler meg bare full og tung på sobril:/ Har satt meg inn i mitt eget sykdomsbilde, men vet ikke helt hva jeg skal kalle det utenom at hvis jeg ikke røyker så klarer jeg ikke spise,sove,gå på do, bare generelt slappe av, blir impulsiv, sender meldinger til folk jeg ikke burde være med (desperat), også har jeg bare ikke råd til å bruke 1000 kroner uka på hasj.
Føler jeg har god nok grunn, er ikke sånn at jeg skal tilbake å få påfyll heller, må bare forklare meg riktig så han ikke tror som du sier, fisker etter piller.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Mente mer sånn at hvis det bare er sobril jeg kan få, så takker heller nei og røyker isteden uansett om jeg er lei hasjen også. Føler meg bare full og tung på sobril:/ Har satt meg inn i mitt eget sykdomsbilde, men vet ikke helt hva jeg skal kalle det utenom at hvis jeg ikke røyker så klarer jeg ikke spise,sove,gå på do, bare generelt slappe av, blir impulsiv, sender meldinger til folk jeg ikke burde være med (desperat), også har jeg bare ikke råd til å bruke 1000 kroner uka på hasj.
Føler jeg har god nok grunn, er ikke sånn at jeg skal tilbake å få påfyll heller, må bare forklare meg riktig så han ikke tror som du sier, fisker etter piller.
Vis hele sitatet...
Men om du skal bruke piller for å slutte med hasj så er jo de symptomene du beskriver noe som gir seg etterhvert? Siden du har fått så store problemer pga hasj er du også tilbøyelig får å få enda større problemer om du skal fikse det der med piller.
Bruker selv valium for muskelspenninger men da har jeg ofte problemer med å kle på meg, snakke og puste vanlig pga smerte og får ikke til å stå oppreist.
Ja det gir seg etter hvert, men jeg klarer ikke slutte røyke uten å ha noe annet. Hvorfor skal jeg sulte i 3 dager liksom? Jeg har frikort og rett på hjelp, så da håper jeg på en liten resept fram til jeg skal til overlege. Vil jo bare slappe litt av og jeg tenker sånn 10 mg Max annenhver dag kanskje, vet ikke hva slags doser du trenger, men det gjør vel en forskjell.
Sist endret av HallaKompis; 16. mai 2023 kl. 15:17.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Ja det gir seg etter hvert, men jeg klarer ikke slutte røyke uten å ha noe annet. Hvorfor skal jeg sulte i 3 dager liksom? Jeg har frikort og rett på hjelp, så da håper jeg på en liten resept fram til jeg skal til overlege. Vil jo bare slappe litt av og jeg tenker sånn 10 mg Max annenhver dag kanskje, vet ikke hva slags doser du trenger, men det gjør vel en forskjell.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte bruke 20mg for å klare å røre meg, men dagen derpå var jeg i god nok form til å ut å røre meg. Greia med benzo er ikke at man skal slappe av på det men gjøre dagen sånn akkurat levbar. Må man ha benzo for å slappe av så er det fort gjort å skli utpå. Tolka det som at du ikke hadde matlyst om du slutta å røyke så da sulter du ikke etter 3 dager? :P
Men om du absolutt vil ha valium ser jeg den men du burde prøve sobril om han tilbyr det først.

Har du rusbruk i journalen?
Sist endret av NokErNok; 16. mai 2023 kl. 15:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Jeg måtte bruke 20mg for å klare å røre meg, men dagen derpå var jeg i god nok form til å ut å røre meg. Greia med benzo er ikke at man skal slappe av på det men gjøre dagen sånn akkurat levbar. Må man ha benzo for å slappe av så er det fort gjort å skli utpå. Tolka det som at du ikke hadde matlyst om du slutta å røyke så da sulter du ikke etter 3 dager? :P
Men om du absolutt vil ha valium ser jeg den men du burde prøve sobril om han tilbyr det først.

