Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 607
Plutselig en dag så sluttet Internet Explorer å fungere. Det vil da si at jeg ikke fikk den opp på nett. Har ikke gjort noe som helst. Jeg har pinget nettet og det fungerte som bare det. Firefox fungere å jeg kommer inn på nett der også.. prøvd å reinstalert Internet Explorer men dette hjalp heller ikke, har også prøvd å satt pcn tilbake til ett annet tidspunkt. Ikke endret noe som helst form for policy/security/dns/proxy. Noen som vet hva som kan være problemet i denne situasjonen ?
Det er vel skjebnen som viser vei og implisitt sier at du må holde deg unna IE.

Foruten om det så spør jeg deg om du har oppdatert maskinen med de siste oppdateringer fra Windows Update? Det er heller ikke uvanlig at virus og annen drit kan tulle med nettlesere. Det kan være en idè å oppdatere antivirusprogram og kjøre full scan. Deretter kan det være lurt å ta en full scan av systemet med f.eks MalwareBytes.
Sist endret av Jurgen1337; 21. oktober 2014 kl. 15:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.