Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1411
Hei ! Har et raskt spørsmål.Er det sant at man kan utvikle Alzheimer av å røyke marijuana ?
Google er no drit.
nei, men du dør av livet. ingen har overlevd ennda:P...
Trådstarter
76 5
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Google er no drit.
Vis hele sitatet...
hehehe :P Men når jeg leser om symptomene som Alzheimer gir, er det veldig lett å kjenne seg igjen. for eksempel når du er "veldig bakfjern" skjer det jo av og til at du har dårlig hukommelse ? har du/dere aldri følt dette før ? kan dette være starten på en eventuell alzheimer syndrom ?
Sist endret av Realtaylor; 28. mai 2012 kl. 23:49.
Du får dårlig korttidshukommelse i periodene du røyker. Alzhaimer er en kronisk sykdom som blir verre og verre, du blir dement og dør. Du får ikke alzheimers av å røyke, ingen forskning viser det ihvertfall. Det kan hende det øker sjansene for å utvikle sykdommen når man blir gammel...
Alzheimer kommer av proteiner som på en eller annen måte begynner å fucke. Aner ikke hvordan eller hvorfor, eller om cannabis kan forårsake det, men det gjør deg definitivt ikke smartere. Så inntil det blir bevist, så holder jeg på at det eneste cannabis kan gjøre er å skade lungene så vidt det er, kun fordi at det ikke er det lungene egentlig skal gjøre.
*insert tittel her*
Kan jeg spørre hvor gammel du er? Det er jo ganske relevant mtp weed røyking..
Sitat av Realtaylor Vis innlegg
Hei ! Har et raskt spørsmål.Er det sant at man kan utvikle Alzheimer av å røyke marijuana ?
Vis hele sitatet...
Det fins faktisk studier som viser det motsatte. Gogl det så finner du det lett.

Sitat av Realtaylor Vis innlegg
hehehe :P Men når jeg leser om symptomene som Alzheimer gir, er det veldig lett å kjenne seg igjen. for eksempel når du er "veldig bakfjern" skjer det jo av og til at du har dårlig hukommelse ? har du/dere aldri følt dette før ? kan dette være starten på en eventuell alzheimer syndrom ?
Vis hele sitatet...
Hahah, det at du er bakfjern er normalt, å på ingen måte tegn på alzheimers. Du virker veldig ung også, så det er veldig usannsynlig at du får alzheimsers.
Ser frem til søndagen du våkner etter fest og lager en post der du spør om alkohol kan forårsake kronisk hodepine
De fleste rusmidler har en negativ side om ikke mange fler,gratulerer du har opplevd en av dem
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Realtaylor Vis innlegg
hehehe :P Men når jeg leser om symptomene som Alzheimer gir, er det veldig lett å kjenne seg igjen. for eksempel når du er "veldig bakfjern" skjer det jo av og til at du har dårlig hukommelse ? har du/dere aldri følt dette før ? kan dette være starten på en eventuell alzheimer syndrom ?
Vis hele sitatet...
Det kalles for bakfjern.

Røyker du dag ut og dag inn kan det hende du må lete litt etter skoa dine når du skal ut, men noe alzheimer er det ikke. En liten pause så er du fit for fight igjen.
Finnes noe forskning som peker mot at Alzheimers kan forebygges ved moderat cannabisbruk.
Sitat av RESpekt Vis innlegg
nei, men du dør av livet. ingen har overlevd ennda:P...
Vis hele sitatet...
Det er farlig å leve, du kan dø av det?
Trådstarter
76 5
Sitat av spelley Vis innlegg
Det er farlig å leve, du kan dø av det?
Vis hele sitatet...
Det han mente med "vitsen" er at det er farlig å leve, ingen har overlevd ennå