Har du rusbruk i journalen?
Vis hele sitatet...
Har bare sagt at jeg røyker bønne såå jeg vet ikke? Ikke rusbruk på noe annet hvert fall. Hvis jeg sier at jeg ikke liker sobril fordi jeg føler jeg blir full, hva er valgene mine da liksom? Når du nevner gjøre dagen levbar så har det blitt sånn at jeg får noia hvis det ringer på døra og noia gå på butikken/ut. Gidder ikke ha det sånn ass, og det er pga hasjen. Men klarer ikke legge den på hylla helt uten videre heller.
Sist endret av HallaKompis; 16. mai 2023 kl. 15:44.
Røyke bønne er ille nok, kommer litt an på lege seff. Jeg fikk aldri noe B-prep før legen stolte på at jeg ikke misbrukte. Med at dagen blir levbar tenker jeg at om du vurderer å blåse av deg hue så kan du ta litt valium sånn at du iallfall utsetter det til imorgen. Å ha noia når det ringer på å vanskelig å gå på butikken er noe man bare må tåle når man har rusa seg litt, det går over.
Men et tips er å ikke foreslå preparat selv men forklare symptomer som kan gjøre at du kan få behandling med et gitt preparat. Foreslår man selv er det ofte ett rødt flagg hos legen (forståelig nok).
Sist endret av NokErNok; 16. mai 2023 kl. 15:48.
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Røyke bønne er ille nok, kommer litt an på lege seff. Jeg fikk aldri noe B-prep før legen stolte på at jeg ikke misbrukte. Med at dagen blir levbar tenker jeg at om du vurderer å blåse av deg hue så kan du ta litt valium sånn at du iallfall utsetter det til imorgen. Å ha noia når det ringer på å vanskelig å gå på butikken er noe man bare må tåle når man har rusa seg litt, det går over.
Men et tips er å ikke foreslå preparat selv men forklare symptomer som kan gjøre at du kan få behandling med et gitt preparat. Foreslår man selv er det ofte ett rødt flagg hos legen (forståelig nok).
Vis hele sitatet...
Dagdrømmer om å skyte meg i hodet noen ganger om kvelden føler meg ubrukelig og fjern av all røykinga bare, ikke noe Big deal.
Ja jeg skal la vær å komme med forslag selv, men av det jeg har prøvd så synes jeg valium var fint.. synes det burde bli tatt i betraktning, men vi få se! Kanskje han er cool
Sist endret av HallaKompis; 16. mai 2023 kl. 15:53.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Dagdrømmer om å skyte meg i hodet noen ganger om kvelden føler meg ubrukelig og fjern av all røykinga bare, ikke noe Big deal.
Ja jeg skal la vær å komme med forslag selv, men av det jeg har prøvd så synes jeg valium var fint.. synes det burde bli tatt i betraktning, men vi få se! Kanskje han er cool
Vis hele sitatet...
Trener du?

Det eneste som noengang har hjulpet meg mot søvn er trening og hasj. Det å være rutinert med treningen har delvis erstattet selv hasjen for min del. Begynte med trening grunnet kraftig RLS. Fjernet både RLS symptomene og søvnproblemene!
Sist endret av IW2022; 16. mai 2023 kl. 16:21.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Trener du?

Det eneste som noengang har hjulpet meg mot søvn er trening og hasj. Det å være rutinert med treningen har delvis erstattet selv hasjen for min del. Begynte med trening grunnet kraftig RLS. Fjernet både RLS symptomene og søvnproblemene!
Vis hele sitatet...
Interessant at RLS forsvant hos deg.

Kanskje du kunne si noe om hva slags trening du gjør, og hvor fort det gjorde utslag på RLS?

Takn skal du ha.
Får krysse fingrene for at du har en lege som er medgjørlig.

