Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 8605
Hei
Jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer med å blande ut Pot/Hasj'n sin med te? Jeg bruker å blande det ut med tobakk egentlig men siden jeg ikke røyker sigaretter utenom når jeg røyker Pot/Hasj så lurer jeg om det kunne ha vært mulig å blande ut shit'n med te (Som det man finner i tepose) og røyke det med det istedet for å drive å blande det ut med tobakken?

Jeg har også sett litt rundt på Google og det er ingenting som sier noe om at det skal være noe galt med dette men jeg vill bare høre med noen som kanskje har prøvd dette og hvordan smaken osv var med det
Har prøvd det en gang, og det er ikke noe jeg kommer til å prøve igjen for å si det slik! Føttegrisen for en smak... Blanda med no grønn helsekost te jeg da skal sies...
Bruk oregano.
T.G.O.D
Slacker's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Bruk oregano.
Vis hele sitatet...
Hvordan er effekten av å bruke Oregano da?
Sitat av Slacker Vis innlegg
Hvordan er effekten av å bruke Oregano da?
Vis hele sitatet...
Hvordan tror du effekten er av å røyke krydder?
Smaker dritt, men det funker hvis du er desperat. Ville nok brukt tobakk over oregano any day.
Parkettetterligning
En kompis av meg prøvde gress, vanlig plen liksom. Helst litt tørket. Prøvde te i bong en gang (uten krydder) for å teste. Holdt på å brekke meg for ingenting hele dagen etterpå. Ikke røyk te
Man kan røyke hasj uten tobakk, det er ganske lett. Alt du trenger er:
korktavle, nål, sugerør og syltetøyglass.

Fest nåla i korktavla så den stikker opp, fest hasjen i nåla og tenn på. La hele hasjklumpen brenne i kanskje 5-10 sekunder før du blåser den ut, hvis det gløder og ryker så har du gjort det riktig. Sett syltetøyglasset på hodet over, men sørg for at luft kommer inn. Når det er blitt en dugelig mengde røyk er det bare å stappe sugerøret inn og trekke!

http://oi49.tinypic.com/20t5r2g.jpg
Sitat av Felixer Vis innlegg
Man kan røyke hasj uten tobakk, det er ganske lett. Alt du trenger er:
korktavle, nål, sugerør og syltetøyglass.

Fest nåla i korktavla så den stikker opp, fest hasjen i nåla og tenn på. La hele hasjklumpen brenne i kanskje 5-10 sekunder før du blåser den ut, hvis det gløder og ryker så har du gjort det riktig. Sett syltetøyglasset på hodet over, men sørg for at luft kommer inn. Når det er blitt en dugelig mengde røyk er det bare å stappe sugerøret inn og trekke!

http://oi49.tinypic.com/20t5r2g.jpg
Vis hele sitatet...
Har opplevd at dette ikke funker med all type hasj, noen får jeg bare ikke til å begynne å brenne.

Er hasjen din myk skal det gå an, hvis ikke er det bare sløsing
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Slacker Vis innlegg
Hvordan er effekten av å bruke Oregano da?
Vis hele sitatet...
Jointen smaker som pizza.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Har opplevd at dette ikke funker med all type hasj, noen får jeg bare ikke til å begynne å brenne.

Er hasjen din myk skal det gå an, hvis ikke er det bare sløsing
Vis hele sitatet...
Å, det har jeg ikke opplevd. Jaja, i så fall går det jo ann å kjøpe seg en pipe da. Eller mekke bøtte, bøtte er jo alltid en slager!
Jeg foreslår at du kjøper deg en pipe til 70 kroner, slipper du styre med tobakk.
T.G.O.D
Slacker's Avatar
Trådstarter
32 5
Sitat av mrhwar Vis innlegg
Jeg foreslår at du kjøper deg en pipe til 70 kroner, slipper du styre med tobakk.
Vis hele sitatet...
Jaja, men jeg vill jo helst røyke fra bongen da
Sitat av Slacker Vis innlegg
Jaja, men jeg vill jo helst røyke fra bongen da
Vis hele sitatet...
Hvorfor trenger du tobakk for å røyke fra bong? du kan jo bare holde ligtheren over og trekke inn?
en kamerat av meg har no urteblanding av no slag, funker fett det. google litt rundt så finner du det nok
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av Slacker Vis innlegg
Jaja, men jeg vill jo helst røyke fra bongen da
Vis hele sitatet...
Man trenger jo ikke tobakk eller noe annet ekstra når man bruker bong? Jeg gikk utifra at du lagde tråden med tanke på at du pleide å rulle deg en joint jeg?

Du kan forøvrig kjøpe deg damiana eller noe annet urtemiks, funker som bare rakkern!
Sist endret av Kålroten; 30. mai 2012 kl. 23:00.
om du gnir opp / smuldrer opp hasjen og drar det opp med loom i bøtte så funker det mye bedre en tipset over her, da du slipper at halve røyken slipper unna
Sitat av Cutzilla Vis innlegg
om du gnir opp / smuldrer opp hasjen og drar det opp med loom i bøtte så funker det mye bedre en tipset over her, da du slipper at halve røyken slipper unna
Vis hele sitatet...
Ja, for man trenger bøtte for å røyke loom.
Kjøp deg en bowl med rist, så setter du den bare på tørr/vann bongen din, aldri noe mer problem med den jævla tobbakken