Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6983
Jeg og noen kompiser henta noe weed i går som aska blir hard av. Kijip og røyke på joint, siden det er umulig og ta av aska uten og ta av gloa(hadde aske som var like lang som en lighter på jointen min i går), også smakte den helt forfordelig.
Det er ikke det eneste som er merkelig med weeden. 11g så langt mindre ut enn 11g. Det så ut som 3g.
Når jeg smakte på den med tunga, smakte den kjemisk/syrlig, og aska virker fuktig/bløt etter en liten stund..

Noen som har peiling på hva det kan være forno piss weeden er spraya med?
hårspray eller vindusvaskspray... sikkert noe sånt
øker vekt og asken bli stiv
Sist endret av Spirituell; 29. mai 2012 kl. 19:29.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
hårspray eller vindusvaskspray... sikkert noe sånt
øker vekt og asken bli stiv
Vis hele sitatet...
Forklarer ikke den kjemiske smaken..
Dere som sitter igjen med sånn lorte-weed, dere har ikke vurdert å gi et anonymt tips til politiet om denne lowlife av en dealer som selger søppel? De fortjener å få pes fra snuten. Dog er jo tysting om mulig enda 'lavere'. Vanskelig valg gitt, men noe å vurdere. Få de til helvete vekk. Spesielt om dette er noe som skjer flere ganger og er bevisst fra dealer.
Sitat av Norweedian Vis innlegg
Dere som sitter igjen med sånn lorte-weed, dere har ikke vurdert å gi et anonymt tips til politiet om denne lowlife av en dealer som selger søppel? De fortjener å få pes fra snuten. Dog er jo tysting om mulig enda 'lavere'. Vanskelig valg gitt, men noe å vurdere. Få de til helvete vekk. Spesielt om dette er noe som skjer flere ganger og er bevisst fra dealer.
Vis hele sitatet...
god dag, vil gjerne anmelde denne karen som jeg kjøpte litt hasj og kokain av... huff huff dårlig kvalitet


skjønner hvor du vil, men hjelper ikke
de kan ikke gjøre noe med kvaliteten akkurat
en som selger buljongterninger til 150 kr/g blir ikke straffet for salg av narkotika
Sitat av Shantibaba Vis innlegg
Vært borti det når jeg kjøpte av en innvandrer i Oslo. Smaker ikke godt og posene blir mindre.
Vis hele sitatet...
så du ikke på weeden når du kjøpte? det er rimelig stor forskjell på sukker og trikomer
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Hvis weeden ikke har blit "flushedt" er det farlig?
Vis hele sitatet...
Nei, Det bare smaker verre og en anen "konsistens" på røyken.. tviler på at det er farlig.. :P