Jeg har vært heldigere enn mange andre jeg vet om, da jeg alltid har fått utskrevet benzo, selv midt i de værste periodene med tungt misbruk. Har fått alt i fra sobril til xanor i over 10 år, men det er slutt på det nå, ny fastlege og pluss at jeg står på både Aduvanz og en voksen mengde morfin.

Mitt tips er å ta imot sobrilen, så klage på den etterhvert. Valium er den vanligste benzoen å få utskrevet etter sobril.

Sitat av IW2022 Vis innlegg
Trener du?

Det eneste som noengang har hjulpet meg mot søvn er trening og hasj. Det å være rutinert med treningen har delvis erstattet selv hasjen for min del. Begynte med trening grunnet kraftig RLS. Fjernet både RLS symptomene og søvnproblemene!
Vis hele sitatet...
Jeg hadde RLS en sjelden gang før, etter jeg begynte å trene så har jeg ikke merket det en eneste gang. Skulle ønske det hjalp litt bedre mot søvn, da.
Sist endret av DrDeath; 17. mai 2023 kl. 14:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg hører på podcast og setter zZz på Spotify etter ca 45 min
Vâkner 2 ganger pr natt pga pissing osv i enkle trekk. Men podcast redda meg fra søvnløse netter.
Sitat av StreetSmart Vis innlegg
Jeg hører på podcast og setter zZz på Spotify etter ca 45 min
Vâkner 2 ganger pr natt pga pissing osv i enkle trekk. Men podcast redda meg fra søvnløse netter.
Vis hele sitatet...
Jeg også våkna endel ganger iløpet av natta etter jeg slutta med sovepiller men har prøvd ut ashwagandha og fra den dagen jeg starta på det har jeg sovet igjennom hele natta.
Hva burde jeg si da boys? Jeg drar ikke dit for å få resept, men skal ta blodprøve/urinprøve. Skal jeg bare spørre han mens jeg har nåla i armen da eller hvordan skal jeg gå fram? Han kan vel ikke nekte å skrive ut noe?
Anonym bruker
"Vennlig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper du har en grei lege. Det tok meg 10 år med psykologer/psykiatere og en alvorlig kronisk psykisk lidelse før jeg begynte å få skikkelige medisiner. Xanor, Valium, apodorm snilnoct, man må være døden nær eller faktisk død for å få utkrevet de medisinene
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hva burde jeg si da boys? Jeg drar ikke dit for å få resept, men skal ta blodprøve/urinprøve. Skal jeg bare spørre han mens jeg har nåla i armen da eller hvordan skal jeg gå fram? Han kan vel ikke nekte å skrive ut noe?
Vis hele sitatet...
Han kan nekte jo, kommer litt an på hva det er snakk om. Det er ikke sånn at alle leger har forskrivningsrett på alle legemidler heller.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Han kan vel ikke nekte å skrive ut noe?
Vis hele sitatet...
Oh you sweet summer child....
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hva burde jeg si da boys? Jeg drar ikke dit for å få resept, men skal ta blodprøve/urinprøve. Skal jeg bare spørre han mens jeg har nåla i armen da eller hvordan skal jeg gå fram? Han kan vel ikke nekte å skrive ut noe?
Vis hele sitatet...
Har opplevd at noen leger ikke liker at man bruker timen til «flere formål», har da blitt bedd om å bestille ny time for å snakke nærmere om problemet, mens noen andre leger har selv spurt meg om det er noe annet jeg lurer på.

Selvfølgelig kan han «nekte» å skrive ut. Da sier han sikkert noe bullshit som at «Atarax er like effektivt, så vi kan prøve det først. Så kan du bestille ny time etter noen uker».

Alle leger er forskjellige, noen får bakoversveis hvis du spør etter spesifikke preparater, mens andre setter pris på at du setter deg inn i tingene du spør om.
Jeg har hatt god suksess ved å understreke at jeg kjenner meget godt til risikoen ved å bruke benzodiazepiner, men at det er noe jeg er villig til å risikere siden fordelen veier opp for ulempene.

Det kan også være lettere å få det utskrevet når det er snakk om «ved behov» kontra fast, to ganger til dagen.
Da må du bare å vente litt lengre før du ringer kontoret for å fornye resepten. Hvis legen vil ha ett møte først så må du bare beskrive hvor godt medisinen har virket på deg, en enorm økning i livskvalitet pluss at du fungerer mye bedre i alle mulige sammenhenger. Første gang i livet du virkelig har kunnet senke skuldrene og så videre.

Jeg er elendig når det kommer til å lyge, så det jeg har sagt til legene er som regel sant, og jeg har bare opplevd en fastlege der jeg ikke har fått benzo. Alle de andre har jeg fått alt fra Sobril, Valium til Xanor og mer. Det blir bare lettere etterhvert.

Akkurat nå er det litt vanskelig for meg siden jeg går i LAR og allerede står på to A-preparater.
Hmm da blir det kanskje litt vanskelig å få valium på denne lege timen, men jeg trenger virkelig noe å sove på når jeg har nav møter osv, er våken hele natten :P blir kvalm av stilnoct og imovane som jeg har hatt resept på for noen måneder siden 1 gang hver, men vil virkelig ikke ha noe sånt. Apodorm da? hakke prøvd men hørt man kan bli litt groggy.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hmm da blir det kanskje litt vanskelig å få valium på denne lege timen, men jeg trenger virkelig noe å sove på når jeg har nav møter osv, er våken hele natten :P blir kvalm av stilnoct og imovane som jeg har hatt resept på for noen måneder siden 1 gang hver, men vil virkelig ikke ha noe sånt. Apodorm da? hakke prøvd men hørt man kan bli litt groggy.
Vis hele sitatet...
Apodorm har vell litt lengre halveringstid en stilnoct og imovane å kan være et alternativ. Imovane (og stilnoct tror jeg?) er mest for innsovning og hjelper ikke så mye om man ikke klarer å holde på søvn, iallfall ikke her.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Kosta over 500 for den dritten..
Apodorm er lett å få skrevet ut eller?
Vis hele sitatet...
https://rawpowders.se/melatonin-pulver
Bestilte herfra. Glei fint igjennom.
Rent pulver. 50g for litt over 500kr.
Ikke la deg bli hustla av apoteket.
Med det sagt så vil jeg også komme med en anbefaling: https://www.mightyfungi.com/collecti...products/sleep
Den her funker som bare faen. Sover dypt og våkner uthvilt. Og helt lovlig og reseptfritt.
De jeg har prøvd på resept føler jeg henger igjen dagen etterpå og føler meg groggy.
Sist endret av Revbatim; 19. mai 2023 kl. 17:47.
Anonym bruker
"Vennlig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Hmm da blir det kanskje litt vanskelig å få valium på denne lege timen, men jeg trenger virkelig noe å sove på når jeg har nav møter osv, er våken hele natten :P blir kvalm av stilnoct og imovane som jeg har hatt resept på for noen måneder siden 1 gang hver, men vil virkelig ikke ha noe sånt. Apodorm da? hakke prøvd men hørt man kan bli litt groggy.
Vis hele sitatet...
Min taktikk har vært å skaffe fastlege som er mann og over 60. Virker som de er litt mer villige til å skrive ut ting. Fikk meg en pakke Apodorm over telefonen i dag. Jeg har kun møtt han to ganger i person. Tok meg ett par Apodorm for en time siden, føler meg skikkelig benzofjern, synes de virker bedre enn valium

Null toleranse forresten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Sæd Vis innlegg
Apodorm er benzo ,eneste benzo i norge som blir skrevet ut for søvn. Nitrazepam.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk valium for søvn🤷x♂️
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Idek13378 Vis innlegg
Jeg fikk valium for søvn🤷x♂️
Vis hele sitatet...
Nå i nyere tid? Hvor gammel er legen din?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå i nyere tid? Hvor gammel er legen din?
Vis hele sitatet...
Ganske ung lege, fikk det fra legevakta siden jeg i det siste har sovet i gjennomsnitt 3 timer natta og var ganske psykisk svekka der og da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Sæd Vis innlegg
Tull..de har nylig begynt og selge 3mg og 5mg melatonin reseptfritt på apotek1 sine hjemmesider..

https://www.apotek1.no/produkter/mel...ab-5mg-170943p



Relativt enkelt vis du ikke fikk brukbar effekt av stilnoct.
Vis hele sitatet...
oihoi, over 30kr pr mg på lenken der.

På resepten før jeg ihvertfall 30stk 3mg for ca 200kr.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av illusion Vis innlegg
oihoi, over 30kr pr mg på lenken der.

På resepten før jeg ihvertfall 30stk 3mg for ca 200kr.
Vis hele sitatet...
30kr pr mg? Det er 50mg til sammen i den pakka.
159.9 : 50 = 3.2kr
Det som funker best for søvn er å stå opp tidlig. bli sliten iløpet av dagen så legge seg i normal tid slik at man får maks 7.5time søvn. så står du opp og gjør akkurat det samme hver dag. Det er ikke lurt å sove ekstra i helgene eller når du har fri, da ødlegger du rytmen. Det er viktig å legge seg til samme tid hver dag. Det er også viktig å stå opp til samme tid, hver dag. etter en uke eller to kommer du ikke til å ha problem med søvn lenger. Det er litt forskjellig hvor mye søvn vi trenger. I voksen alder trenger man ikke mer enn 7-8 timer. mange klarer seg på helt ned til 5timer søvn om natta i voksen alder.
bruker Quetiapine og det funker veldig bra sluttet å røyke hasj også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Appodorm er god sovemedisin, samme med nitrazepam(virkemiddel, husker ikke navnet).

Våkner uthvilt uten hangover. Å når du får stilnoct, får du å appodorm.
Om legen spør hvor du har det fra, dra noe om en tante el som anbefalte det.
Å si du ikke ville ta i mot fra henne/han. Du ville snakke med legen først.
Å det gir deg cred hos legen. Bed om en minstepakke først, for penger er dyrebart ��

I Norge har vi plenty sovemedisin, så når noen sier det er kun det og det som skrives ut for søvn, pissprat.

Lyrica, atarax,benzo, rett å slett hva legen mener er forsvarlig i forhold til legemiddel.
F.eks lyrica, det gies til vår gruppe, for søvn, som er en bivirkning, og ufarlig i deres øyne for en med stoffproblem.
Men ett helvette å komme seg etter.
Sist endret av slitenRealist; 7. juli 2023 kl. 06:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Appodorm er god sovemedisin, samme med nitrazepam(virkemiddel, husker ikke navnet).

Våkner uthvilt uten hangover. Å når du får stilnoct, får du å appodorm.
Om legen spør hvor du har det fra, dra noe om en tante el som anbefalte det.
Å si du ikke ville ta i mot fra henne/han. Du ville snakke med legen først.
Å det gir deg cred hos legen. Bed om en minstepakke først, for penger er dyrebart ��

I Norge har vi plenty sovemedisin, så når noen sier det er kun det og det som skrives ut for søvn, pissprat.

Lyrica, atarax,benzo, rett å slett hva legen mener er forsvarlig i forhold til legemiddel.
F.eks lyrica, det gies til vår gruppe, for søvn, som er en bivirkning, og ufarlig i deres øyne for en med stoffproblem.
Men ett helvette å komme seg etter.
Vis hele sitatet...
Haha, dette er bare helt genialt. Du er faktisk en mann ved navn Ove. At lyrica diskusjonen gikk så inn på deg er jo beklagelig
Sist endret av skrpappa; 7. juli 2023 kl. 07:04.